Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me niet voorstellen dat je supporter kan zijn van dit AC Milan. Heb ze dit seizoen nu al zien spelen tegen PSV, Barca, Celtic en Ajax maar daar ga je toch geen seizoenskaart voor kopen? Zou me doodschamen als ik zou club zou supporten. Toen ze met Zlatan, Pato en Seedorf speelden zat er nog iets in wat op voetbal leek, maar dit sloeg helemaal nergens op. En Balotelli, wat is dat een walgelijke kerel zeg. Zulke mensen moet je eigenlijk een schorsing geven voor spelbederf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:05 

Hardtraxx Elite

Haha, alle mensen die nu op het Italiaansevoetbal haten xd
Iedereen die iets van de Serie A afweet weet dat AC Milan en Chievo Verona kansloos spelen, dat doet Milan dus ook in de Champions League. Ik had niets anders verwacht. Volgens mij hoopte ze ook op die rode kaart, niemand protesteerde alleen maar een smoes om het lelijke voetbal uit te oefenen zoals altijd. Ik gunde Ajax een overwinning op Milan. Milan is een gore ploeg, alleen maar verdedigen, smerige overtredingen maken en Allegri maakt het alleen nog maar erger. Bonera & Zapata zullen bij SC Cambuur nog niet eens in de basis staan wat een schande zijn die twee. Helaas is elke Italiaanse ploeg uitgeschakeld behalve die boutploeg van een Milan. Ik had sowieso liever Fiorentina gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

ook al had t leuk geweest als ajax had gewonnen, maar ajax komt beter tot zijn recht in de europa league....presteer je daar een paar jaar achter elkaar dan moet je misschien verder kijken. maar vooralsnog is het beter om de komende 2/3 jaar nog gewoon lekker europa league te spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:32 

Hardtraxxer

Hoe walgelijk het voetbal van AC Milan ook was, een team dat meekan in de CL hoort te kunnen scoren na ruim 70 minuten tegen 10 man. Ik denk dat ieder team dat zich wél geplaatst heeft wel een goal of meer had gescoort tegen dit Milan. Het had leuk geweest, maar dan komt Ajax toch meer tot zijn recht in de Europa League.

Ik weet niet precies hoe die loting werkt van CL -> EL, maar 2 jaar geleden speelden ze tegen Manchester United. Hopelijk mag het nu wat makkelijker, Plzen of Basel zou wel gunstig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:40 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Ik weet niet precies hoe die loting werkt van CL -> EL, maar 2 jaar geleden speelden ze tegen Manchester United. Hopelijk mag het nu wat makkelijker, Plzen of Basel zou wel gunstig zijn.

Helaas :P Ajax was 5e (van de 8) van de nummers 2 in de poules en valt dus in de unseeded categorie, waarin het de groepswinnaars van de EL kan loten + de 4 beste nummers 3 uit de CL (Napoli, Benfica, Shakhtar en Basel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:43 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Hoe walgelijk het voetbal van AC Milan ook was, een team dat meekan in de CL hoort te kunnen scoren na ruim 70 minuten tegen 10 man. Ik denk dat ieder team dat zich wél geplaatst heeft wel een goal of meer had gescoort tegen dit Milan. Het had leuk geweest, maar dan komt Ajax toch meer tot zijn recht in de Europa League.

Volgens mij onderschat jij Basel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk jammer dat Ajax niet doorgaat in de Champions League, ik vind dat ze het verdienen om eindelijk weer eens door te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:43 

Hardtraxx Addict

MrBunni schreef:
Hoe walgelijk het voetbalvan AC Milan ook was, een team dat meekan in de CL hoort te kunnen scoren na ruim 70 minuten tegen 10 man. Ik denk dat ieder team dat zich wél geplaatst heeft wel een goal of meer had gescoort tegen dit Milan. Het had leuk geweest, maar dan komt Ajax toch meer tot zijn recht in de Europa League.

Ik weet niet precies hoe die loting werkt van CL -> EL, maar 2 jaar geleden speelden ze tegen Manchester United. Hopelijk mag het nu wat makkelijker, Plzen of Basel zou wel gunstig zijn

Dortmund speelde ook bijna een uur lang tegen 10 man en scoren ook met een lucky de winnende waardoor ze doorgaan. En Dortmunddat 12 punten haalt, net als Napoli en Arsenal, is sowieso een team dat mee kan in de CL. Dus het klopt niet helemaal wat je zegt.

Trouwens ook wel zuur voor Napoli die 1 doelpunt te kort komen en gewoon met 12 punten worden uitgeschakeld :') En clubs als Galatasaray met 7 punten en Zenit met 6 punten wel doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:34 

Kraak... Piep...

Ajax had verdiend te winnen. Maar als Milaan zulk anti-voetbal speelt. Het meest tergende waren wel Balotelli en het gigantische aantal overtredingen op Klaassen en dat komt dan ook wel door de slechte Arbitrage van Webb.
Dat ze hem uberhaupt nog een wedstrijd laten fluiten voor een Nederlandse ploeg.

Maar ja de Europa League is wel iets waar Ajax meer kans in heeft. Ik hoop dat ze Benfica of Plzen loten want Basel moet je echt niet onderschatten en Napoli is sowieso een sterk team.
Het zou ook wel gunstig zijn, qua groepswinnaars, dat ze Genk, Frankfurt of Kazan loten, die vallen nog het meeste mee denk ik. Ten opzichte van Lyon, Valencia en Tottenham
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

Arsenal - Bayern.. Over krakers gesproken! Die MOET ik zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 18:27 

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:

Zitten verder ook nog hele mooie wedstrijden tussen; wat dacht je van Manchester City - Barcelona en Milan - Atletico Madrid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

Ik ga naar Schalke als madrid er speelt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 19:35 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Heb echt heel de boel bij elkaar lopen schelden toen ik dit zag. Waarom zo vroeg al :cry: Met een andere loting had ik Arsenal en Bayern heel ver zien komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 23:24 

Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke loting! Paar topwedstrijden waardoor er zeker een paar lastige tegenstanders gaan sneuvelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 09:57 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Khadber schreef:

Heb echt heel de boel bij elkaar lopen schelden toen ik dit zag. Waarom zo vroeg al :cry: Met een andere loting had ik Arsenal en Bayern heel ver zien komen denk ik

Arsenal is denk ik toch niet zo sterk als gedacht wordt. Idd zonde van de loting, nu gaat Arsenal er tweemaal met een nulletje of 3 af gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:28 

Bierkoning

Ik denk het ook niet, oke ze staan wel eerste maar dat komt meer omdat de topploegen veel punten laten liggen in de uitwedstrijden tegen mindere teams. Als ze zelf tegen die topploegen spelen is het toch allemaal een stuk minder (dit weekend nog 6-3 bij city verloren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 11:57 

Hardtraxx Elite

En komend weekend krijgen ze waarschijnlijk pakkie van Chelsea, nee Bayern gaat dit sowieso winnen. En as ManCity zo door gaat, gaan die Barca deruit knikkeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:40 

Hardtraxx Elite

Vandaag een mooie wedstrijd op het programma. Al heb ik geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is (lees: sjeikclub) en ik met Barca's voetbal he-le-maal niets hebt. Het wordt het toch een heerlijke pot. Beide teams zijn van wereldniveau. Jammer dat Kun Aguero en Fernandinho niet kunnen spelen.

Edit: Fernandinho is blijkbaar toch fit genoeg om te spelen.

Forza mooie-pot-voor-de-neutrale-kijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Gaat een interessante pot worden, twee aanvallende ploegen. Ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 22:03 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Gaat een interessante pot worden, twee aanvallende ploegen. Ben benieuwd! :D

2 aanvallende ploegen :lol: Ammehoela 2 aanvallende ploegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat barça voor staat maar dit is wel mooi voor men weddenschap ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 23:09 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Is toch erbuiten joh

Dit. Ik vind de scheids sowieso slecht fluiten. Rood was overigens wel terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

Ibra :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:10 

Hardtraxx Veteran

Wauw Ibra, fenomeen :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 10:47 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
geen sympathie voor beide ploegen, omdat Man City een koopclub is

Ja want Inter heeft al haar spelers zelf opgeleid toch? Hypocriet ventje.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic