Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:13 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Joh jij snapt dus niet dat ik gewoon blij ben dat niet 1 van die losers Chelsea eruit hebben geknikkerd, net dat Luiz Chelsea uitschakelt.

Nee klopt, die goal van Luiz was totaal niet belangrijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 20:54 

Hardtraxx Elite

Ik hoop dat Leverkusen, Monaco, Juventus en Barca doorgaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 23:40 

Hardtraxx Veteran

Nog een half uur naar dit werkelijk droevige voetbal kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 00:36 

Hardtraxx Elite

Die penaltyreeks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

Ja dat sloeg echt nergens op :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:30 

Kraak... Piep...

Ik gok dat Dortmund vanavond Juve er wel uit gooit. Aan een 1-0 winst thuis hebben ze genoeg. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat Juve de 0 houd.

Barca zal ook wel winnen. City speelde dit weekend ook al belabberd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik gok dat Dortmund vanavond Juve er wel uit gooit. Aan een 1-0 winst thuis hebben ze genoeg. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat Juve de 0 houd.

Barca zal ook wel winnen. City speelde dit weekend ook al belabberd.

Dortmund zal gedoseerd moeten aanvallen ipv vol voor die 1-0 gaan, want de Juve counters zijn dodelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:34 

Hardtraxx Elite

FUCK-ING GESPANNEN !!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
FUCK-ING GESPANNEN !!1!!

Dat was snel voorbij denk. Gelukkig vroeg in de wedstrijd, nu kan het nog goed gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:33 

Hardtraxx Veteran

Messi koekkoekte er weer lustig op los xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Nou Andro, gefeliciteerd. Dit Juventus staat echt als een huis, valt weinig tegen in te brengen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:17 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Messi koekkoekte er weer lustig op los xd

Kreeg ook weer een paar tackels om zijn oren, die bedoelt waren om hem uit de wedstrijd te trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:22 

Hardtraxx Veteran

Die gehouden penalty van Man City. :lol: Zo slecht getrapt zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:35 

Hardtraxx Elite

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

Echt. Het is gewoon een geweldig team. Dat prachtige middenveld, en dat deze keer zonder Pirlo en Pogba, een spits die elke kans afmaakt en een muur achterin. Alles was zo georganiseerd dat Dortmund geen schijn van kans had. Baal van het verlies, maar tegen dit team is het geen schande. Dit Juventus zie ik, met dit spel, de finale wel halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 02:20 

Kraak... Piep...

J oey schreef:

Ookal had Aguero hem in de verre linkerhoek getrapt, dan had Ter Stegen hem ook gehad, hij was al bijna bij de linkerpaal voor dat die bal bij hem was.

Basshunterzz schreef:
Echt. Het is gewoon een geweldig team. Dat prachtige middenveld, en dat deze keer zonder Pirlo en Pogba, een spits die elke kans afmaakt en een muur achterin. Alles was zo georganiseerd dat Dortmund geen schijn van kans had. Baal van het verlies, maar tegen dit team is het geen schande. Dit Juventus zie ik, met dit spel, de finale wel halen.

Eens dat Juve veel beter speelde, vooral de goals van Tevez waren mooi, maar daarnaast speelde Dortmund ook echt belabberd slecht.
En Vidal kwam weer weg met een flinke overtreding. Moet ook zeggen dat, toen Barzagli er in kwam, en Dortmund wat opkwam, ze met elf man op eigen helft stonden en met vijf man op de achterlijn zodra Dortmund wat in de buurt kwam. Maarja dat is weer, imo, Italiaans anti-voetbal, dat vond ik dan weer jammer. Want met die voorhoede kunnen ze makkelijk een creatieve oplossing zoeken om Dortmund weg te spelen, dat dus al vrij slecht speelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 02:50 

Hardtraxx Veteran

Messi liet ook weer dingen zien op het veld, heerlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:59 

Hardtraxx Veteran

Die Messi kan wel eens een van de beste voetballers ter wereld worden. Denk ik echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:50 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Die Messi kan wel eens een van de beste voetballers ter wereld worden. Denk ik echt.

Misschien de op 1 na beste ja.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 17:59 

Kraak... Piep...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:38 

Hardtraxx Elite

Umbro :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
J oey schreef:

Ookal had Aguero hem in de verre linkerhoek getrapt, dan had Ter Stegen hem ook gehad, hij was al bijna bij de linkerpaal voor dat die bal bij hem was.

Basshunterzz schreef:

Eens dat Juve veel beter speelde, vooral de goals van Tevez waren mooi, maar daarnaast speelde Dortmund ook echt belabberd slecht.
En Vidal kwam weer weg met een flinke overtreding. Moet ook zeggen dat, toen Barzagli er in kwam, en Dortmund wat opkwam, ze met elf man op eigen helft stonden en met vijf man op de achterlijn zodra Dortmund wat in de buurt kwam. Maarja dat is weer, imo, Italiaans anti-voetbal, dat vond ik dan weer jammer. Want met die voorhoede kunnen ze makkelijk een creatieve oplossing zoeken om Dortmund weg te spelen, dat dus al vrij slecht speelde.

Echt Italiaans anti-voetbal was wat Chelsea tegen PSG speelden, dat was echt anti-voetbal, Juve speelt ook best achteruit, maar hun counters zijn echt fantastisch om te zien. Heb helaas de hele wedstrijd gezien, maar wat ik in de samenvatting constateerde was hete cht geen anti-voetbal zoals Chelsea dat speelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 06:17 

Kraak... Piep...

Ik heb wel Juve gekeken, vanwege Dortmund. Maar ik merkte echt dat, zodra Dortmund op kwam, ze met vijf man op de achterlijn gingen staan en daar nog drie voor. Daarom was er geen doorkomen aan voor Dortmund.

Vervolgens, als ze dan de bal verloren, counterde Juve heel effectief inderdaad, dat deden ze heel goed. Maar dat extreme verdedigen is de rede waarom ik Italiaans voetbal niks vind en het ook niet meer kijk, op de topwedstrijden na.

Het is een slimme tactiek vanuit hun standpunt, maar mooi is het niet, en het is inderdaad niet zo extreem als Chelsea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 18:27 

Hardtraxx Elite

Gunstige loting! (L)

Wel weer Real - Atletico en Barca - PSg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:43 

Hardtraxx Veteran

CL is allemaal zo voorspelbaar, zo is er geen reet aan, want Real - Atletico zie ik al minstens 2 keer per seizoen. Vorig jaar had je toch ook PSG - Barça, of was dat 2 CL seizoenen terug?
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic