Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:29 

Bierkoning

Ik verwacht Barca, Atletico, Juve en Bayern in de halve finales. Droomfinale zou toch wel Barca - Bayern zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 05:12 

Kraak... Piep...

Ik hoop op een finale Barca/Real - Bayern en dan natuurlijk Bayern supporten.

Atl - Real zie ik elke kant wel op gaan.

Bayern zal het niet heel gemakkelijk hebben omdat Porto het aardig doet in de CL tot nu toe, maar ze hebben dan ook niet echt sterke tegenstand gehad (Basel, Atl Bilbao, Shakhtar en BATE).

Barca wint wel van PSG, maar de zekerheid is er alleen omdat Zlatan de eerste wedstrijd mist. PSG heeft natuurlijk ook een gewonnen van Barca en een verloren in de groepsfase.

En Juve tegen Monaco moet toch duidelijk wezen. Alleen hier kan het een het andere nog wel verassen. Monaco verricht goed positiespel, dus een tactisch doelpunt kan zo vallen, en daar tegenover, als Monaco een fout maakt straft Juve dat gelijk af. Waarbij het laatste toch het overwicht heeft, maar ik sluit een winst van Monaco niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:17 

Hardtraxx Veteran

Wat hoop ik eigenlijk dat Porto doorgaat ipv Bayern, gun het Bayern wel, maar eens tunt van Porto lijkt me erg tof :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:41 

Hardtraxxer

Wordt Bayern nou uitgezonden op ned3? Terwijl in de gids barca stond >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:45 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Wordt Bayern nou uitgezonden op ned3? Terwijl in de gids barca stond >.<

Wees blij, die wedstrijd wordt gegarandeerd een stuk spannender
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:59 

Hardtraxx Veteran

Iniesta godver wat blijft die op zijn oudere dag een geweldenaar :drool:

Barça is werkelijk waar ongekend goed, wie kan dit Barça verslaan als ik dat vragen mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:25 

Kraak... Piep...

Bayern laat weer zien waarom een 3-1 achterstand niet erg is. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Barça is werkelijk waar ongekend goed, wie kan dit Barça verslaan als ik dat vragen mag.

bayern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:43 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
Unknown schreef:

bayern.

Fact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:22 

Hardtraxx Elite

Bayern :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 09:52 

Hardtraxx Veteran

Complete destructie gisteren. Wat ontzettend sterk gespeeld! Uit zijn ze zwakker, maar thuis ongeveer niet te verslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 10:15 

Hardtraxx Elite

Hopelijk vanavond doorstoten naar de halve finale. Daarna wordt het erg pittig, Barcelona, Bayern of Real/Atletico ...

Real Madrid heb ik wel vertrouwen in, die steken niet in een supervorm en als je de belangrijkste krachten uitschakelt zijn ze zeker te kloppen. Barcelona ook wel vertrouwen in, spelen met een zeer hoge defensieve lijn wat Juve goed ligt en daarnaast hij Allegri Barcelona al vaker op een tactische wijze verslagen. Echter, is de vorm waarin ze nu verkeren superieur.

Bayern Munchen is een moeilijk verhaal, zijn thuis buitengewoon sterk en imo ook de favoriet om de Champions League te winnen, ondanks de hoge verdedigingslijn en de slordigheidsfoutjes die ze elke keer laten zien in uitwedstrijden (Porto, Shaktar) lijkt me dit onmogelijk. Atletico wordt ook moeilijk want die stijl ligt Juventus niet, dan moeten ze zelf het spel in de kleine ruimtes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Hopelijk vanavond doorstoten naar de halve finale. Daarna wordt het erg pittig, Barcelona, Bayern of Real/Atletico ...

Real Madrid heb ik wel vertrouwen in, die steken niet in een supervorm en als je de belangrijkste krachten uitschakelt zijn ze zeker te kloppen. Barcelona ook wel vertrouwen in, spelen met een zeer hoge defensieve lijn wat Juve goed ligt en daarnaast hij Allegri Barcelona al vaker op een tactische wijze verslagen. Echter, is de vorm waarin ze nu verkeren superieur.

Bayern Munchen is een moeilijk verhaal, zijn thuis buitengewoon sterk en imo ook de favoriet om de Champions League te winnen, ondanks de hoge verdedigingslijn en de slordigheidsfoutjes die ze elke keer laten zien in uitwedstrijden (Porto, Shaktar) lijkt me dit onmogelijk. Atletico wordt ook moeilijk want die stijl ligt Juventus niet, dan moeten ze zelf het spel in de kleine ruimtes maken.

De belangrijkste man bij Real doet al niet mee, want dat is Modric met kop en schouders. Iedereen die zegt wel dat Ronaldo dat is, maar die maakt alleen de goals. Modric is echt degene die zorgt dat Real zo goed kan voetballen, al kan James er ook wel wat van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

Mare pls :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:31 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Andromeda schreef:

De belangrijkste man bij Real doet al niet mee, want dat is Modric met kop en schouders. Iedereen die zegt wel dat Ronaldo dat is, maar die maakt alleen de goals. Modric is echt degene die zorgt dat Real zo goed kan voetballen, al kan James er ook wel wat van :)

Ja joh, die 50 doelpunten en 24 assists dit seizoen zijn totaal niet belangrijk voor de prestaties van Real
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:44 

Hardtraxx Veteran

Sander heeft wel een punt. Het goede spel leidt tot de doelpunten, niet andersom zoals jij het doet lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hoezo is modric belangrijkste? Die is bijna heel het seizoen al buiten strijd door blessures, ook voor nieuwjaar toen Madrid op zijn best speelde. Lijkt kroos me een stuk belangrijk, amper balverlies en snelle balcirculatie dankzij hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 21:31 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Sander heeft wel een punt. Het goede spel leidt tot de doelpunten, niet andersom zoals jij het doet lijken.

Alsof Lex Immers er ook 50 in zal trappen bij Real. Daarnaast zijn die assists toch net zo belangrijk, zonder die maak je ook geen goal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Real speelt wel echt de pannen van het dak zo zonder Modric :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

godver die oblak houdt het wel lang spannend. hernandez geweldige wedstrijd, ook van varane en carvajal erg genote vandaag. nu hopen dat volgende keer iemand die mandzukic naar de maan trapt... heb me die 2 wedstrijde kapit zitte ergere aan zijn gezeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 22:44 

Hardtraxx Elite

Tactische 0-0, maar wat een afschuwelijke wedstrijd om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

Real is over 2 wedstrijden absoluut de beste en terechte winnaar qua voetbal. Alleen die Ramos gadverdamme wat een vieze vuile matennaaier. Hopelijk krijgt die man in 1 van de resterende wedstrijden een echte schop :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Ben wel benieuwd naar Juventus in de halve finales. Ken eigelijk niets van die ploeg dus erg benieuwd hoe ze 1 van de 3 best aanvallende teams in de wereld gaan afstoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 23:12 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Ben wel benieuwd naar Juventus in de halve finales. Ken eigelijk niets van die ploeg dus erg benieuwd hoe ze 1 van de 3 best aanvallende teams in de wereld gaan afstoppen

Zij de beste aanval, wij de beste verdediging. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Verdediging was te zien Wout :lol: Chiellini, dat kon toch niet man xd
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic