Dat klinkt niet gek idd Mark, succes allemaal met het wedden natuurlijk
. Ik ben me toch al een partij gespannen voor vanavond, heel veel zin in! 
Samen met vrienden inleggen is echt de grootste onzin ooit, je deelt het gewonnen bedrag ook weer door 3 dus de winst zal altijd hetzelfde blijveniMark wrote:Is zeker zo! Bij toto is Ajax 5.00 maar ga de gok ook nemen.Kevin-Raw wrote:Quote op ajax is 5.75, denk dat ik het wel ga gokken in combinatie met nog 2 wedstrijden kan het best een leuk bedrag opleveren met een 10tje inleg.
Atletico Madrid (1.90) - Porto (3.40) gaat Porto winnen aangezien zij moeten en Atletico al geplaatst is.
Olympique Marseille (6,48) - Borussia Dortmund (1,34) heb ik erbij gedaan voor de opvulling en omdat ik er zeker van ben dat Borussia gaat winnen.
Samen met 2 vrienden €5,- inleggen. Kan per persoon toch dik 113 euro opleveren!
Ik heb overigens op Ajax en Atletico gezet, ik weet dat Atletico al door is, maar die willen toch wel wat laten zien in eigen huis denk ik. Daarnaast zal Porto ook alle risico moeten nemen waarbij ze ook hun eigen glazen in kunnen gooien. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik win, morgen heb ik waarschijnlijkere rijtjes