Tja, Real schijnt al tijden niet echt super te draaien en het publiek daar fluit je uit (dat terwijl je een van de grootste clubs ter weeld is). Niet echt prettige omstandigheden.. Ergens ook menselijk als je uitgefloten wordt om dan ook te zeggen: laat maar zitten. Al heeft meneer inderdaad wel maniertjes. Zonde, want hij kan perfect voetballen.
Je kunt ook gewoon zeggen dat hij zo voor de sport leeft dat hij er zich gewoon voor schaamt / van baalt en dat hij zich daarom zo gedraagt.Unknown wrote:Ja het heeft 2 kanten, dus ik begrijp je standpunt wel.
Overigens wat is Ronaldo toch een onsportief en verwaande voetballer zeg.
http://www.dailymotion.com/video/x2j61o ... t?start=10
Hier krijg je toch spontaan kotsneigingen van. Die vent verdient miljoenen en dan loop je er zo bij. Tegen Atletico was hij al net zo verwaand bezig. Ik bedoel zijn voetbalkwaliteiten staan absoluut buiten kijf en ik kan dan ook echt wel genieten als hij op dreef is, maar dat verwaande gedrag als het even niet loopt is werkelijk misselijkmakendOch ja en ook een mediastilte afkondigen, gooi jezelf aub gewoon in de prullenbak.
Maar goed, het is Ronaldo en dan ligt het altijd aan zijn arrogantie en kapsones.