Andromeda schreef:
Zoals ik op een andere site aangaf. Vidal speelde er geïrriteerd en agressief en verdiende inderdaad een donkerrode kaart. Die van Pogba vind ik twijfelachtig aangezien de scheids enorm veel door liet spelen (mijn inziens te veel). Borussia maakte ook grove overtredingen, wel een tikkeltje minder maar die werden ook niet bestraft. Pogba verdiende in het spelbeeld geen rood vind ik dus, maar in een normale wedstrijd zal het idd rood zijn geweest.
Ik reageerde ook op Raven dat Juve geluk had want de uitslag kon groter zijn, in het voordeel van Juve dan.
Twee keer meppen en een schaar is minstens twee keer geel en er af. Hoe de scheids zich gedraagt heeft niks te maken met de regels. Juve verdiende gewoon twee keer rood. En Dortmund had ook wat overtredingen inderdaad, maar zeker geen twee keer geel of direct rood voor wie dan ook, en bij lange na niet zo smerig en achterbaks.
En het was ook niet zo zeer dat de scheids te makkelijk was, hij zag de helft niet. Stond wel vaker veel te ver van waar het daadwerkelijk gebeurde.