Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 11:09 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Andromeda schreef:
geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is

Ja want Inter heeft al haar spelers zelf opgeleid toch? Hypocriet ventje.

Jezus, hij heeft gewoon 100% gelijk, en wat heeft dat met inter te maken -.- (Wout is btw voor Juve)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:57 

Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Andromeda schreef:
geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is

Ja want Inter heeft al haar spelers zelf opgeleid toch? Hypocriet ventje.

Inter is onze rivaal. Kopen is ook niet erg, maar dan moet het wel zorgvuldig gedaan worden en niet met miljoenen bedragen gaan smijten voor iedere speler die tegen een bal kan trappen. De spelers die City koopt zijn allemaal toppers, maar ze geven gewoon miljoenen voor die spelers. Juventus koop inderdaad ook veel, maar uit de hele selectie heeft niemand meer dan 20 miljoen gekost. Behalve Buffon die heeft 47.000.000 gekost (dat heeft hij gelukkig wel bewezen). Pogba, Llorente, Pirlo en Barzagli zijn bijvoorbeeld gratis opgehaald en een spelers als Vidal heeft +- 13 miljoen gekost. Ik ben tevreden over het aankoopbeleid bij Juventus, zij smijten niet zo met geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:53 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
zij smijten niet zo met geld.

Nou, omkoping* kost anders toch heel wat. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:47 

Hardtraxx Veteran

Ja lekker boeiend, ik haalde 'm door de war met die Nera kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Ja lekker boeiend, ik haalde 'm door de war met die Nera kerel.

Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag, waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:51 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-

Als je zo graag antwoord wil dan raad ik je aan om mijn reactie nog een keer goed door te lezen. Nergens zeg ik dat hij zijn mening niet mag geven. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik je graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:53 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-

Als je zo graag antwoord wil dan raad ik je aan om mijn reactie nog een keer goed door te lezen. Nergens zeg ik dat hij zijn mening niet mag geven. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik je graag.

Jo, is goed, bij deze, waarom reageer je er zo geirriteerd/denigrerend op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:00 

Hardtraxx Veteran

Omdat ik zijn uitspraak enorm hypocriet vind en dat irriteert me. Was dat het zo?

Bij nader inzien had ik dus inderdaad beter "hypocriete uitspraak" (o.i.d.) neer kunnen zetten i.p.v. "hypocriet ventje", maar vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor, ik vind het alleen een beetje simpel om met zijn alle maar (om leuk gevonden te worden?) op Wout te haten, alhoewel ik het soms wel degelijk snap hoor trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:12 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor, ik vind het alleen een beetje simpel om met zijn alle maar (om leuk gevonden te worden?) op Wout te haten, alhoewel ik het soms wel degelijk snap hoor trouwens.

Ik haat niet op mensen/namen, maar op uitspraken. 9 van de 10 keer kijk ik niet eens naar de nickname die er bij staat. Heb dan ook niet echt iets tegen mensen hier over het algemeen, op 1 na, het moge duidelijk zijn wie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:04 

Hardtraxx Veteran

Milan al 2x het kader geraakt in 20 minuten :x

Bayern zo goed als zeker in de volgende ronde lijkt me nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:37 

Hardtraxx Elite

AC Milan domineert Atl. Madrid, ze hebben niets te vertellen alleen het doelpunt ontbreekt. Lat, paal en daarna schoot Kaka hem ook net over. Forza Italia!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

Milan speelt vandaag een stuk beter dan ze in de competitie doen. Atletico beetje op het niveau van de laatste weken jammer genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:46 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Milan speelt vandaag een stuk beter dan ze in de competitie doen. Atletico beetje op het niveau van de laatste weken jammer genoeg

Als Courtois er niet stond was het al 2-0 geweest, Milan moet echt scoren, want uit zie ik ze dit niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

Weer een return die als formaliteit bestempelt kan worden, hopelijk wordt het volgende week wat anders, want dit is geen fuck aan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:28 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:42 

Hardtraxx Elite

Man. United :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 23:34 

Hardtraxx Elite

Galatasaray: bedroevend
Chelsea: bedroevend
Schalke: bedroevend

Reals: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 23:40 

Hardtraxx Veteran

Huntelaar :worship: Wat een goal zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 09:36 

Real zal 'm dan wel winnen dit jaar. Of Chelski.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 10:47 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk is het niet leuk meer dat het altijd dezelfde clubs zijn die alleen kans maken om de CL te winnen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Eigenlijk is het niet leuk meer dat het altijd dezelfde clubs zijn die alleen kans maken om de CL te winnen. :(

moeten ze eigenlijk wat op verzinnen maar wat...

geen poule-systeem en vanaf het begin met knockout fase beginnen..
en ook geen onderscheid maken tussen teams uit t zelfde land, dus bv gewoon de eerste ronde real madrid - barcelona :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:16 

Hardtraxx Crew

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

moeten ze eigenlijk wat op verzinnen maar wat...

geen poule-systeem en vanaf het begin met knockout fase beginnen..
en ook geen onderscheid maken tussen teams uit t zelfde land, dus bv gewoon de eerste ronde real madrid - barcelona :D

Of gewoon beginnen met het Fair Play-systeem, dan zouden grote clubs met schulden toch ook minder kunnen?

Goal van Huntelaar gister :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:55 

Zoals het nu is, is het prima. De beste hoort ook te winnen. Dat het saai is, blijkt van niet als je naar de kijkcijfers kijkt :). Enige optie is boycotten dat voetbal want de UEFA gaat niemand aanpakken die ervoor zorgt dat de UEFA bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

Het is allemaal financieel zo schuin geregeld. Ene club mag meer dan andere club. Vooral wat schulden betreft. Bayern is volgens mij de enige groote club die op een nette manier zo groot is geworden wat betreft financiele middelen.
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic