nielstil schreef:
De laatste 5 wedstrijden sevilla - valencia hebben ze beide 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Kan alle kanten op lijkt me. Ik vind zowel Juventus en Benfica niet erg goed spelen de laatste tijd, maar aangezien Benfica al jaren een ploeg is die erg sterk is in europese wedstrijden geef ik hen het voordeel van de twijfel
Champions league inderdaad jammer. Ik hoop uiteraard dat Real doorgaat
(en die kans schat ik op basis van de laatste maand een stuk hoger in wegens zoveel slechte wedstrijden van bayern). Maar het blijft een lastige ploeg. En voor Athlético hoop ik ook dat ze het halen

Is een mooie club
Ze zijn in Duitsland al kampioen, hebben nog 4 (?) wedstrijden daarin te gaan. Die zijn echt niet meer zo gemotiveerd om die laatste 4 wedstrijden nog echt flink gas te geven. Bayern in Europa is heel wat anders. Als je zag hoe ze Man Utd weg speelden in Manchester (weliswaar 1 keer gescoord, maar enorm dominant). Na een klein beetje aanzetten tegen Manchester in München werd Utd volledig weggespeeld. Ik geloof er dus niet zo in dat Bayern slechte wedstrijden speelt als het echt nog ergens om gaat.
Dit alles neemt niet weg dat Real zeker niet kansloos is.
Ik hoop natuurlijk op een winst van Bayern over 2 wedstrijden, maar een finale Real - Atletico lijkt me ook erg gaaf, uiteraard wel als Atletico de finale wint