Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Tja, Real schijnt al tijden niet echt super te draaien en het publiek daar fluit je uit (dat terwijl je een van de grootste clubs ter weeld is). Niet echt prettige omstandigheden.. Ergens ook menselijk als je uitgefloten wordt om dan ook te zeggen: laat maar zitten. Al heeft meneer inderdaad wel maniertjes. Zonde, want hij kan perfect voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ja het heeft 2 kanten, dus ik begrijp je standpunt wel.

Overigens wat is Ronaldo toch een onsportief en verwaande voetballer zeg.

http://www.dailymotion.com/video/x2j61o ... t?start=10

Hier krijg je toch spontaan kotsneigingen van. Die vent verdient miljoenen en dan loop je er zo bij. Tegen Atletico was hij al net zo verwaand bezig. Ik bedoel zijn voetbalkwaliteiten staan absoluut buiten kijf en ik kan dan ook echt wel genieten als hij op dreef is, maar dat verwaande gedrag als het even niet loopt is werkelijk misselijkmakend :sick: Och ja en ook een mediastilte afkondigen, gooi jezelf aub gewoon in de prullenbak.

Je kunt ook gewoon zeggen dat hij zo voor de sport leeft dat hij er zich gewoon voor schaamt / van baalt en dat hij zich daarom zo gedraagt.

Maar goed, het is Ronaldo en dan ligt het altijd aan zijn arrogantie en kapsones.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Unknown schreef:

Hier krijg je toch spontaan kotsneigingen van. Die vent verdient miljoenen en dan loop je er zo bij. Tegen Atletico was hij al net zo verwaand bezig. Ik bedoel zijn voetbalkwaliteiten staan absoluut buiten kijf en ik kan dan ook echt wel genieten als hij op dreef is, maar dat verwaande gedrag als het even niet loopt is werkelijk misselijkmakend :sick: Och ja en ook een mediastilte afkondigen, gooi jezelf aub gewoon in de prullenbak.

Je kunt ook gewoon zeggen dat hij zo voor de sport leeft dat hij er zich gewoon voor schaamt / van baalt en dat hij zich daarom zo gedraagt.

Maar goed, het is Ronaldo en dan ligt het altijd aan zijn arrogantie en kapsones.

Voor zijn sport leven doet hij absoluut en daar bewonder ik hem ook echt wel om, alleen zijn gedrag wat je ziet als het niet loopt, is gedrag van een klein kiend dat geen snoepje van papa of mama krijgt. Waar was de inzet tegen Atletico? Waarom zie je hem tijdens Athletic - Real armgebaartjes maken naar zijn medespelers als hij de bal niet krijgt? Waarom bedankt hij het publiek niet na een wedstrijd ook al is het een slechte wedstrijd? Andere spelers doen dit toch ook na een wanprestatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:09 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Unknown schreef:

Lekker naïef, z'n opmerking dat ie het hele jaar de pers niet meer te woord wilt staan is zeker omdat ie er zo van baalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Basshunterzz schreef:
Unknown schreef:

Lekker naïef, z'n opmerking dat ie het hele jaar de pers niet meer te woord wilt staan is zeker omdat ie er zo van baalt?

Het ging mij meer om de wegloop actie, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:16 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik vind dat een schande, waarom loop je weg? Omdat je niet tegen een kritisch publiek kunt? Dat hoort bij een club als Real Madrid (en kom nou aub niet aan over Messi of Barça, want daar gaat het in deze discussie niet over), als je bij Real 1 keer verliest met slecht spel gaat het publiek morren en als je dan niet tegen dat gefluit kunt, dan moet je niet naar een club als Real Madrid gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ja, ik vind dat een schande, waarom loop je weg? Omdat je niet tegen een kritisch publiek kunt? Dat hoort bij een club als Real Madrid (en kom nou aub niet aan over Messi of Barça, want daar gaat het in deze discussie niet over), als je bij Real 1 keer verliest met slecht spel gaat het publiek morren en als je dan niet tegen dat gefluit kunt, dan moet je niet naar een club als Real Madrid gaan.

Hij zal echt niet weglopen omdat dat verwende schijt publiek fluit, want dat is het gewoon. Dat van Barcelona precies hetzelfde, gewoon een stel glory-hunters / nep-supporters. Die snappen niet dat een supporter ook in mindere tijden achter hun club gaat staan.
Ik vind het ook grote onzin dat je dat maar moet pikken omdat het Real is...

Maar dat terzijde. Ik bedoelde meer dat hij zo baalde van zijn slechte spel dat hij gewoon de kleedkamer in wilde, ik kan me dat wel voorstellen. Ik zou daarnaast ook geen zin hebben om publiek dat je alleen maar uitfluit te gaan bedanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:25 

Wil ook met niemand praten als ik een slechte wedstrijd heb gespeeld... Laat staan het publiek gaan bedanken/bedankjes vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Haha David Luiz wordt echt volledig de grond ingeboord en terecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:29 

Hardtraxx Veteran

Niks terecht aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:42 

Hardtraxx Veteran

David Luiz :worship:

:worship: :worship: :worship: Die goal :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:54 

Hardtraxx Veteran

Dat Chelsea is echt een gezwel van het voetbal :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:59 

Hardtraxx Veteran

En Frank 'Wikipedia' Snoeks is de tyfus van de voetbalwereld.
Ik hoef echt niet te weten dat de moeder van David Luiz van zondagse soep houdt en dat Cavani vroeger Johan heette maar zijn naam besloot te veranderen naar Edison.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:08 

Hardtraxx Veteran

Wat een einde zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:09 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk heerlijk heerlijk als dit gaat lukken. Dan slaap ik als een roos vannacht :cool:

Afbeelding

Ik hou van ze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:14 

Hardtraxx Veteran

Haha PSG speelt als Chelsea in de laatste 5 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:17 

Hardtraxx Veteran

Ja en terecht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:19 

Hardtraxx Veteran

Paris Saint-Germain :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:53 

Hardtraxx Veteran

Lekker Chelsea eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 01:22 

Kraak... Piep...

Wat een spel van Bayern, ook al was het tegen 10 man, als je kijkt hoe ze opkomen en samenspelen en daarnaast in de krappe ruimte elkaar kunnen vinden en snel kunnen samenspelen. Geweldig om te zien.

PSG ook gelukkig gewonnen. Spannende wedstrijd, niet helemaal eens dat het rood was voor Ibra, gewoon geel. Ze sliden allebei op de bal alleen Oscar was iets eerder, dus gewoon een late tackle. Het was wel een flinke tackle, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 10:45 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Unknown schreef:
Heerlijk heerlijk heerlijk als dit gaat lukken. Dan slaap ik als een roos vannacht :cool:

Afbeelding

Jij verandert ook snel van mening he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:02 

Omdat die gewoon wou dat Chelsea er uit vloog ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:28 

Kraak... Piep...

Sidenote, Kuiper floot best matig, jammer genoeg. Luiz had rood moeten hebben, Silva geel en Costa had Rood moeten hebben en Ibra geel.
Het is dan wel een lastige wedstrijd om te fluiten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:47 

Hardtraxx Crew

Vooraf totaal geen zin om de wedstrijd te kijken, maar is uiteindelijk toch een heerlijke pot geworden. Mooi dat Chelsea er uit ligt, kleurloze club..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Unknown schreef:

Unknown schreef:

Afbeelding

Jij verandert ook snel van mening he >.<

Joh jij snapt dus niet dat ik gewoon blij ben dat niet 1 van die losers Chelsea eruit hebben geknikkerd, net dat Luiz Chelsea uitschakelt.
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic