Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
STAN- wrote:
Andromeda wrote:geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is
Ja want Inter heeft al haar spelers zelf opgeleid toch? Hypocriet ventje.
Jezus, hij heeft gewoon 100% gelijk, en wat heeft dat met inter te maken -.- (Wout is btw voor Juve)?
Last edited by Peperkoek on 19 Feb 2014 18:36, edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
STAN- wrote:
Andromeda wrote:geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is
Ja want Inter heeft al haar spelers zelf opgeleid toch? Hypocriet ventje.
Inter is onze rivaal. Kopen is ook niet erg, maar dan moet het wel zorgvuldig gedaan worden en niet met miljoenen bedragen gaan smijten voor iedere speler die tegen een bal kan trappen. De spelers die City koopt zijn allemaal toppers, maar ze geven gewoon miljoenen voor die spelers. Juventus koop inderdaad ook veel, maar uit de hele selectie heeft niemand meer dan 20 miljoen gekost. Behalve Buffon die heeft 47.000.000 gekost (dat heeft hij gelukkig wel bewezen). Pogba, Llorente, Pirlo en Barzagli zijn bijvoorbeeld gratis opgehaald en een spelers als Vidal heeft +- 13 miljoen gekost. Ik ben tevreden over het aankoopbeleid bij Juventus, zij smijten niet zo met geld.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
zij smijten niet zo met geld.
Nou, omkoping* kost anders toch heel wat. :whistle:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Ja lekker boeiend, ik haalde 'm door de war met die Nera kerel.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
STAN- wrote:Ja lekker boeiend, ik haalde 'm door de war met die Nera kerel.
Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag, waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
HardstyleForEvah wrote:waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-
Als je zo graag antwoord wil dan raad ik je aan om mijn reactie nog een keer goed door te lezen. Nergens zeg ik dat hij zijn mening niet mag geven. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik je graag.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
STAN- wrote:
HardstyleForEvah wrote:waarom mag Wout dan niet zijn mening geven als het ook bij 'zijn' club zou gebeuren? -.-
Als je zo graag antwoord wil dan raad ik je aan om mijn reactie nog een keer goed door te lezen. Nergens zeg ik dat hij zijn mening niet mag geven. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik je graag.
Jo, is goed, bij deze, waarom reageer je er zo geirriteerd/denigrerend op?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Omdat ik zijn uitspraak enorm hypocriet vind en dat irriteert me. Was dat het zo?

Bij nader inzien had ik dus inderdaad beter "hypocriete uitspraak" (o.i.d.) neer kunnen zetten i.p.v. "hypocriet ventje", maar vooruit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Ja hoor, ik vind het alleen een beetje simpel om met zijn alle maar (om leuk gevonden te worden?) op Wout te haten, alhoewel ik het soms wel degelijk snap hoor trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
HardstyleForEvah wrote:Ja hoor, ik vind het alleen een beetje simpel om met zijn alle maar (om leuk gevonden te worden?) op Wout te haten, alhoewel ik het soms wel degelijk snap hoor trouwens.
Ik haat niet op mensen/namen, maar op uitspraken. 9 van de 10 keer kijk ik niet eens naar de nickname die er bij staat. Heb dan ook niet echt iets tegen mensen hier over het algemeen, op 1 na, het moge duidelijk zijn wie :x
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Milan al 2x het kader geraakt in 20 minuten :x

Bayern zo goed als zeker in de volgende ronde lijkt me nu
A
Hardtraxx Elite
AC Milan domineert Atl. Madrid, ze hebben niets te vertellen alleen het doelpunt ontbreekt. Lat, paal en daarna schoot Kaka hem ook net over. Forza Italia!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Milan speelt vandaag een stuk beter dan ze in de competitie doen. Atletico beetje op het niveau van de laatste weken jammer genoeg
A
Hardtraxx Elite
nielstil wrote:Milan speelt vandaag een stuk beter dan ze in de competitie doen. Atletico beetje op het niveau van de laatste weken jammer genoeg
Als Courtois er niet stond was het al 2-0 geweest, Milan moet echt scoren, want uit zie ik ze dit niet doen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Weer een return die als formaliteit bestempelt kan worden, hopelijk wordt het volgende week wat anders, want dit is geen fuck aan :cry:
N
-
A
Hardtraxx Elite
Man. United :worship:
A
Hardtraxx Elite
Galatasaray: bedroevend
Chelsea: bedroevend
Schalke: bedroevend

Reals: :worship:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Huntelaar :worship: Wat een goal zeg :lol:
N
Real zal 'm dan wel winnen dit jaar. Of Chelski.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Eigenlijk is het niet leuk meer dat het altijd dezelfde clubs zijn die alleen kans maken om de CL te winnen. :(
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Parvuz wrote:Eigenlijk is het niet leuk meer dat het altijd dezelfde clubs zijn die alleen kans maken om de CL te winnen. :(
moeten ze eigenlijk wat op verzinnen maar wat...

geen poule-systeem en vanaf het begin met knockout fase beginnen..
en ook geen onderscheid maken tussen teams uit t zelfde land, dus bv gewoon de eerste ronde real madrid - barcelona :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
AniThing wrote:
Parvuz wrote:Eigenlijk is het niet leuk meer dat het altijd dezelfde clubs zijn die alleen kans maken om de CL te winnen. :(
moeten ze eigenlijk wat op verzinnen maar wat...

geen poule-systeem en vanaf het begin met knockout fase beginnen..
en ook geen onderscheid maken tussen teams uit t zelfde land, dus bv gewoon de eerste ronde real madrid - barcelona :D
Of gewoon beginnen met het Fair Play-systeem, dan zouden grote clubs met schulden toch ook minder kunnen?

Goal van Huntelaar gister :worship:
N
Zoals het nu is, is het prima. De beste hoort ook te winnen. Dat het saai is, blijkt van niet als je naar de kijkcijfers kijkt :). Enige optie is boycotten dat voetbal want de UEFA gaat niemand aanpakken die ervoor zorgt dat de UEFA bestaat.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Het is allemaal financieel zo schuin geregeld. Ene club mag meer dan andere club. Vooral wat schulden betreft. Bayern is volgens mij de enige groote club die op een nette manier zo groot is geworden wat betreft financiele middelen.