Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:12 

Hardtraxx Veteran

Wat is dat Chelsea toch een laffe ploeg. Dan heb je 11 wereldvoetballers, en dan speel je zo verdedigend. Erg jammer, maar PSG durfde ook niet echt te voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 11:38 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Wat is dat Chelsea toch een laffe ploeg. Dan heb je 11 wereldvoetballers, en dan speel je zo verdedigend. Erg jammer, maar PSG durfde ook niet echt te voetballen.

Ik wou net zeggen, PSG was echt niet anders. Het werd anders omdat ze MOESTEN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:57 

Hardtraxx Veteran

Wat een tegenvallende champions league avond :/ zegt al genoeg dat Mourinho met Matic en Ramires speelde en Oscar op de bank laat... ging er puur heen om 1 doelpuntje te maken.

En zo jammer dat Cavani bij PSG zit, als hij gewoon bij een topclub in de spits kan spelen is het echt wereldspeler... die gek ga je toch niet rechtsbuiten zetten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 16:10 

Hardtraxx Elite

Het gaat vanavond zeker niet zo makkelijk worden als vorig jaar voor Real. Schalke is van speelstijl veranderd door Di Matteo. Ze spelen nu veel meer behouden en defensief en maken gebruik van de buitenkansjes. Real is zelf ook niet in hun beste vorm en missen een aantal belangrijke krachten, 1-7 (?) zal er dus niet meer inzitten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 02:04 

Hardtraxx Veteran

Net terug thuis van de wedstrijd, leuke eerste helft en matige tweede gezien. Madrid was wel de betere ploeg en gewoon efficienter... Maar die goal van Marcelo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 02:55 

Kraak... Piep...

Real Madrid duidelijk sterker en twee solide doelpunten.
Wel vond ik de commentator veel te pro madrid, op zijn manier van praten hoorde je hem bij alle overtredingen gewoon de kant van Madrid kiezen.

Ronaldo werd bijvoorbeeld onderuitgehaald vlak voor een vrije trap, toen hij onderuit ging zei de commentator, ja zware overtreding op Ronaldo, vervolgens stond hij heel snel weer op vlak voordat de vrije trap werd gegeven.

Daarnaast werd Huntelaar gewoon omver gesodemieterd door een veel te late tackle wat een voet op zijn scheen werd. En vervolgens is het volgens de commentator een botsing. Mateloos irritant.

Daarnaast zag je ook wel duidelijk dat Madrid veel vaker naar de grond ging dan Schalke. Vond ik wel jammer. Ookal waren sommige overtredingen wel duidelijk geel voor Schalke (Boateng, Kirchoff en Neustader)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:50 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Daarnaast werd Huntelaar gewoon omver gesodemieterd door een veel te late tackle wat een voet op zijn scheen werd. En vervolgens is het volgens de commentator een botsing. Mateloos irritant.

Kijk nog eens goed alsjeblieft. http://www.sport1.nl/video/15099-schalke-04-real-madrid.html
Huntelaar speelt de bal te ver voor zich uit, vervolgens een per-fec-te tackle op de bal en Huntelaar haalt door. Compleet zijn eigen schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 20:28 

Hardtraxx Veteran

Idd niks aan de hand.. Huntelaar was op volle snelheid en kon niet meer afremmen, tsja dan kan het zijn dat je een tackle (die perfect was idd) niet meer kunt ontwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 23:07 

Kraak... Piep...

Nee nu zie ik het beter, een late tackle is het niet, maar perfect ook niet. Hij wil de bal naast hem neerleggen lijkt wel, als je naar zijn beweging en schop kijkt. Hij schopt wel op de bal, maar op hetzelfde moment ook recht tegen Huntelaar aan. Wat toch dom is als je dat doet, want als je kijkt hoe hij zijn been had is het nog geluk dat Huntelaar hem niet verkeerd raakte en dat hij zijn been kneusde/brak.

Tackle is goed getimed, ja, maar de uitvoering is heel raar. Als je naar de beweging van zijn been kijkt en hoe hij hem heeft is het meer een poging om te passen dan een tackle.

Rare situatie. Maar het is wel de schuld van Varane dat Huntelaar er zo aan toe is. Want tuurlijk tikt huntelaar hem ver voor zich uit, hij zit in de volle sprint, hij is geen geweldige dribbelaar, en ze waren tergelijkertijd bij de bal uiteindelijk. Varane gaat er gewoon heel raar in, hij had hem beter kunnen weg scheppen, want als je kijkt waar zijn teammaten staan dan had het niet veel uitgemaakt en nu maakt hij het onnodig gevaarlijk voor zichzelf en Huntelaar. Maar ja, wie zal zeggen of het bewust was of niet, en om dat feit kun je het geen overtreding/gevaarlijk spel noemen.

