Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:54 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Atletico :love:

Hoop dat ze de CL winnen.

Finale Athletico - Bayern zou mooi wezen. Maar ik gok, als het aan de loting ligt, dat het Bayern - Real word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 23:15 

Hardtraxx Elite

Atletico :thumbup:

Puike prestatie en met hart en ziel voor de club gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 23:16 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daar is Bayern toch nog even goed weggekomen. En Athletico en Barca ging wel redelijk gelijk op. Athletico kon niet uitbreken met 11 man achterin en Barca kon geen goeie dreigende acties maken.

Barca heeft wel twee of drie keer mazzel gehad door de lat en de keeper.
Zo heeft Athletico ook mazzel gehad met Penalty's en barca ook wel wat.

Hopen op Chelsea - Real & Bayern - Athletico

Welke wedstrijd heb jij zitten kijken dan? Ik heb nergens een overtreding gezien die kon leiden tot een strafschop.

Ik hoop op een finale Real - Atletico en dat Atletico uiteraard wint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Atletico speelde met heerlijke passie, verdiend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke pot ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 09:53 

Hardtraxx Crew

Heb alleen de samenvatting gezien, kon de wedstrijd zelf niet kijken. Maar van mij mag Atletico hem ook wel winnen, begin echt sympathie te krijgen voor die club ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 09:57 

Kraak... Piep...

Ik vond het ook wel opvallend dat i.t.v. de vorige keren (volgensmij bij een el classico, een Atl Mad tegen Real Mad en Ned - Spa) floot Howard Webb de wedstrijd behoorlijk dood door onnodige kaarten te geven.

Nu leek het eerder andersom. Hij floot bijna nergens meer voor. Wat ook wel goed was want als je weer sommige duikpartijen en acties van Neymar zag, pff. Die begint zo langzamerhand het stokje van Pepe over te nemen imo als smerige speler. Maar dat leidde wel tot 2 niet toegekende penalty's aan beide kanten. En ook een overtreding van een Barca speler die, leek, expres op Filipe Luis zijn been ging staan terwijl hij lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 10:27 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Atletico heel wat supporters erbij heeft gekregen sinds gisteren. De perfecte omschrijving van een team. Hard voetballen, goed eruit kunnen komen en met zn allen er voor gaan. Doet me een beetje denken aan Portugal op het EK van 2002. In de aanval en op het middelveld een aantal verschrikkelijk technische voetballers, en achterin een sterke verdediging.

Mijn sympathie hebben ze, hopelijk krijgen ze Chelsea in de halve finale, dan wordt pas duidelijk wie er echt sterker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Had zo 3-0 kunnen staan na een kwartier :lol: Wat de presentator en gasten van de NOS ook al zeiden; Barca werd gedegradeerd tot een amateurelftal. Leuk hoor dat balbezit, maar geen enkel moment hebben ze in de wedstrijd gezeten. Barca kwam er de hele wedstrijd niet doorheen, die verdediging van Atletico is ijzersterk :worship:

Speelde Messi trouwens mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:18 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Had zo 3-0 kunnen staan na een kwartier :lol: Wat de presentator en gasten van de NOS ook al zeiden; Barca werd gedegradeerd tot een amateurelftal. Leuk hoor dat balbezit, maar geen enkel moment hebben ze in de wedstrijd gezeten. Barca kwam er de hele wedstrijd niet doorheen, die verdediging van Atletico is ijzersterk :worship:

Ja maar die was bijna onzichtbaar. Kreeg amper de bal en maakte ook amper acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:21 

Hardtraxx Veteran

Leuk detail: Messi heeft 6.8 kilometer gelopen in de wedstrijd, terwijl HipHop Pinto 5.3 kilometer gelopen heeft.
Zegt genoeg dat Messi totaal niet in de wedstrijd zat, en dat Pinto een dwaas is als hij uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:46 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Ja maar die was bijna onzichtbaar. Kreeg amper de bal en maakte ook amper acties.

