Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 11:59 

Hardtraxx Elite

Lekker dan, we staan achter op onderling resultaat. 5x een op een met de keeper staan, talloze andere kansen en dan.ook nog een penalty in de 94ste minuut missen. Typische Europaa karna waar we al drie jaar last van hebben
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:32 

Hardtraxx Crew

Huilen :kiss: Juve wint toch 3-2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Lees dan.. Ze hadden 1 doelpunt meer moeten maken, als ze nu met een gelijk aantal punten eindigen is Juve uitgeschakeld. Omdat:
Andromeda schreef:
we staan achter op onderling resultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lekker dan, we staan achter op onderling resultaat. 5x een op een met de keeper staan, talloze andere kansen en dan.ook nog een penalty in de 94ste minuut missen. Typische Europaa karna waar we al drie jaar last van hebben
.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:40 

Hardtraxx Crew

Okee daar heb ik misschien over heen gelezen, maar het is altijd hetzelfde liedje :whistle:
Die laatste zin inderdaad ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

'We' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:49 

Hardtraxx Elite

Zoals Hardstyleforevah aangeeft staan we nu achter op onderling resultaat aangezien Juve uit 0-1 heeft verloren en thuis dus 3-2 heeft gewonnnen. Juventus heeft geen uit doelpunten en Olympiakos wel zo simpel is het.

'Typische Europa karma' moet je ook niet al te serieus nemen. Ik bedoel daar meer mee dat Juventus veel pech heeft (of het is onkunde) maar dit is haast onvoorstelbaar. Twee jaar geleden speel je goed, maar dan loot je in de kwartfinale Bayern Munchen die relatief eenvoudig de Champions League wonnen, Juve eruit.

Vorig jaar speel je 1-1 tegen Kopenhagen. 31 schoten in totaal waarvan 21 op het doel. De keeper van hun hield iedere bal. Dan speel je de beslissende wedstrijd, sneeuwt fucking hard in Istanbul en wordt de wedstrijd afgelast. De volgende dag gaat de wedstrijd verder en het veld is helemaal kapot door die sneeuw. Het veldspel van Juventus had geen zin op die mat en Galatasaray pompt alleen maar lange ballen naar voren. In de 85ste minuut scoort Wesley Sneijder ...

Dit jaar lijkt het weer mis te gaan omdat er in de uitwedstrijd een niet te passeren doelman in stond en gister miste Llorente, Tevez en met name Morata een megakans. Vidal kan het beslissen en mist in de 94ste minuut een penalty.

Conclusie: Het is pech, onkunde, karma of een gebrek aan kwaliteit, maar één ding is zeker ik wordt er moedeloos van.

Daveytl schreef:
'We' >.<

Dit is ook aanstellen, in de we-vorm schrijven is gewoon gemakkelijker. Ik ben trouwens ook 'onderdeel' van Juventus omdat ik een clubkaart heb hihahho.

Hopelijk kan Ajax stunten vanavond, net als afgelopen jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:10 

Hardtraxx Elite

Dit Bayern Munchen is gewoon beter dan Real Madrid :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Dit Bayern Munchen is gewoon beter dan Real Madrid :drool: :loving:

Citaat:
Dit Bayern wint van alles :drool:

Dan lijkt het me inderdaad logisch dat ze beter zijn dan Real
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 02:02 

Bierkoning

Man City dat thuis verliest van CSKA :') Daar gaat je mooie unibet rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Ajax - Barça bekeken in Vak410 en allemachtig wat was dat gaaf zeg. 90 minuten lang achter je club staan, zingen, schreeuwen, schelden oeh's en a's bij kansen enz xd

Ajax was het eerste half uur gewoon echt beter dan Barça en daar hadden ze ook wel een keer kunnen en moeten scoren. En dan toch zie je dat Barça gewoon een maatje te groot is en je dat spel als Ajax zijnde wat je speelde niet kunt volhouden en dan is het ook meteen gedaan.
Ik zal overigens maar niks over de arbitrage zeggen... het was dezelfde arbitrage als tegen Real Madrid een paar jaar geleden, dus ik zag van te voren de bui al hangen.

