Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:04 

Hardtraxx Veteran

Morata JUICH aub gewoon man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk dat Real Madrid geen tweede heeft kunnen scoren. Wat een kansen! Ook wel de verdienste van Juventus hoor. Knap gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

FORZAAAAAAAAAA JUVE :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:41 

Hardtraxx Veteran

Juve :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:51 

Kraak... Piep...

Ik weet niet zo of Juve het heeft verdiend, afgaande op deze wedstrijd. Real had veel en veel meer kansen. Juve had er maar een paar en een paar spelers speelden echt slecht. Bij Real had Bale er wel een paar mogen inschieten, Ronaldo mocht wat meer zichtbaar wezen. Juve speelde weer Italiaans na de 1-1, 11 voor t doel. Heel jammer en lelijk want Juve had met wat druk best een 1-2 kunnen afdwingen.

Ik had Juve wel graag zien winnen hoor, hoef geen Classico in de finale, maar de manier waarop mocht wat leuker, want als je naar de statistieken van de wedstrijd kijkt had Madrid deze wedstrijd meer verdiend.

En nogmaals, die ballenjongen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 23:07 

Hardtraxx Veteran

Real verliest in principe de CL halve finales, vanwege het gemis van Modric. Die zorgt bij Real absoluut voor de balans op het veld. Nu zijn het een stel eenheidsworsten die goed kunnen voetballen, maar gewoon verre van een goed ingespeeld team zijn. Hierdoor verliest Real gewoon de halve finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 23:27 

Kraak... Piep...

Ze hadden geen probleem voorin te komen hoor, het gebrek zat in kansen afmaken, overduidelijk ook als je naar het aantal schoten kijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ze hadden geen probleem voorin te komen hoor, het gebrek zat in kansen afmaken, overduidelijk ook als je naar het aantal schoten kijkt..

Ze hadden juist gigantisch veel problemen om voorin te komen. Heb jij werkelijk waar 1 of 2 goede aanvallen gezien? Het was meer pompen of verzuipen ipv echt creëren van dingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 11:44 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Broken Balance schreef:

Ze hadden juist gigantisch veel problemen om voorin te komen. Heb jij werkelijk waar 1 of 2 goede aanvallen gezien? Het was meer pompen of verzuipen ipv echt creëren van dingen..

Nee die een of twee goede aanvallen waren van Juve.
Mardrid kon makkelijk met een charge voorbij Juve komen tot aan de 16, waar dan nog 3/4 van het team stond uiteindelijk. Bale heeft wel 100 kansen schietkansen gehad, James, Benzema en Hernandez samen nog eens net zo veel. Het had makkelijk een dikke winst kunnen wezen voor Madrid als ze wat scherper schoten, vooral Bale had 3 grote kansen kunnen en moeten maken (De kopbal, degene die net langs de linkerpaal ging, en dat schot van 19/20 meter als je het allemaal zo specifiek moet weten). Het enige wat Modric zou toevoegen is dat er meer ballen bij de 16 kwamen, maar als niemand ze er in knalt maakt dat nog geen hol uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:06 

Hardtraxx Veteran

Mooi, geen El Classico als finale. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:11 

Bierkoning

Juve terug aan de Europese top :D Ze zijn imo ook verdiend door, ze straalden veel meer wil om te winnen uit dan Madrid, dat het klusje wel even dacht te klaren. Verder haalden veel spelers hun niveau niet (zowel bij Madrid als Juve: Ronaldo, Isco, Benzema, Tevez, Pirlo bijv), maar je ziet dat Juve dat als collectief beter opvangt.

Ben erg benieuwd naar de finale, ik denk dat het in één wedstrijd toch moeilijker is voor Barca om Juve te verslaan dan in twee wedstrijden. Als ze net zo stug verdedigen en iets scherper zijn in de tegenaanval zie ik best kansen voor Juve. Unibet geeft een quote voor 5.50 aan Juve, ik denk dat ik het gokje ga wagen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

Zo'n gokje durf ik ook wel te wagen, alleen doe ik dat niet, want daar ben ik toch iets te veel een Barça-fan voor :P Maar het is niet zo dat Barça dit dus zomaar gewonnen heeft. Juve is echt dodelijk op de counter en aangezien Barça waarschijnlijk 80 minuten op de helft van Juve spelen ligt er gigantisch veel ruimte achter de verdediging en aangezien ik de verdediging van Barça nou niet de meest betrouwbare vindt, zie ik Juve daardoor echt niet bij voorbaat kansloos :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:31 

dan moetje juist op Juve gokken, als ze dan winnen ben je blij en als Barca wint ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:39 

Hardtraxx Elite

Gisteren de hele dag gespannen uitgekeken naar deze wedstrijd. Na de 1-0 schrok ik me echt kapot, maar gelukkig trokken we aan het langste eind.

Juve speelde gisteren echt belabberd ... Vooral Tevez en Pogba raakte geen strandbal in die wedstrijd. Pogba nam ik het niet kwalijk aangezien hij pas zijn eerste grote wedstrijd speelde sinds zijn blessure. Daarnaast ook twee grote kansen gemist (Pogba & Marchisio), maar Real had ook genoeg mogelijkheden om te scoren. Wel leuk dat alle analisten 4-0 Real Madrid bla bla bla lulde en nu ligt Real eruit.

Hartstikke blij dat Juve de finale heeft bereikt! De laatste keer was 12 jaar geleden. Forza Juve! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:22 

Hardtraxx Elite

Ik word redelijk nerveus als ik de 0-1 tegen Bilbao zie ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ajax volgend jaar in de kwalificatie, twee keer geplaatst. Gunstig voor een eventuele tweede club in de Champions League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het komende zaterdag een veegpartij wordt. Man man man Barca is buitenwerelds goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:02 

Kraak... Piep...

Deelnemers Champions League 2015/2016
KAA Gent (wat?)
Bayern Munchen
FC Wolfsburg
FC Monchengladbach
Chelsea
Manchester City
Arsenal
Juventus
AS Roma
PSV
Real Madrid
FC Barcelona
Atletico Madrid
Sevilla
Galataseray
Zenit St. Petersburg
FC Porto
Benfica
Paris Saint Germain
Olympique Lyon
Dynamo Kiev
Olympiakos

Kwalificatie Champions League 2015/2016
Club Brugge
Panathinaikos
Bayer Leverkusen
AS Monaco
Manchester United
APOEL Niscosia
Ludogorets
Lazio
Ajax
Valencia
Basel
Young Boys Bern
BATE Borisov
Fenerbache
Vitoria Plzen
Sparta Prague
SK Maribor
Celtic
CSKA Moscow
Steaua Bucarest
Sporting Lissabon
Red Bull Salzburg
Rapid Wien
Dinamo Zagreb
Shakhtar Donetsk

Nietszeggende clubjes die eerst elkaar moeten uitschakelen
TNS
Midtjylland
HJK Helsinki
IFK Goteborg
Partizan Belgrado
Sarajevo
FC Santa Coloma
Pyunik
Lech Poznan
Trencin
Rosenborg BK
Crusaders
Milsami
Vardor
Fola
Zalgiris
Vaduz
FK Liepaja
Hafnarfjordur
Dundalk
Videoton
Flora
Dila Gori
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
FC Santa Coloma
Pyunik
Crusaders
Milsami
Vardor
Fola
Zalgiris
Vaduz
FK Liepaja
Hafnarfjordur
Dundalk
Videoton
Flora
Dila Gori

Heb je deze zelf bedacht of zijn dit echt clubs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:19 

Hardtraxx Veteran

Nou nee hoor, in Hongarije, Bulgarije, Roemenië, Moldavië al dat soort landen hebben wel echt van dat soort clubs met dat soort namen :P

Pipa schreef:
Ik denk dat het komende zaterdag een veegpartij wordt. Man man man Barca is buitenwerelds goed.

Barça is dit seizoen idd geweldig, nja laat ik zeggen vanaf het moment dat het moest. Eerste helft van het seizoen was echt heel erg duidelijk voor Real, maar probleem van Real was dat ze bijna elke wedstrijd met dezelfde basiself speelden. Nauwelijks rouleren en dat heeft bepaalde spelers een soort van oververmoeid gemaakt, waardoor ze (zie Modric denk wel het beste voorbeeld) 2 keer flink geblesseerd raakte, wat Real denk ik alle kans op hoofdprijzen ontnam. Modric was voor dit Real echt een onmisbare schakel die nauwelijks op te vangen was.
Bij Barça werd veel meer gerouleerd, zeker in de eerste helft van de competitie, Munir speelde regelmatig toen Suarez nog geschorst was, Montoya en Bartra speelden aardig wat, Adriano en Mathieu hebben aardig wat gespeeld, Rafinha speelde regelmatig, Xavi speelde nog wel zijn wedstrijdjes, Pedro iets minder vaak gebruikt. Zijn behoorlijk belangrijke factoren als je pakweg 70 (inclusief interlands is dat) wedstrijden in 1 seizoen speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
KAA Gent (wat?)

Gewoon terecht voor Brugge en Anderlecht geëindigd hoor ;) Ze gaan Europees volgens mij niets halen vanwege 0,0 ervaring maar wel leuk om een keer een andere club dan de gewoonlijke twee te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 14:02 

Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Uh... Ja... Ok, wat jij wil joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:53 

Hardtraxx Veteran

Helaas kan ik zaterdag niet kijken. Maat van me moet draaien in Zeist
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

Pronostiekje voor vanavond: 3-1 voor barcelona maar juventus maakt eerste doelpunt :P
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic