Als je Real Madrid gisteren zag vraag ik me af waarom ze zo matig gestart zijn in de Primera Division. Het is echt belachelijk hoe hard zij leken de domineren in de samenvatting. Dat hele middenveld en de hele aanval zijn van wereldkwaliteit. Enorme fan van Modric hier.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Basel is nou ook niet de grootste topploeg. Dus die 5-1 vind ik niet echt abnormaal. Geweldig spel wel vanuit Madrid.
Real is dit jaar dan ook wel goed te kloppen, als je ziet hoe ze bijvoorbeeld de goals weggeven tegen Sociedad, Atletico en gisteren ook tegen Basel. Real is echt niet zo ongenaakbaar als dat men denkt.Broken Balance wrote:Basel is nou ook niet de grootste topploeg. Dus die 5-1 vind ik niet echt abnormaal. Geweldig spel wel vanuit Madrid.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Roma _O_ 
Goed spel van Ajax de 2e helft. Als je kijkt naar de kansen had het nog 2-2 moeten wezen (Die misser van Lucas en de paal van Schone)
Geniaal gespeeld door Roma en Porto. Schalke net als Ajax ook mooi teruggekomen en Draxler is een held.
Bayern en City ook spannend maar Bayern domineerde toch echt.
Geniaal gespeeld door Roma en Porto. Schalke net als Ajax ook mooi teruggekomen en Draxler is een held.
Bayern en City ook spannend maar Bayern domineerde toch echt.
Knap resultaat van Ajax
Op basis van de tweede helft had er ook nog meer in gezeten. En Bayern deed het weer eens op z'n Duits 
-
AHardtraxx Elite
Sfeermakertje.El Mare wrote:Jeej kaarten voor Ajax - Barça binnen in Vak410
Barca - Ajax: tsja, het denkwerk en snelheid van Barcelona is een genot om naar te kijken. Nu proberen om de schade te beperken.
En wtf gebeurt er bij AS Roma?
En wtf gebeurt er bij AS Roma?
-
AHardtraxx Elite
Dit Bayern wint van alles 
Roma speelt droevig, totaal geen organisatie en graag cole en mbwia eruit.
Roma speelt droevig, totaal geen organisatie en graag cole en mbwia eruit.
Die eerste goal van Rodriguez en Ronaldo
.
Liverpool eerste kwartier beter... maar dan die goal 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Pff op 2 minuten tijd van 1-0 naar 1-2... Godverdomme. Belgische competitie is gewoon niet klaar voor de Champions League.
Ziek geluk gehad hiermeeQlown wrote:Pff op 2 minuten tijd van 1-0 naar 1-2... Godverdomme. Belgische competitie is gewoon niet klaar voor de Champions League.
Arsenal, Madrid, Leverkusen en Dortmund handicap.
Hier nog 1, sprong zowat een zwart gat in de lucht bij die 2e van ArsenalPommer wrote:Ziek geluk gehad hiermeeQlown wrote:Pff op 2 minuten tijd van 1-0 naar 1-2... Godverdomme. Belgische competitie is gewoon niet klaar voor de Champions League.Wel 140 euries rijker.
Arsenal, Madrid, Leverkusen en Dortmund handicap.
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
El Mare wrote:Real en Ronaldo
Ronaldo was niet best gister hoor. Al was die goal natuurlijk wel smullen.
-
AHardtraxx Elite
Gaat weer lekker in Europa 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Van een 3-0 achterstand nog gelijk komen tegen een ploeg als Arsenal.
Wel jammer dat we de zege in eigen huis weggegeven hebben in die laatste 2 minuten, als je ziet waar je tot toe in staat bent.
Me best zitten ergeren aan Ronaldo heel de 2e helft... vent zit enkel maar met zijn recordje in zijn hoofd. Eerste helft waren beide ploegen om de beurt de betere en 2e helft was gewoon in het algemeen weinig aan
Ben wel blij dat Benzema dit jaar eindelijk zijn topvorm te pakken heeft, genot om naar te kijken 
Ik kan het hem niet echt kwalijk nemen, dat recordje komt wel, al haalt Messi hem morgen natuurlijk wel in
Hoop het eigenlijk niet, anders verliest Ajax
Hoop het eigenlijk niet, anders verliest Ajax