Maarja, mijn punt was dat die commentator verschrikkelijk pro-Madrid was, en dat blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

Nou heb ik oprecht 3 keer die eerste alinea gelezen, snap nog steeds de helft niet. Vooral dit deel:

Citaat:
Nee nu zie ik het beter, late tackle is het niet, maar perfect niet. Hij wil de bal naast hem neerleggen lijkt wel als je naar zijn beweging en schop kijkt. Hij schopt wel op de bal, maar op hetzelfde moment ook recht tegen Huntelaar aan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:19 

Kraak... Piep...

Peperkoek schreef:
Nou heb ik oprecht 3 keer die eerste alinea gelezen, snap nog steeds de helft niet. Vooral dit deel:

Citaat:
Nee nu zie ik het beter, late tackle is het niet, maar perfect niet. Hij wil de bal naast hem neerleggen lijkt wel als je naar zijn beweging en schop kijkt. Hij schopt wel op de bal, maar op hetzelfde moment ook recht tegen Huntelaar aan.

Maar jij snapt wel meer dingen niet. Dus zal speciaal voor jouw wat interpunctie plaatsen.
Je verpest m'n avond wel weer zo, ben je echt goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:59 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Peperkoek schreef:

Citaat:

Maar jij snapt wel meer dingen niet. Dus zal speciaal voor jouw wat interpunctie plaatsen.
Je verpest m'n avond wel weer zo, ben je echt goed in.

Is goed, als je ook nog aan je grammatica werkt komt het allemaal goed. Tevens begrijp ik je eerste zin nog steeds niet, maar zal wel aan mij liggen. Fijne avond nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 03:42 

Kraak... Piep...

Peperkoek schreef:
Is goed, als je ook nog aan je grammatica werkt komt het allemaal goed. Tevens begrijp ik je eerste zin nog steeds niet, maar zal wel aan mij liggen. Fijne avond nog.

He hij krijgt het eindelijk door.
Ik heb niet de behoefte om grammaticaal correct te zijn.

Trouwens, "Maar dat/het zal wel aan mij liggen".
Als je gaat corrigeren doe het dan zelf ook goed.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 12:16 

Hardtraxx Veteran

Een dialect is niet hetzelfde als fouten zoals jou en jouw. Gr terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 12:18 

Hardtraxx Crew

En zo gaan we van een voetbaldiscussie naar lekker elkaars grammatica afkraken. Zullen we weer on-topic gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 21:11 

Hardtraxx Elite

Forza Ragazzi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:08 

Kraak... Piep...

Barcelona speelde veel beter in de eerste helft. City kwam hun eigen helft niet eens af. Eerste doelpunt was een beetje mazzel voor Suarez, tweede was een solide doelpunt. 2-1 was ook een sterk doelpunt.
Wel een domme rode kaart voor Clichy, compleet terecht. Als je al geel hebt ga je toch niet zo inkomen. Alleen aan de andere kant had Alba ook van het veld gestuurd mogen worden. Een enorm duidelijke schwalbe doen en dan agressief doen omdat hij geen penalty krijgt. Wat een kneus. Ook een sterke redding van Hart bij de penalty, die rebound had er dan echt wel in gemoeten door Messi.

Juve speelde wel beter dan Dortmund, de 1 voor hun was met een mazzeltje, maar Vidal en Pogba hadden allebei rood moeten hebben. Wat een smerige overtredingen van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:09 

Hardtraxx Elite

Kon wel 3/4-1 worden. En.Chiello .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:12 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:

Kon ook compleet omdraaien als de scheids de overtredingen wel had gezien en goed bestraft als je het over "wat als" hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 00:36 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Andromeda schreef:

Kon ook compleet omdraaien als de scheids de overtredingen wel had gezien en goed bestraft als je het over "wat als" hebt.

Klopt vooral die van Vidal was donkerrood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Juve speelde wel beter dan Dortmund, de 1 voor hun was met een mazzeltje, maar Vidal en Pogba hadden allebei rood moeten hebben. Wat een smerige overtredingen van hun.

Dit. Beiden heb ik dit wel vaker zien doen, hebben ze beide niet nodig. Met name die Pogba niet, zonde van zo'n goede voetballer als hij al zo'n mentaliteit heeft.

Barca speelde goed, City had weinig kans. Leuke wedstrijd om te zien (beter dan de wedstrijden vorige week!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

Vieze kut Juve weer met geluk hoor, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:00 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Vieze kut Juve weer met geluk hoor, bah.

Maar ze speelden ook wel aardig naïef >.<

Suarez had weer even een momentje waarop leek alsof die honger had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:31 

Hardtraxx Elite

Lekker de NOS napraten. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lekker de NOS napraten. :')

Want jij vind iemand zijn enkel in tweeën scharen en bewust noppen op iemand zijn voet zetten een normale manier van spelen? Dit is gewoon een poging tot blesseren en dat is ook niet de eerste keer dat beide heren daarvan beschuldigd worden.
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic