Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:05 

Hardtraxx Crew

Dat had ik gister niet verwacht. Bayern speelde ook wel erg slecht dus terechte afstraffing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:12 

Hardtraxx Veteran

Ik zie ook niet echt in waarom Robben gezien wordt als wereldspeler... Zo ergelijk dat hij alleen maar met links iets kan. Maar dan ook echt alleen maar.
Als hij de ene kant op gedraait staat weet je al, die gaat nooit nu de andere kant op draaien. Leuk als hij naar binnen kan komen vanaf rechts. Maar dat hebben de meeste verdedigers toch ook wel door nu. Gewoon zorgen dat hij dan in een hoekje vast komt te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:56 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Ik zie ook niet echt in waarom Robben gezien wordt als wereldspeler... Zo ergelijk dat hij alleen maar met links iets kan. Maar dan ook echt alleen maar.
Als hij de ene kant op gedraait staat weet je al, die gaat nooit nu de andere kant op draaien. Leuk als hij naar binnen kan komen vanaf rechts. Maar dat hebben de meeste verdedigers toch ook wel door nu. Gewoon zorgen dat hij dan in een hoekje vast komt te zitten.

Dan heb je hem sowieso want van de bal afgeven als hij vast zit heeft hij ook nooit gehoord.
En anders valt hij wel in duizend stukjes, maar ja hij heeft toch een hoop skills.

Hopen dat Athletico nog wint van Chelsea want heb liever geen finale met twee grafclubs. :sleep:
Dan ga ik nog voor Chelsea wezen ook omdat hun spelers vetter zijn imo.

Real heeft zeker een sterke voorhoede met de Skills van Ronaldo, de snelheid van Bale, het nette paaswerk en de snelheid van Di Maria en de schot- en kopkracht van Benzema. Wat ik het enige mooie aan Real vind.

Want de verdedigers en de helft van de middenvelders spelen wel zo smerig :sick:
Pepe gister ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dan heb je hem sowieso want van de bal afgeven als hij vast zit heeft hij ook nooit gehoord.
En anders valt hij wel in duizend stukjes, maar ja hij heeft toch een hoop skills.

Robben een hoop skills? Robben is echt niet iemand die met een schijbeweging of trucje een man voorbij gaat. Enige wat hij kan is op hoge snelheid met de bal lopen en snel handelen als hij naar binnen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:01 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:

Robben een hoop skills? Robben is echt niet iemand die met een schijbeweging of trucje een man voorbij gaat. Enige wat hij kan is op hoge snelheid met de bal lopen en snel handelen als hij naar binnen komt.

Dan moet je toch wat meer wedstrijden van Bayern kijken. Daar komt hij vaak zat langs z'n man met, inderdaad, snelle bewegingen en tikt hem in een hoekje, tenminste dat probeert hij, dat wil nog wel eens missen. Zijn skill is vooral het snelle dribbelen en inzicht hebben in een 1 op 1 situatie.
Skills die meer zijn weggelegd voor een spits of verdediger maarja..

Alleen een voorzet naar Mandzukic of Muller zit er meestal niet in. In dat opzicht is Ribery een veel betere flankspeler, kan hetzelfde als robben maar speelt de bal meer rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:04 

Hardtraxx Veteran

Ja maar in een wedstrijd zoals tegen Real gisteren heb je niet zoveel aan een speler als Robben. Hij zou juist beter bij een counterploeg als Real passen op dat moment. Bayern had veel meer gehad aan een getructe speler die zn man voorbij komt vanuit stilstand. Dat kan Robben niet. Als Robben eenmaal stil staat dan ziet het er zo houterig uit, met zn linkerbeentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Want de verdedigers en de helft van de middenvelders spelen wel zo smerig :sick:
Pepe gister ook weer.

Allemaal gezeik over spelers van Real dat ze smerig spelen, maar die Duitsers zijn nog 10 keer erger. Dante trapte vol op de enkels van Ronaldo, Ribery sloeg een speler van Real in het gezicht en elke speler van Bayern zat weer schwalbes te maken alsof hun leven er vanaf hing. En dan met z'n allen huilend naar de scheids toe :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:23 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Pepe gister ook weer.

Allemaal gezeik over spelers van Real dat ze smerig spelen, maar die Duitsers zijn nog 10 keer erger. Dante trapte vol op de enkels van Ronaldo, Ribery sloeg een speler van Real in het gezicht en elke speler van Bayern zat weer schwalbes te maken alsof hun leven er vanaf hing. En dan met z'n allen huilend naar de scheids toe :sick:

Bayern deed het ook ja, maar Real even goed dus dat 10x erger snap ik dan weer niet. Ergste vond ik toch dat gejank van Pepe vlak voor rust terwijl hij helemaal niet geraakt werd. En daarbij doet Real het over het algemeen veel vaker dan Bayern. En Dante en Ribery zijn ook wel de twee smerigste, in Dante's geval meer lompe, spelers van Bayern. Op de schwalbe's van Robben na misschien.

Maar onder smerig spel versta ik schwalbe's, gemene overtredingen, doen alsof er niks aan de hand is, uitlokken, ruzie zoeken e.d. en daar zijn Pepe en Ramos wel het schoolvoorbeeld van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ergste vond ik toch dat gejank van Pepe vlak voor rust terwijl hij helemaal niet geraakt werd.

Je bedoelt die bal in z'n gezicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:33 

Hardtraxx Elite

Beter wint Chelsea de Champions League.

En der beste ploegen op tactisch gebied _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:34 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:

Goed verdedigen for the win! _O_

Dat verbaast me totaal niet dat dat van een Serie A liefhebber komt.

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Ergste vond ik toch dat gejank van Pepe vlak voor rust terwijl hij helemaal niet geraakt werd.

Je bedoelt die bal in z'n gezicht?

Ja die, beetje verkeerde woordkeuze van mij maar die gast krijgt hardere (kop)ballen tegen z'n voorhoofd aan.
En gedraagt zich alsof hij een kanon in z'n gezicht kreeg.

Dit, is een bal in je gezicht krijgen. Deze gast was bewusteloos omdat iemand een vol schot in z'n gezicht knalde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:42 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Andromeda schreef:

Goed verdedigen for the win! _O_

Dat verbaast me totaal niet dat dat van een Serie A liefhebber komt.

Ach errum kan je er niet tegen dat Chelsea de Champions League wint, omdat Mourinho tactisch de beste coach is van de overgebleven drie? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:58 

Hardtraxx Veteran

Nee, omdat dat betonvoetbal van Mourinho het wint van het aantrekkelijke voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:13 

Hardtraxx Crew

chas1n schreef:
Nee, omdat dat betonvoetbal van Mourinho het wint van het aantrekkelijke voetbal.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:26 

Kraak... Piep...

Wat Chas1n zegt, omdat dat anti-voetbal het van het normale wint.
Dat is geen tactiek dat is het meest simpele wat je kan verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Wat een onzin is dit, ik ben ook fel tegen dat anti-voetbal, maar om nou te zeggen dat dit geen tactiek is en het niet 'normaal' is slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:35 

Hardtraxx Elite

Het is echt niet om aan te zien, maar hij pakt er toch prijzen mee. Dat vind ik erg knap en tjaa ik vind er ook geen zak aan, maar ik ben bang dat hij ook dit jaar de Champions League wint met Chelsea.

Als je op zo'n manier elke keer je prijzen binnensleept (Porto, Inter, Chelsea) dan ben je meer dan een doorsnee trainer. Dan ben je namelijk op tactisch gebied een meester.

Als nog hoop ik dat Atletico Madrid de Champions League wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:52 

Kraak... Piep...

Wat is er knap aan om 1 doelpunt te scoren en daarna de hele bende dicht te gooien.. Dat vind ik echt geen kunst tegenover bijvoorbeeld de tikkietakkie aanvallen van de Spaanse top 3, et flanken wisselende spel voorin bij Bayern en de dribbel en schot skills van PSG.

Het is meer de easy way out dan een goed doorgedachte tactiek.

En Mourinho had bij Real en Porto helemaal niet deze manier van spelen.

HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:

Wat een onzin is dit, ik ben ook fel tegen dat anti-voetbal, maar om nou te zeggen dat dit geen tactiek is en het niet 'normaal' is slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Tegen het einde van een wedstrijd de boel dicht gooien als je voor staat, dat is normaal. Dit is het tegenovergestelde. Alles gelijk dichtgooien als je al hebt gescoord of alles dichtgooien en in de laatste 5 minuten gaan aanvallen.

Ploegen die op de counter spelen, zo kun je het zien en zelfs die gooien niet alles dicht, zijn vaak de ploegen die niet de spelers hebben om zo'n tactisch spel te spelen. Kijk maar naar de lagere clubs in de BPL. Dat gaat niet op voor Chelsea wat goeie spelers heeft en wellicht de beste linker middenvelder ter wereld (Hazard). Daar moet je toch een goed gemotoriseerd team van maken die aanvallend geweldig is, als je kijkt naar wat ze hebben. Maar ze verkopen juist meer aanvallers (Mata en de Bruyne weg).

Chelsea is van de grote clubs ook de enige die nog verder gaat dan op de counter spelen met verdedigen en is daarmee ook verre van normaal. Het is misschien een tactiek, maar dan nog geen Mourinho tactiek. Chelsea speelt al jaren zo, en zo winnen ze en daarom is het anti-voetbal.

Zie het als een 1 vs 1 potje. De een scoort (Chelsea), en gaat vervolgens de rest van de tijd op de bal zitten of liggen, de tegenstander kan er niks mee, maar het is geen vals spelen want hij raakt de bal niet met z'n handen aan, en dus komen ze er mee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Hoop ook dat Chelsea hem pakt. Mourinho, baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:59 

Hardtraxx Veteran

Wat een wedstrijd van Real :thumbsup: (mede dankzij een vrij zwak bayern als je het vergelijkt met de rest van het seizoen)

Wat velen hier zeggen over het schwalbe en huilgehalte bij de wedstrijd... Is tegenwoordig bijna bij elke topwedstrijd. Elke topclub heeft wel een paar van de jankers er tussen zitten.

En ik snap serieus niet dat mensen Madrid vergelijken met Chelsea :lol: Dan heb je serieus nog nooit wedstrijden van die 2 ploegen gezien. Te belachelijk voor woorden

Trouwens ook erg jammer dat Alonso de finale mist, is altijd best een belangrijke speler om de counters op gang te trekken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 19:56 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
Trouwens ook erg jammer dat Alonso de finale mist, is altijd best een belangrijke speler om de counters op gang te trekken :(

Zeker jammer dit, je zag hem ook gelijk zo balen toen hij die overtreding maakte. Waarschijnlijk schoot alles over zijn laatste finale weer door zijn hoofd. Net zoals bij mij overigens, wat misschien wel als de beste CL-finale ooit mag worden beschouwd (grappig om te zien dat Ancelotti toen trainer was van Milan):

Telkens als ik dit kijk krijg ik zo'n kippenvel, schitterend gewoon. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 19:59 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Wat een wedstrijd van Real :thumbsup: (mede dankzij een vrij zwak bayern als je het vergelijkt met de rest van het seizoen)

Wat velen hier zeggen over het schwalbe en huilgehalte bij de wedstrijd... Is tegenwoordig bijna bij elke topwedstrijd. Elke topclub heeft wel een paar van de jankers er tussen zitten.

En ik snap serieus niet dat mensen Madrid vergelijken met Chelsea :lol: Dan heb je serieus nog nooit wedstrijden van die 2 ploegen gezien. Te belachelijk voor woorden

Tsja in Spanje kom je met dat soort overtredingen weg, helaas voor hem was het geen Spaanse scheids, gewoon oer en oerstom :lol: Had het ook wel leuk gevonden als Ramos geschorst was geweest.

Oh wat hoop ik toch dat dat gore Geldaids wordt uitgeschakeld en anders dat Real Geldsaids in de finale vernederd, net als Bayern overkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:20 

Hardtraxx Elite

Chelsea: Schwarzer, Ivanović, Cole, Luiz, Cahill, Terry, Azpilicueta, Ramires, Hazard, Willian, Torres.

inb4 ultra-verdedigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:29 

Hardtraxx Veteran

6 verdedigers op gaan stellen in een thuiswedstrijd :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:30 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
6 verdedigers op gaan stellen in een thuiswedstrijd :sick:

Azpilicueta staat naast Willian en Hazard op rechtsbuiten, wtf.
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic