Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lekker de NOS napraten. :')

Typisch iemand die zijn club probeert te verdedigen als er iets negatiefs over gezegd wordt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:51 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Andromeda schreef:
Lekker de NOS napraten. :')

Want jij vind iemand zijn enkel in tweeën scharen en bewust noppen op iemand zijn voet zetten een normale manier van spelen? Dit is gewoon een poging tot blesseren en dat is ook niet de eerste keer dat beide heren daarvan beschuldigd worden.

En een klap geven, twee keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:53 

Hardtraxx Elite

Zoals ik op een andere site aangaf. Vidal speelde er geïrriteerd en agressief en verdiende inderdaad een donkerrode kaart. Die van Pogba vind ik twijfelachtig aangezien de scheids enorm veel door liet spelen (mijn inziens te veel). Borussia maakte ook grove overtredingen, wel een tikkeltje minder maar die werden ook niet bestraft. Pogba verdiende in het spelbeeld geen rood vind ik dus, maar in een normale wedstrijd zal het idd rood zijn geweest.

Ik reageerde ook op Raven dat Juve geluk had want de uitslag kon groter zijn, in het voordeel van Juve dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk juist dat Dortmund geluk had, je zag in de samenvatting dat ze zelfs bij een 2-1 achterstand (uitstekende uitgangspositie natuurlijk) als een malle bleven aanvallen, door steeds met te veel man voorin bleven. Een club als Juventus weet je van dat ze gevaarlijk zijn op de counter, dan ga je bij een 2-1 achterstand niet zo naïef spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:02 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
Zoals ik op een andere site aangaf. Vidal speelde er geïrriteerd en agressief en verdiende inderdaad een donkerrode kaart. Die van Pogba vind ik twijfelachtig aangezien de scheids enorm veel door liet spelen (mijn inziens te veel). Borussia maakte ook grove overtredingen, wel een tikkeltje minder maar die werden ook niet bestraft. Pogba verdiende in het spelbeeld geen rood vind ik dus, maar in een normale wedstrijd zal het idd rood zijn geweest.

Ik reageerde ook op Raven dat Juve geluk had want de uitslag kon groter zijn, in het voordeel van Juve dan.

Twee keer meppen en een schaar is minstens twee keer geel en er af. Hoe de scheids zich gedraagt heeft niks te maken met de regels. Juve verdiende gewoon twee keer rood. En Dortmund had ook wat overtredingen inderdaad, maar zeker geen twee keer geel of direct rood voor wie dan ook, en bij lange na niet zo smerig en achterbaks.

En het was ook niet zo zeer dat de scheids te makkelijk was, hij zag de helft niet. Stond wel vaker veel te ver van waar het daadwerkelijk gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Twee keer meppen en een schaar is minstens twee keer geel en er af. Hoe de scheids zich gedraagt heeft niks te maken met de regels. Juve verdiende gewoon twee keer rood. En Dortmund had ook wat overtredingen inderdaad, maar zeker geen twee keer geel of direct rood voor wie dan ook, en bij lange na niet zo smerig en achterbaks.

Dat dus. Heeft niks met voetbal te maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:14 

Hardtraxx Elite

In het beeld van de wedstrijd vond ik het niet direct rood of tweemaal geel waard, maar ik kan erin komen dat jullie dat vinden. Volgens de regels is het namelijk dubbel geel / rood dusja beetje geluk hadden we wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:18 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
In het beeld van de wedstrijd vond ik het niet direct rood of tweemaal geel waard, maar ik kan erin komen dat jullie dat vinden. Volgens de regels is het namelijk dubbel geel / rood dusja beetje geluk hadden we wel.

In het beeld van de wedstrijd vind ik sowieso een beetje raar als het hier op aankomt. Ongeacht hoe de wedstrijd is, bij een grove poging iemand te blesseren of bewust te slaan moet je gewoon bestraft worden. Zeker als dat meermalen gebeurt. Hoe de wedstrijd zelf was weet ik niet, die heb ik niet volledig gezien namelijk.

Ik ben wel benieuwd hoe hier in de return mee omgegaan wordt, vermoed dat hier wel scherper op gefloten gaat worden door een andere scheidsrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe hier in de return mee omgegaan wordt, vermoed dat hier wel scherper op gefloten gaat worden door een andere scheidsrechter.

Ik heb er vertrouwen in. In Dortmund speel je sws met z'n 11en tegen 25.011 met de Gelbe Wand :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:41 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Khadber schreef:

Ik heb er vertrouwen in. In Dortmund speel je sws met z'n 11en tegen 25.011 met de Gelbe Wand :worship:

Alleen bestaat die tijdens Europese wedstrijden niet ivm niet toestaan van staplaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:23 

Bierkoning

Die Moutinho heeft meer klasse dan heel Arsenal bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Die Moutinho heeft meer klasse dan heel Arsenal bij elkaar.

En als Berbatov (wat een baas blijft dat ook) op de plek van Giroud had gestaan, had hij er 4 gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:28 

Kraak... Piep...

Bazenspeler is dat idd :worship:

EDIT : 11 Gele Kaarten in Atletico Madrid tegen Leverkusen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:36 

Bierkoning

Ja heerlijk altijd alles op z'n dooie akkertje haha, heeft het op die manier toch ver geschopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:44 

Hardtraxx Veteran

Goh echt typisch Atletico dit xd Echt niet willen voetballen in een uitwedstrijd en dan durf ik te wedden dat ze dit verlies wel gaan goedmaken in Madrid. Even een kleine periode in begin vol erop klappen, voor komen met 1/2-0 en dan inzakken op de counter afmaken.

1-0 is dus vrees ik niet genoeg voor Bayer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:20 

Hardtraxx Veteran

Real helaas net niet uitgeschakeld, wat was dat een gaaf moment geweest. Ik vrees dat ik dan mn beeldscherm schoon had moeten maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:42 

Hardtraxx Veteran

ik zat anders wel heel de living onder te schijte :x veel te spannend op het einde nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:52 

Hardtraxxer

Basel :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:07 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke wedstrijd van Real en Schalke, super spannend! Jammergenoeg koos NOS voor de andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:21 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Heerlijke wedstrijd van Real en Schalke, super spannend! Jammergenoeg koos NOS voor de andere.

Gelukkig werden we op een paar mooie goals van Porto getrakteerd.
Basel was maar een beetje vliegend verdedigen, je zag na 20 min al dat ze niet met 11 de wedstrijd uit zouden spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:44 

Hardtraxx Veteran

Ik heb delen van die wedstrijd gezien, waaronder gelukkig de twee mooie vrije trappen, maar inderdaad. Veel nare tackles van Basel, kwam met name na de 2-0 nogal gefrustreerd en agressief over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:51 

Hardtraxx Veteran

Walter Samuel :lol: :lol: Wat heb ik gelachen om die man. Gelukkig wel Real - Schalke gekeken op Sport1. Wat een goals van Huntelaar en Sane :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Nja ik zei het al op een comment van iemand op VZ. Ik snap best wel goed dat ze voor Porto - Basel kozen, aangezien dat 1-1 is geworden in de heenwedstrijd, dus het spanningsniveau was veel hoger vooraf, terwijl de heen wedstrijd van Schalke - Real 0-2 was geworden, dus niet of nauwelijks spanning meer vooraf, maar als je voorspelt had dat het zo zou lopen als gisteren was Real - Schalke natuurlijk veel spannender xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:06 

Hardtraxx Veteran

Uiteraard is dat potentieel spannender, maar ik denk dat er meer fans van Schalke en Real zijn dan van Basel en Porto. Ook het Nederlander argument gaat niet op omdat Huntelaar bij Schalke speelt.

Maar goed, is ook gezeur achteraf. Vanavond Chelsea - PSG. Hopelijk kan Parijs snel de muur slechten, dan krijgen we teminste een wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:10 

Hardtraxx Veteran

Ja het heeft 2 kanten, dus ik begrijp je standpunt wel.

Overigens wat is Ronaldo toch een onsportief en verwaande voetballer zeg.

http://www.dailymotion.com/video/x2j61o ... t?start=10

Hier krijg je toch spontaan kotsneigingen van. Die vent verdient miljoenen en dan loop je er zo bij. Tegen Atletico was hij al net zo verwaand bezig. Ik bedoel zijn voetbalkwaliteiten staan absoluut buiten kijf en ik kan dan ook echt wel genieten als hij op dreef is, maar dat verwaande gedrag als het even niet loopt is werkelijk misselijkmakend :sick: Och ja en ook een mediastilte afkondigen, gooi jezelf aub gewoon in de prullenbak.
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic