Nou nee hoor, in Hongarije, Bulgarije, Roemenië, Moldavië al dat soort landen hebben wel echt van dat soort clubs met dat soort namen

Pipa schreef:
Ik denk dat het komende zaterdag een veegpartij wordt. Man man man Barca is buitenwerelds goed.
Barça is dit seizoen idd geweldig, nja laat ik zeggen vanaf het moment dat het moest. Eerste helft van het seizoen was echt heel erg duidelijk voor Real, maar probleem van Real was dat ze bijna elke wedstrijd met dezelfde basiself speelden. Nauwelijks rouleren en dat heeft bepaalde spelers een soort van oververmoeid gemaakt, waardoor ze (zie Modric denk wel het beste voorbeeld) 2 keer flink geblesseerd raakte, wat Real denk ik alle kans op hoofdprijzen ontnam. Modric was voor dit Real echt een onmisbare schakel die nauwelijks op te vangen was.
Bij Barça werd veel meer gerouleerd, zeker in de eerste helft van de competitie, Munir speelde regelmatig toen Suarez nog geschorst was, Montoya en Bartra speelden aardig wat, Adriano en Mathieu hebben aardig wat gespeeld, Rafinha speelde regelmatig, Xavi speelde nog wel zijn wedstrijdjes, Pedro iets minder vaak gebruikt. Zijn behoorlijk belangrijke factoren als je pakweg 70 (inclusief interlands is dat) wedstrijden in 1 seizoen speelt.