Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Unknown wrote:
Joh jij snapt dus niet dat ik gewoon blij ben dat niet 1 van die losers Chelsea eruit hebben geknikkerd, net dat Luiz Chelsea uitschakelt.
Nee klopt, die goal van Luiz was totaal niet belangrijk >.<
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik hoop dat Leverkusen, Monaco, Juventus en Barca doorgaan. :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nog een half uur naar dit werkelijk droevige voetbal kijken :lol:
A
Hardtraxx Elite
Die penaltyreeks xd
Hardtraxx Veteran
Ja dat sloeg echt nergens op :lol: :lol: :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik gok dat Dortmund vanavond Juve er wel uit gooit. Aan een 1-0 winst thuis hebben ze genoeg. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat Juve de 0 houd.

Barca zal ook wel winnen. City speelde dit weekend ook al belabberd.
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:Ik gok dat Dortmund vanavond Juve er wel uit gooit. Aan een 1-0 winst thuis hebben ze genoeg. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat Juve de 0 houd.

Barca zal ook wel winnen. City speelde dit weekend ook al belabberd.
Dortmund zal gedoseerd moeten aanvallen ipv vol voor die 1-0 gaan, want de Juve counters zijn dodelijk.
A
Hardtraxx Elite
FUCK-ING GESPANNEN !!1!!
B
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Andromeda wrote:FUCK-ING GESPANNEN !!1!!
Dat was snel voorbij denk. Gelukkig vroeg in de wedstrijd, nu kan het nog goed gemaakt worden.
Hardtraxx Veteran
Messi koekkoekte er weer lustig op los xd
B
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Nou Andro, gefeliciteerd. Dit Juventus staat echt als een huis, valt weinig tegen in te brengen helaas..
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 15 minutes ago
Unknown wrote:Messi koekkoekte er weer lustig op los xd
Kreeg ook weer een paar tackels om zijn oren, die bedoelt waren om hem uit de wedstrijd te trappen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Die gehouden penalty van Man City. :lol: Zo slecht getrapt zeg.
A
Hardtraxx Elite
:worship: :loving:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Echt. Het is gewoon een geweldig team. Dat prachtige middenveld, en dat deze keer zonder Pirlo en Pogba, een spits die elke kans afmaakt en een muur achterin. Alles was zo georganiseerd dat Dortmund geen schijn van kans had. Baal van het verlies, maar tegen dit team is het geen schande. Dit Juventus zie ik, met dit spel, de finale wel halen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
J oey wrote:Die gehouden penalty van Man City. :lol: Zo slecht getrapt zeg.
Ookal had Aguero hem in de verre linkerhoek getrapt, dan had Ter Stegen hem ook gehad, hij was al bijna bij de linkerpaal voor dat die bal bij hem was.
Basshunterzz wrote:Echt. Het is gewoon een geweldig team. Dat prachtige middenveld, en dat deze keer zonder Pirlo en Pogba, een spits die elke kans afmaakt en een muur achterin. Alles was zo georganiseerd dat Dortmund geen schijn van kans had. Baal van het verlies, maar tegen dit team is het geen schande. Dit Juventus zie ik, met dit spel, de finale wel halen.
Eens dat Juve veel beter speelde, vooral de goals van Tevez waren mooi, maar daarnaast speelde Dortmund ook echt belabberd slecht.
En Vidal kwam weer weg met een flinke overtreding. Moet ook zeggen dat, toen Barzagli er in kwam, en Dortmund wat opkwam, ze met elf man op eigen helft stonden en met vijf man op de achterlijn zodra Dortmund wat in de buurt kwam. Maarja dat is weer, imo, Italiaans anti-voetbal, dat vond ik dan weer jammer. Want met die voorhoede kunnen ze makkelijk een creatieve oplossing zoeken om Dortmund weg te spelen, dat dus al vrij slecht speelde.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Messi liet ook weer dingen zien op het veld, heerlijk. :worship:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Die Messi kan wel eens een van de beste voetballers ter wereld worden. Denk ik echt.
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Parvuz wrote:Die Messi kan wel eens een van de beste voetballers ter wereld worden. Denk ik echt.
Misschien de op 1 na beste ja.

Image
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
:lol:
A
Hardtraxx Elite
Umbro :cool:
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:
J oey wrote:Die gehouden penalty van Man City. :lol: Zo slecht getrapt zeg.
Ookal had Aguero hem in de verre linkerhoek getrapt, dan had Ter Stegen hem ook gehad, hij was al bijna bij de linkerpaal voor dat die bal bij hem was.
Basshunterzz wrote:Echt. Het is gewoon een geweldig team. Dat prachtige middenveld, en dat deze keer zonder Pirlo en Pogba, een spits die elke kans afmaakt en een muur achterin. Alles was zo georganiseerd dat Dortmund geen schijn van kans had. Baal van het verlies, maar tegen dit team is het geen schande. Dit Juventus zie ik, met dit spel, de finale wel halen.
Eens dat Juve veel beter speelde, vooral de goals van Tevez waren mooi, maar daarnaast speelde Dortmund ook echt belabberd slecht.
En Vidal kwam weer weg met een flinke overtreding. Moet ook zeggen dat, toen Barzagli er in kwam, en Dortmund wat opkwam, ze met elf man op eigen helft stonden en met vijf man op de achterlijn zodra Dortmund wat in de buurt kwam. Maarja dat is weer, imo, Italiaans anti-voetbal, dat vond ik dan weer jammer. Want met die voorhoede kunnen ze makkelijk een creatieve oplossing zoeken om Dortmund weg te spelen, dat dus al vrij slecht speelde.
Echt Italiaans anti-voetbal was wat Chelsea tegen PSG speelden, dat was echt anti-voetbal, Juve speelt ook best achteruit, maar hun counters zijn echt fantastisch om te zien. Heb helaas de hele wedstrijd gezien, maar wat ik in de samenvatting constateerde was hete cht geen anti-voetbal zoals Chelsea dat speelden.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik heb wel Juve gekeken, vanwege Dortmund. Maar ik merkte echt dat, zodra Dortmund op kwam, ze met vijf man op de achterlijn gingen staan en daar nog drie voor. Daarom was er geen doorkomen aan voor Dortmund.

Vervolgens, als ze dan de bal verloren, counterde Juve heel effectief inderdaad, dat deden ze heel goed. Maar dat extreme verdedigen is de rede waarom ik Italiaans voetbal niks vind en het ook niet meer kijk, op de topwedstrijden na.

Het is een slimme tactiek vanuit hun standpunt, maar mooi is het niet, en het is inderdaad niet zo extreem als Chelsea.
A
Hardtraxx Elite
Gunstige loting! (L)

Wel weer Real - Atletico en Barca - PSg :/
Hardtraxx Veteran
CL is allemaal zo voorspelbaar, zo is er geen reet aan, want Real - Atletico zie ik al minstens 2 keer per seizoen. Vorig jaar had je toch ook PSG - Barça, of was dat 2 CL seizoenen terug?