Maar goed bij mij overheerst toch de geweldige avond ondanks het verlies, want bij de fanatieke aanhang zitten bij zo'n affiche maakt wat mij betreft alles wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

410 is zeker vet, alleen ik vind dat je nooit wat van de wedstrijd meekrijgt...

Ajax was gewoon een paar maatjes te klein voor Barca, zeker niet erg. Wel een positief gevoel overgehouden van de wedstrijd want we hebben het zeker niet slecht gedaan.

--
En toch altijd mooi om te zien dat supporters van andere club hopen dat Barca gaat winnen. Maar die hebben geen flauw benul dat als Ajax wint punten behaald voor het Nederlandse voetbal. En als ze verliezen helemaal niks verdienen en dat we straks nog maar 1 plekje in CL hebben. Wat moeten ze dan vieren bij een 2de plek :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
410 is zeker vet, alleen ik vind dat je nooit wat van de wedstrijd meekrijgt...

Ajax was gewoon een paar maatjes te klein voor Barca, zeker niet erg. Wel een positief gevoel overgehouden van de wedstrijd want we hebben het zeker niet slecht gedaan.

--
En toch altijd mooi om te zien dat supporters van andere club hopen dat Barca gaat winnen. Maar die hebben geen flauw benul dat als Ajax wint punten behaald voor het Nederlandse voetbal. En als ze verliezen helemaal niks verdienen en dat we straks nog maar 1 plekje in CL hebben. Wat moeten ze dan vieren bij een 2de plek :whistle:

Ik heb echt de hele wedstrijd gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:18 

Hardtraxx Crew

http://sportnieuws.nl/champions-league- ... in-gevaar/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ja die clubs in de Europa League horen die punten gewoon te halen, ipv al dat gezeik dat ze het niet interessant genoeg vinden die europa league. Laten we eerlijk zijn, een Nederlandse ploeg gaat gewoon weinig punten halen in de CL zelf (tenzij je natuurlijk een gunstige loting krijgt).. Ik hoop daarom ook grotsgruwelijk dat Ajax dit jaar ver gaat komen in de Europa League (verwacht wel dat ze hierin komen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel een redelijk gevoel bij Ajax vanavond. Ik denk dat ze met een kleine nederlaag of in het gunstigste geval een gelijkspel wel haalbaar is. Als Barça hun plicht maar doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:10 

Hardtraxx Elite

Wauw Strootman :')
Wauw Roma :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 23:50 

Hardtraxx Veteran

Viergever...
Zimling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 23:54 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Viergever...
Zimling...

Wat ben ik blij dat wij Viergever niet hebben gehaald zeg, daar kan ik toch van genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 00:36 

Hardtraxx Veteran

Messi ook al all time topscorer in de CL, gaat lekker :lol: Die 3e goal van Messi, allemachtig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:53 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Viergever...
Zimling...

Ik zie Viergever nog altijd liever in het veld dan Zimling. Wat een gedrocht van een aankoop is dat zeg. En dat heeft voldoende ervaring volgens de Boer en Overmars. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:58 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Unknown schreef:
Viergever...
Zimling...

Ik zie Viergever nog altijd liever in het veld dan Zimling. Wat een gedrocht van een aankoop is dat zeg. En dat heeft voldoende ervaring volgens de Boer en Overmars. >.<

Om te jank die Zimling
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Hopen op een goed resultaat van Ajax morgen! Op eigen kracht de Europa League in komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:04 

Hardtraxx Elite

http://www.nu.nl/media/3948720/nunl-en- ... eague.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Goeie zaak. Hoeven we het de komende jaren in ieder geval nog niet via een betaalzender te kijken.
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic