Ik kan me niet voorstellen dat je supporter kan zijn van dit AC Milan. Heb ze dit seizoen nu al zien spelen tegen PSV, Barca, Celtic en Ajax maar daar ga je toch geen seizoenskaart voor kopen? Zou me doodschamen als ik zou club zou supporten. Toen ze met Zlatan, Pato en Seedorf speelden zat er nog iets in wat op voetbal leek, maar dit sloeg helemaal nergens op. En Balotelli, wat is dat een walgelijke kerel zeg. Zulke mensen moet je eigenlijk een schorsing geven voor spelbederf.
Iedereen die iets van de Serie A afweet weet dat AC Milan en Chievo Verona kansloos spelen, dat doet Milan dus ook in de Champions League. Ik had niets anders verwacht. Volgens mij hoopte ze ook op die rode kaart, niemand protesteerde alleen maar een smoes om het lelijke voetbal uit te oefenen zoals altijd. Ik gunde Ajax een overwinning op Milan. Milan is een gore ploeg, alleen maar verdedigen, smerige overtredingen maken en Allegri maakt het alleen nog maar erger. Bonera & Zapata zullen bij SC Cambuur nog niet eens in de basis staan wat een schande zijn die twee. Helaas is elke Italiaanse ploeg uitgeschakeld behalve die boutploeg van een Milan. Ik had sowieso liever Fiorentina gezien.