't was een grap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:31 

Hardtraxx Veteran

Goal van Evra :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:13 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

't was een grap xd

Haha godver internet sarcasme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:20 

Hardtraxx Elite

Chelsea :worship:
Atletico :worship:

Totaalvoetbal faalt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:23 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Chelsea :worship:
Atletico :worship:

Totaalvoetbal faalt! :worship:

Vond je barça en PSG totaal voetbal spelen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:09 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:

In de laatste CL wedstrijden niet, maar de visie van beide ploegen is toch echt totaalvoetbal. Zie hoe ze in de competitie spelen, al krijgen ze daar over het algemeen minder weerstand.

Chelsea & Atletico moeten het van counteren, lange ballen, fysiek en wilskracht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
nielstil schreef:

In de laatste CL wedstrijden niet, maar de visie van beide ploegen is toch echt totaalvoetbal. Zie hoe ze in de competitie spelen, al krijgen ze daar over het algemeen minder weerstand.

Chelsea & Atletico moeten het van counteren, lange ballen, fysiek en wilskracht hebben.

Barcelona moet het hebben van uitgespeelde kansen en klasseflitsen van enkele spelers. Op Corners, counters, duelkracht en nog een hoop andere dingen zijn ze niet beter dan de middenmoters in hun eigen competitie. Als je dat totaalvoetbal wil noemen moet je het zelf weten, ik vind dat dus absoluut niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:39 

Hardtraxx Veteran

Jammer, zowel in de CL (Bayern - Real) als de EL (Juventus - Benfica) de 'droom'finale al in de halve finale.

Overigens is de clausule uit Courtois' contract ongeldig verklaard, lijkt me volledig terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:57 

Kraak... Piep...

Dat is wel beter voor Athletico, zou mooi kut voor ze wezen.

En idd. Ik gok zelf dat we een finale Chelsea - Bayern krijgen

Europaleague heb ik geen flauw idee. Juventus tegen of Sevill of Valencia. Zijn beide gelijk opgaande ploegen. Alleen in de Primeira Liga staat Sevilla dr behoorlijk wat beter voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

De laatste 5 wedstrijden sevilla - valencia hebben ze beide 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Kan alle kanten op lijkt me. Ik vind zowel Juventus en Benfica niet erg goed spelen de laatste tijd, maar aangezien Benfica al jaren een ploeg is die erg sterk is in europese wedstrijden geef ik hen het voordeel van de twijfel

Champions league inderdaad jammer. Ik hoop uiteraard dat Real doorgaat (en die kans schat ik op basis van de laatste maand een stuk hoger in wegens zoveel slechte wedstrijden van bayern). Maar het blijft een lastige ploeg. En voor Athlético hoop ik ook dat ze het halen :) Is een mooie club
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 22:58 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
De laatste 5 wedstrijden sevilla - valencia hebben ze beide 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Kan alle kanten op lijkt me. Ik vind zowel Juventus en Benfica niet erg goed spelen de laatste tijd, maar aangezien Benfica al jaren een ploeg is die erg sterk is in europese wedstrijden geef ik hen het voordeel van de twijfel

Champions league inderdaad jammer. Ik hoop uiteraard dat Real doorgaat (en die kans schat ik op basis van de laatste maand een stuk hoger in wegens zoveel slechte wedstrijden van bayern). Maar het blijft een lastige ploeg. En voor Athlético hoop ik ook dat ze het halen :) Is een mooie club

Ze zijn in Duitsland al kampioen, hebben nog 4 (?) wedstrijden daarin te gaan. Die zijn echt niet meer zo gemotiveerd om die laatste 4 wedstrijden nog echt flink gas te geven. Bayern in Europa is heel wat anders. Als je zag hoe ze Man Utd weg speelden in Manchester (weliswaar 1 keer gescoord, maar enorm dominant). Na een klein beetje aanzetten tegen Manchester in München werd Utd volledig weggespeeld. Ik geloof er dus niet zo in dat Bayern slechte wedstrijden speelt als het echt nog ergens om gaat.

Dit alles neemt niet weg dat Real zeker niet kansloos is.
Ik hoop natuurlijk op een winst van Bayern over 2 wedstrijden, maar een finale Real - Atletico lijkt me ook erg gaaf, uiteraard wel als Atletico de finale wint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 14:02 

Kraak... Piep...

Ik heb zelf altijd liever 2 ploegen uit andere leagues.
Want dat zie je niet altijd. Atletico - Real zie je elk jaar 2x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:41 

Hardtraxx Veteran

Vamos Atletico, Fuck Chelsaids
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic