Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:11 

Hardtraxx Veteran

Chelsea :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:12 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:

Maar vaak wel effectief.

Discussie wordt vervolgd (morgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:15 

Hardtraxx Veteran

Och jee, dan komt er zeker weer zo'n verhaal over Italiaans voetbal, bespaar je aub die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:18 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Och jee, dan komt er zeker weer zo'n verhaal over Italiaans voetbal, bespaar je aub die onzin.

Dat wordt er niet bij betrokken. Het gaat hier over chelsea.
S.v.p. geen aannames doen of mensen bevooroordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Enige chelseaspeler die ik leuk vind is Cahill, gewoon solide verdedigen zonder altijd dat gehuil erbij. Rest is net een hoop wijven. Ik hoop echt dat ze volgend jaar gewoon een leuke film spelen op tv als chelsea speelt, sowieso een stuk interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:28 

Hardtraxx Elite

De wedstrijd was inderdaad niet om aan te zien.

Over dat wijven ben ik het niet eens, er zitten natuurlijk aanstellers bij maar ik ken vrijwel geen enkele grote club zonder aanstellers. Dat is overigens geen vrijkaart om schwalbes te maken en overdreven te gaan liggen. Toch zijn spelers als Cahill, Ivanovic, Lampard etc echt geen jankerds hoor.

Liever een interessante docu I.p.v. film :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:35 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ach Chelsea heeft gedaan wat nodig was. Altijd dat gezeik tegen ze maar betere positie dan dit was niet haalbaar geweest imo. Geen kans weggegeven, aanvallend was het helaas wel erg pover. Alleen Torres nog paar leuke acties en wat dreiging. Maar ik heb er gewoon respect voor als je een speler als Willian zo geconcentreerd ziet verdedigen. Nu hopen dat de blessures voor Terry en Cech meevallen en dan volgende week gassen!

Nou die Mourinho is er een meester in om geweldige spelers helemaal kapot te maken en om te turnen naar een anti-voetballer. Heb je die Willian wel eens zien spelen toen die nog bij Shaktar speelde. Geen schim is die nu meer van die geweldige speler die hij daar was.
Dit is dat slechts 1 voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:39 

Hardtraxx Veteran

Man die Willian was een zeer creatieve speler, zo'n speler wordt gewoon beperkt in zijn kunnen, waar hij echt goed in is en dat kun je zeker op conto van Mourinho schrijven. Die spelers worden zo op hun taken gewezen in het verdedigende spel van Chelsea, dat waar ze echt goed in zijn niet kunnen laten zien.

Ik vind het walgelijk, echt walgelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben allesinds blij dat Kevin de Bruyne daar weg gegaan is met de wintertransfers. Hopelijk verkopen ze Lukaku ook, die kan zich veel beter ontwikkelen bij een aanvallend ingestelde subtopper dan zo een ploeg als Chelsea. Zelfde hoop ik ook voor Courtois maar die kans zie ik niet echt groot in :(

Even wat anders… Als je de wedstrijd van vandaag bekijkt kan Del Bosque toch beter voor Diego Costa kiezen ipv Torres als centrale spits van de nationale ploeg. Speelde echt gewoon een niveau hoger. Niet veel spitsen waarbij een lange bal bij de controle 95% van de tijd gewoon tegen het lichaam plakt. (Torres speelde natuurlijk ook wel wat verloren vandaag omdat ie helemaal alleen vooraan stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 08:20 

Hardtraxx Veteran

Die Chelsea supporters die flink wat geld neerleggen voor dat tripje naar Madrid. :lol: Zie je je ploeg 1 keer op de helft van de tegenstander de bal 4 keer naar elkaar spelen. Het is dat ze in de rust van speelhelft wisselen anders zagen ze hun eigen ploeg helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:02 

Kraak... Piep...

Het is inderdaad gewoon puur anti-voetbal.
Ik vind het een mooie ploeg, Chelsea, maar ze mogen wel eens wat mooier voetbal spelen. Met creatieve spelers als Willian, Schürrle, Hazard, Cahill, Luiz, Eto'O, Ba, Ramires en oude rotten als Terry en Lampard mogen ze best wel wat mooier spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 14:02 

Hardtraxx Crew

chas1n schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:16 

Kraak... Piep...

http://www.nu.nl/sport/3759543/uefa-slu ... eague.html

Geen uitsluiting van financiële overtreders dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

Allebij de wedstrijden waren toch wat saai. Erg jammer, had vooral meer van Real verwacht maar die speelde zoals chelsea. Hopen op een counter en dan toeslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Allebij de wedstrijden waren toch wat saai. Erg jammer, had vooral meer van Real verwacht maar die speelde zoals chelsea. Hopen op een counter en dan toeslaan.

Vond Madrid toch nog een stuk aantrekkelijker spelen dan Chelsea… Als ze een counter hadden stonden ze gelijk met 5 vooraan, Mourinho begon al spelers terug te roepen als er 3 over de middellijn kwamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:13 

Hardtraxx Veteran

Dus tot zo ver deze wedstrijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:37 

Kraak... Piep...

Wat een smeerlap is die pepe ook weer. Scheitmadrid -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:42 

Hardtraxx Elite

Afslachting voor bayern tot dusver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:43 

Hardtraxx Veteran

Real, ik begin eindelijk weer sympathie te krijgen voor Real, geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 21:50 

Hardtraxx Veteran

Jantjeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:54 

Aan het typen...

Zal wat worden, Real tegen Chelsea. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 23:04 

Dit zijn echt ongeveer eerste wedstrijden dat real verdedigend speelt en meteen is het altijd zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 23:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb genoten van dit Real :D 2e helft was echt geen ene fluit meer aan, gelukkig vond Ronaldo het nodig om ons nog ff een keer te laten genieten met die slimme vrije trap. Ik ben toch stilaan wel een beetje hopende op La Decima dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 08:12 

Hardtraxx Veteran

Pfoe Real echt paar klassen beter dan Bayern. Dat Real maar ff dik van Chelsea mag gaan winnen in de finale...
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic