Zoals Hardstyleforevah aangeeft staan we nu achter op onderling resultaat aangezien Juve uit 0-1 heeft verloren en thuis dus 3-2 heeft gewonnnen. Juventus heeft geen uit doelpunten en Olympiakos wel zo simpel is het.
'Typische Europa karma' moet je ook niet al te serieus nemen. Ik bedoel daar meer mee dat Juventus veel pech heeft (of het is onkunde) maar dit is haast onvoorstelbaar. Twee jaar geleden speel je goed, maar dan loot je in de kwartfinale Bayern Munchen die relatief eenvoudig de Champions League wonnen, Juve eruit.
Vorig jaar speel je 1-1 tegen Kopenhagen. 31 schoten in totaal waarvan 21 op het doel. De keeper van hun hield iedere bal. Dan speel je de beslissende wedstrijd, sneeuwt fucking hard in Istanbul en wordt de wedstrijd afgelast. De volgende dag gaat de wedstrijd verder en het veld is helemaal kapot door die sneeuw. Het veldspel van Juventus had geen zin op die mat en Galatasaray pompt alleen maar lange ballen naar voren. In de 85ste minuut scoort Wesley Sneijder ...
Dit jaar lijkt het weer mis te gaan omdat er in de uitwedstrijd een niet te passeren doelman in stond en gister miste Llorente, Tevez en met name Morata een megakans. Vidal kan het beslissen en mist in de 94ste minuut een penalty.
Conclusie: Het is pech, onkunde, karma of een gebrek aan kwaliteit, maar één ding is zeker ik wordt er moedeloos van.
Daveytl schreef:
'We'

Dit is ook aanstellen, in de we-vorm schrijven is gewoon gemakkelijker. Ik ben trouwens ook 'onderdeel' van Juventus omdat ik een clubkaart heb hihahho.