Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

Niet achter de decoder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 20:21 

Hardtraxxer

Vanavond Liverpool supporten. Meer kans dat Rodgers mag blijven. Minder kans dat De Boer vertrekt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:01 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Vanavond Liverpool supporten. Meer kans dat Rodgers mag blijven. Minder kans dat De Boer vertrekt. :thumbsup:

Haha deze gedachtengang, maar je hebt wel gelijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 23:37 

Wat een genot om naar te kijken de laatste 30 minuten bij Liverpool :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 23:55 

Kraak... Piep...

Bayern Munchen
Paris Saint Germain
Barcelona
Chelsea
Porto
Shaktar Donetsk
Atletico Madrid
Juventus
Basel
Real Madrid
Bayer Leverkusen
Monaco
Arsenal
Dortmund

Deze zijn nu dus door. Toch verassend dat namen als Liverpool, Zenit St Petersburg en Benfica niet doorgaan, kijkende naar welke poule ze in spelen.

Alleen Poule E en G hebben dus nog een bepalende wedstrijd.
In E tussen Man City, Roma en CSKA
In G tussen Schalke en Sporting Lissabon

Waarbij, kijkende naar de westrijden, ik denk dat Man City en Schalke doorgaan.
Maarja Chelsea kan ook terugzakken omdat ze al door zijn en daardoor Schalke hinderen, en net zo met Bayern, net als ze tegen City deden. Waardoor CSKA het voordeel krijgt. Al zie ik dit laatste echt niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bayern Munchen
Paris Saint Germain
Barcelona
Chelsea
Porto
Shaktar Donetsk
Atletico Madrid
Juventus
Basel
Real Madrid
Bayer Leverkusen
Monaco
Arsenal
Dortmund

Deze zijn nu dus door. Toch verassend dat namen als Liverpool, Zenit St Petersburg en Benfica niet doorgaan, kijkende naar welke poule ze in spelen.

Alleen Poule E en G hebben dus nog een bepalende wedstrijd.
In E tussen Man City, Roma en CSKA
In G tussen Schalke en Sporting Lissabon

Waarbij, kijkende naar de westrijden, ik denk dat Man City en Schalke doorgaan.
Maarja Chelsea kan ook terugzakken omdat ze al door zijn en daardoor Schalke hinderen, en net zo met Bayern, net als ze tegen City deden. Waardoor CSKA het voordeel krijgt. Al zie ik dit laatste echt niet gebeuren.

Liverpool vind ik niet echt verrassend, in de PL is het niet veel en in de CL ook niet echt overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 00:52 

Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:

Nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 10:51 

Machiel schreef:
sandervanbruggen schreef:

Nou...

Dat was toch mooi man, spanning, fanatieke spelers die voor de overwinning knokken. Heerlijk om naar te kijken.

Hopen dat Ajax ook nog een beetje leuk is vanavond :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:02 

Hardtraxx Veteran

Goh die Markovic, wat een ezel, hoe kun je zo vreselijk dom zijn? :/ Nu moet ik er wel bij zeggen dat het slachtoffer zich ook wel echt vreselijk aanstelt :lol: Verder wel een terechte rode kaart hoor, want nogmaals hoe dom kun je zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

Opzichtelijker kon het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 00:32 

Hardtraxx Veteran

Ajax was goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 01:46 

Kraak... Piep...

Wat ik al dacht dus, Schalke en Man City ook door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

Voor Nederland goed dat veel Spaanse, Engelse en Duitse clubs doorgaan, die achterhalen we qua coefficienten niet. Nu gewoon eens een jaar weer veel punten halen, want de vorige drie jaren waren erg mager. Zonde dat je de landcoefficienten door het aantal meespelende clubs moet delen (van de zes maar drie over en die afgevallen drie hebben niet veel bijgedragen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

En het is te hopen dat ze bij de doorloting (zal ik maar zeggen) niet meteen 2 Nederlandse clubs tegen elkaar moeten. Liefst in de halve finale of een Nederlandse finale als dat mogelijk zou zijn wat natuurlijk best wel eens reƫel zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:10 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wordt er met de eerste loting rekening gehouden met het land (en als je van de Europa League af komt ook degene waarmee je in de groep hebt gezeten). Vanaf daarna (laatste 16) kun je elkaar volgens mij WEL treffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:24 

Hardtraxx Veteran

8e finale is laatste 32? Laatste 16 is kwart finale toch? Nja in ieder geval, kun je vanaf de eerste afvalronde geen club treffen die ook uit de Champions League komt of dus een club uit eigen land wat je zegt, maar er wordt meteen doorgeloot voor de afvalronde daarna en dan kun je wel tegen een club uit eigen land en Champions League club geloot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn er hierna in de Europa League 32 clubs over.

Kwartfinale is laatste 8, dus je hebt laatste 32, dan 8e finale, kwartfinale etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:15 

Hardtraxx Elite

Drie dezelfde matches als vorig jaar. Juve heeft een gelijkwaardige tegenstander geloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:58 

Hardtraxx Veteran

Sowieso naar Schalke - Madrid gaan kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:22 

Kraak... Piep...

Citaat:
17 Feb
Paris Saint Germain - Chelsea
Shahktar Donetsk - FC Bayern Munchen
Schalke 04 - Real Madrid
FC Basel - FC Porto

18 Feb
Manchester City - FC Barcelona
Juventus - Borussia Dortmund
Arsenal - AS Monaco
Bayer Leverkusen - Atletico Madrid

Vrij eerlijke loting ook lijkt me. Iedereen heeft wel een redelijk gelijkwaardige tegenstander behalve Shahktar en Schalke tegen de twee beste kanshebbers voor de titel (imo) die hadden wellicht omgewisseld kunnen worden maar ja, dat weet je van te voren niet en anders zou het ook niet een leuke aanloop naar het einde zijn.

En inderdaad, even kijken of er kaartjes voor Schalke - Real Madrid, Leverkusen - Atletico Madrid of Dortmund - Juventus te regelen vallen. Liggen toch vrij dicht bij elkaar en niet te ver van NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:55 

Hardtraxx Elite

Zijn kaarten voor het uitvak in de CL alleen voor seizoenskaarthouders of ook voor buitenstaanders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:47 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Zijn kaarten voor het uitvak in de CL alleen voor seizoenskaarthouders of ook voor buitenstaanders?

In schalke is het zo dat de verkoop voor leden van de club een week eerder is dan die van de rest. Daardoor is het (in dat stadion) bijna onmogelijk om als buitenstaander naar zo een wedstrijd te gaan kijken. Ik gok dat het voor de meeste clubs wel zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 19:00 

Hardtraxx Veteran

Tickets voor Schalke - Madrid binnen :yay: Eindelijk een keer naar de club kijke waar ik al 15 jaar fan van ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:37 

Hardtraxx Crew

nielstil schreef:
Tickets voor Schalke - Madrid binnen :yay: Eindelijk een keer naar de club kijke waar ik al 15 jaar fan van ben xd

Schalke of Real?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:54 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
nielstil schreef:

Schalke of Real?

Real, maar nu spelen ze eindelijk een keer in de buurt en wanneer ik tijd heb. De voorbije jaren als ze in de ArenA speelden had ik altijd wat aan de hand. Vorig jaar ook tegen Schalke gewoonweg naast de tickets gegrepen
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic