Nerazzurro93 schreef:
Italia gaat eraan als voetballand

Ze konden niet verslagen worden op kwaliteit dus daarom maar met kwantiteit. De enige redding is investeerders zodat ze met de buitenlandse mafia praktijken meekunnen. Voetbal wordt steeds minder interessant voor mij.
Dus als het even tegen zit wil je gelijk dat er een of andere sjeik komt die er geld in pompt en een vreemdelingenlegioen van je team maakt zonder enige identiteit? Goeie supporter ben jij.
OT: KUT KUT KUT Milan, wat een walgelijk team. Moet zeggen dat Ajax me ook tegen viel met een man meer, het werd wel heel slecht uitgespeeld. Jammer dat Blind ook niet gewoon vanaf het begin al cvm stond.
Al met al hebben ze het knap gedaan, maar die echte over mijn lijk mentaliteit zoals ze die bij Milan hebben ontbreekt jammer genoeg. En die uitwedstrijd tegen Celtic was natuurlijk ook totaal onnodig.
Edit @ Spablauw: Die actie vind ik te rechtvaardigheden, die vent probeert gewoon z'n beek te breken. En dan nog provoceren ook :') Ze zouden hem juist moeten schorsen.
@Strep: Toen had ik gewoon 3 wedstrijden op gelijkspel gezet in de Europa League, dan heb je meestal al een quotering van 3,50 per wedstrijd ofzo.