Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Dat klinkt niet gek idd Mark, succes allemaal met het wedden natuurlijk ^^. Ik ben me toch al een partij gespannen voor vanavond, heel veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:02 

Bierkoning

iMark schreef:
Kevin-Raw schreef:
Quote op ajax is 5.75, denk dat ik het wel ga gokken in combinatie met nog 2 wedstrijden kan het best een leuk bedrag opleveren met een 10tje inleg.

Is zeker zo! Bij toto is Ajax 5.00 maar ga de gok ook nemen.
Atletico Madrid (1.90) - Porto (3.40) gaat Porto winnen aangezien zij moeten en Atletico al geplaatst is.

Olympique Marseille (6,48) - Borussia Dortmund (1,34) heb ik erbij gedaan voor de opvulling en omdat ik er zeker van ben dat Borussia gaat winnen.

Samen met 2 vrienden €5,- inleggen. Kan per persoon toch dik 113 euro opleveren!

Samen met vrienden inleggen is echt de grootste onzin ooit, je deelt het gewonnen bedrag ook weer door 3 dus de winst zal altijd hetzelfde blijven xd Of je moet het voor de lol doen natuurlijk.

Ik heb overigens op Ajax en Atletico gezet, ik weet dat Atletico al door is, maar die willen toch wel wat laten zien in eigen huis denk ik. Daarnaast zal Porto ook alle risico moeten nemen waarbij ze ook hun eigen glazen in kunnen gooien. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik win, morgen heb ik waarschijnlijkere rijtjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

We doen het ook voor de lol, als we winnen is dat geld in het weekend toch alweer op omdat we van de winst gaan zuipen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:34 

Daarstraks toonde iemand in men klas een vriend op Facebook die ook zo geld inzette op Champions League wedstrijden.
Met 1 inzet van 50 euro had hij ca. 550 euro, met een andere inzet van 5 euro had hij (!) 798 euro... Niet normaal toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:46 

Bierkoning

iMark schreef:
We doen het ook voor de lol, als we winnen is dat geld in het weekend toch alweer op omdat we van de winst gaan zuipen xd

Dan is het goed :P

Spablauw schreef:
Daarstraks toonde iemand in men klas een vriend op Facebook die ook zo geld inzette op Champions League wedstrijden.
Met 1 inzet van 50 euro had hij ca. 550 euro, met een andere inzet van 5 euro had hij (!) 798 euro... Niet normaal toch.

Dan heb je zo'n ziek geluk, ik had laatst 280 met 5 inzet en dat vond ik eigenlijk al onmogelijk. Maar een teamgenoot van me had in diezelfde week een keer 1300 en een keer 600 >.< Dan moet echt elk gokje wat je neemt precies goed uitpakken (wat 99 vd 100 keer niet het geval is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:48 

Hardtraxx Elite

Haha, je kan ook al enkele weken van te voren voorspellen op sommige sites. Daardoor wordt de quotering hoger. Een maat van mij zette 20 in en kreeg 1600 terug!... dat is dan ook wel een extreem geval. En dan vooral die onbekende competities gokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:41 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
iMark schreef:

Dan is het goed :P

Spablauw schreef:

Dan heb je zo'n ziek geluk, ik had laatst 280 met 5 inzet en dat vond ik eigenlijk al onmogelijk. Maar een teamgenoot van me had in diezelfde week een keer 1300 en een keer 600 >.< Dan moet echt elk gokje wat je neemt precies goed uitpakken (wat 99 vd 100 keer niet het geval is).

Wow 280 vind ik al veel. Wat was je weddenschap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:48 

Italia gaat eraan als voetballand :cry: :( Ze konden niet verslagen worden op kwaliteit dus daarom maar met kwantiteit. De enige redding is investeerders zodat ze met de buitenlandse mafia praktijken meekunnen. Voetbal wordt steeds minder interessant voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:08 

Hardtraxx Crew

Afbeelding

Smerige overtreding zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:32 

Moet je dit maar eens zien... haha (wel geen Champions League sorry!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

Laf voetbal. Helaas! Zeer terecht rood en wat een giga vervelende ploeg is AC zeg. Alleen maar kloten en zelfs als coach de bal uit de handen slaan. Bizar.
Maar goed. Mooie groepsfase geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Wat Khadber zegt, wat heb ik een pest hekel aan die laffe Milanezen, volgend jaar maar de knock-out fase halen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:00 

Bierkoning

Nerazzurro93 schreef:
Italia gaat eraan als voetballand :cry: :( Ze konden niet verslagen worden op kwaliteit dus daarom maar met kwantiteit. De enige redding is investeerders zodat ze met de buitenlandse mafia praktijken meekunnen. Voetbal wordt steeds minder interessant voor mij.

Dus als het even tegen zit wil je gelijk dat er een of andere sjeik komt die er geld in pompt en een vreemdelingenlegioen van je team maakt zonder enige identiteit? Goeie supporter ben jij.

OT: KUT KUT KUT Milan, wat een walgelijk team. Moet zeggen dat Ajax me ook tegen viel met een man meer, het werd wel heel slecht uitgespeeld. Jammer dat Blind ook niet gewoon vanaf het begin al cvm stond.

Al met al hebben ze het knap gedaan, maar die echte over mijn lijk mentaliteit zoals ze die bij Milan hebben ontbreekt jammer genoeg. En die uitwedstrijd tegen Celtic was natuurlijk ook totaal onnodig.

Edit @ Spablauw: Die actie vind ik te rechtvaardigheden, die vent probeert gewoon z'n beek te breken. En dan nog provoceren ook :') Ze zouden hem juist moeten schorsen.

@Strep: Toen had ik gewoon 3 wedstrijden op gelijkspel gezet in de Europa League, dan heb je meestal al een quotering van 3,50 per wedstrijd ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:19 

Hardtraxx Addict

Heel dat AC Milan zou me echt een plezier doen, en dat is Miklos Feher na doen

Wat een smerige ploeg, net zo smerig als me reactie trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:26 

@ pommer: ik zeg niet dat ik het wil, ik zeg dat het nodig is om weer succesvol te zijn. Met talent opleiden kom je ee niet omdat die vieze ratten meteen alles wegkopen.

En ja, ik geef toe dat ik voetbal zonder dat mijn ploeg wint geen reet aan vind. Ik ben een successupporter. Ik zal echter nooit van club veranderen om die reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:30 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Geweldig, ik hou er van. Italiaans voetbal :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Na dit ook weer gezien te hebben begrijp ik die sjeiks maar al te goed, laat dat Italiaanse voetbal maar lekker langzaam wegrotten :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:32 

Als je zoiets wat Milan deed vanavond doet in een wedstrijd die wel ergens om gaat vind ik et briljant. Maar dit is tegen Ajax, een ploeg met een 5x zo klein budget. Dan is het idd beschamend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:34 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Als je zoiets wat Milan deed vanavond doet in een wedstrijd die wel ergens om gaat vind ik het beschamend.

Exact, heb je erg goed gezien.

Ohja en Blind had die Bahlotelli nog ff een flinke dreun moeten geven, net als die Carcela :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:39 

Mooi :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:42 

Bierkoning

El Mare schreef:
Bahlotelli

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:44 

Hardtraxx Veteran

Ja goeie he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 09:53 

Hardtraxx Veteran

Balotelli, een neger van 2 bij 2, die zo makkelijk naar de grond gaat de hele wedstrijd en elke keer nog een vrije trap mee krijgt ook. En hij had nog rood moeten hebben ook.

Dit zijn van die wedstrijden, toen die rode kaart viel wist je al, dit gaat m niet worden. Milan en Italiaanse ploegen in het algemeen, zijn al goed in verdedigen en nu hadden ze ook nog eens een goede reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 10:45 

Hardtraxx Addict

Als Ajax eenmaal een keer had gescoord, was het zo 0-3/0-4 geworden omdat die Italianen dan moeten komen en dat is wat Ajax wou maar die bal wilden er maar niet in
Dus gaan al die Italianen maar lekker met ze alle achterin de boel dicht houden zoals ze altijd doen, laf voetbal maargoed dan maar de Europa League, en met dit Ajax en vorm van de laatste weken maken ze daar zeker een kans.
Als je van Barca wint, Celtic, en 2x gelijk tegen Milan (Die je gewoon allebei verdiende te winnen) maak je daar zeker kans op

En hopelijk kijkt van Gaal naar Ajax, en ziet hij hoe snel Klaassen is gegroeid in een korte tijd, en neemt hij hem mee naar het WK ipv de grootste overschatte voetballer in de eredivisie, Maher. die jonge verdiend dat Oranje shirt aan ze lichaam niet

En ik had liever Blind gezien vanaf het begin op het middenveld, en dan Ligeon als linksback
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 10:48 

Hardtraxx Veteran

Je kunt wel zeggen dat het "anti"voetbal gewonnen heeft zoals Frank de Boer doet. Maar Ajax deed in principe de tweede helft tegen Barcelona het zelfde. De boel achterin dicht timmeren. Heel logisch. Alleen zou de Boer niet zo snel een bal uit iemands handen slaan en gaan de spelers van Ajax niet liggen rollen op t veld als iemand al verkeerd kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:01 

Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
dan maar de Europa League, en met dit Ajax en vorm van de laatste weken maken ze daar zeker een kans.

En ik ben juist zo bang dat ze weer uit hun vorm raken doordat ze teleurgesteld zijn in het eindresultaat.
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic