Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:50 

Bierkoning

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Parvuz schreef:
Man United bijna vliegtuigramp gehad. Gaat lekker deze ronde.

Echt jammur dat zu niet neergestort zyn hahahahaha WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT FR12

Ja want alle Feyenoorders denken zo. Domme opmerking Jurre

Veel wel blijkt de laatste dagen. Weet ook wel dat jij niet zo bent hoor :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Iemand die zo doet naar vrijwilligers en ambulance personeel, en met dr kop vol in beeld komt in dat filmpje, mag van mij gewoon een stadionverbod krijgen. Zo gedraag je je niet. Weg dr mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 21:42 

Hardtraxx Veteran

Straks Anderlecht - Benfica. Hopelijk spelen ze weer zoals de tweede match tegen PSG.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
nielstil schreef:
Dat wijf net voor de camera moge ze van mijn part ook naar benede kegele... heb eens wat respect joh

Of anders spreek je jezelf tegen, ook al is het sarcasme.

Voor hulpverleners heb ik allesinds meer respect dan voor die vrouw daar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 22:28 

Hardtraxx Elite

Juventus wint de Champions League! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 03:13 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

succes ermee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:29 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Andromeda schreef:

succes ermee :P

Thx ^^
Nee, het was maar een geintje ik denk Bayern/Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 11:53 

Hardtraxx Elite

Matchday! Ik heb nog maar weinig mensen gezien die een verlies voorspellen voor Ajax.

Ja, ze zijn goed in vorm en AC Milan is dat daarentegen niet echt. Maar Milan speelt wel thuis, moeten er voor gaan én op papier zouden ze dit moeten kunnen winnen. Maar als Ajax net zo sterk speelt als tegen Barcelona is er van alles mogelijk. Realistische uitslag: 2-1. De hoopvolle uitslag is bij mij: 0-2. Achja, het is en blijft voetbal. Niks is zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

De bal is rond, 11 tegen 11.

Maar ik denk 2-0 voor Milan. Eerste helft 1-0. Onverdiend en dan tweedehelft Ajax volle bak aanvallen en dan valt de 2-0. En dan is het over en uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:04 

Hardtraxx Veteran

'Niemand voorspelt een verlies van ajax' meen je dit serieus xd, er zijn maar weinig die juist een winst voor ajax voorspellen (kijk maar eens naar quoteringen bij wedkantoren).

On: Ik verwacht (dit baseer ik op het niveau van Ajax en die van Milan de laatste paar weken) een symbolische 0-2 met doelpunten van Bojan en Klaassen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:12 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
'Niemand voorspelt een verlies van ajax' meen je dit serieus xd, er zijn maar weinig die juist een winst voor ajax voorspellen (kijk maar eens naar quoteringen bij wedkantoren).

On: Ik verwacht (dit baseer ik op het niveau van Ajax en die van Milan de laatste paar weken) een symbolische 0-2 met doelpunten van Bojan en Klaassen ^^

Ho! Ik zei niet niemand he. En ik let meer op sociale media. En is het niet zo dat wedkantoren de quoteringen meer baseren op vorige resultaten, team-samenstelling etc.? Of gaan ze uit van het aantal bets op AC Milan? Dat zou namelijk vreemd zijn. Want als iedereen zijn bet inzet op Ajax, zou AC Milan dus een hogere quotering krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Geen flauw idee, maar diegene die jij hoort zeggen dat 'Ajax gaat winnen' zullen wss Ajax een warm hart toedragen (wat logisch is aangezien we in Nederland wonen, waar Ajax speelt). Zo zullen Italianen weer veel horen dat Milan (makkelijk) gaat winnen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:55 

Hardtraxx Veteran

Ajax gaat winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Ho! Ik zei niet niemand he. En ik let meer op sociale media. En is het niet zo dat wedkantoren de quoteringen meer baseren op vorige resultaten, team-samenstelling etc.? Of gaan ze uit van het aantal bets op AC Milan? Dat zou namelijk vreemd zijn. Want als iedereen zijn bet inzet op Ajax, zou AC Milan dus een hogere quotering krijgen.

Wedkantoren gaan uit van de verwachting wat andere mensen denken en waar ze op inzetten, niet op wat ze zelf van een wedstrijd verwachten. Zou bij een foute inschatting teveel geld kosten. Mochten ze verkeerd inschatten en veel mensen op Ajax inzetten, dan gaat de quotering vanzelf omlaag.

Het is wel weer zo dat veel mensen op basis van naam inzetten. Maar laten we wel zijn: Milan is de grotere club met betere individuele spelers, Milan speelt thuis en Italianen staan er altijd als het echt moet. Kijk ook de wedstrijden tegen PSV wat voor verschil dat maakt. Dat ze gruwelijk uit vorm zijn geeft Ajax zeker een kans en van mij mogen ze winnen, ik zie het alleen niet heel snel gebeuren. Denk kansverdeling 70/30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:04 

Donateur

Quote op ajax is 5.75, denk dat ik het wel ga gokken in combinatie met nog 2 wedstrijden kan het best een leuk bedrag opleveren met een 10tje inleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Dat veld nu bij Gala :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:03 

Hardtraxx Veteran

Hoe mooi, gisteren toen de wedstrijd gestaakt werd stond er een speler aan de kant na een blessurebehandeling. Moest die nu net eerst aan de scheids vragen of die t veld in mocht komen hahahaha Gaat nergens over. :lol:

En mensen die t hebben over "levensgevaarlijke situaties". >.< Alsof het een oorlogsgebied is. Ergste wat kan gebeuren is het oplopen van een blessure. Of je moet heel lelijk terecht komen, mja dat kan altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:17 

Hardtraxx Veteran

Sneijderrr :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Studerende in Milaan, dus vanavond mooi deze wedstrijd in San Siro meepakken, mooi man. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:14 

Hardtraxx Elite

Ondertussen zijn de eerste vechtpartijen al geweest in Italië. Ajax-supporters gingen op de vuist met Italiaanse demonstranten (geen supporters dus). http://video.corriere.it/milano-tafferu ... ced5f7d9ac
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het bijzonder vinden dat je zo fanatiek voor een corrupt italiaans clubje kan zijn. In ieder geval, leuk voor sneijder dat hij door is.

Hopen dat ajax, porto en dortmund vanavond winnen. Leuke toto avond zou dat zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

Tja, hoop idioten op deze aardkloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Even de boel opgeruimd. Frustratie mag, maar zo hoort het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:23 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Ik blijf het bijzonder vinden dat je zo fanatiek voor een corrupt italiaans clubje kan zijn. In ieder geval, leuk voor sneijder dat hij door is.

Hopen dat ajax, porto en dortmund vanavond winnen. Leuke toto avond zou dat zijn!

Corrupt? Door het ene omkoopschandaal in meer dan 100 jaar? Juventus een een club met misschien wel de mooiste historie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Quote op ajax is 5.75, denk dat ik het wel ga gokken in combinatie met nog 2 wedstrijden kan het best een leuk bedrag opleveren met een 10tje inleg.

Is zeker zo! Bij toto is Ajax 5.00 maar ga de gok ook nemen.
Atletico Madrid (1.90) - Porto (3.40) gaat Porto winnen aangezien zij moeten en Atletico al geplaatst is.

Olympique Marseille (6,48) - Borussia Dortmund (1,34) heb ik erbij gedaan voor de opvulling en omdat ik er zeker van ben dat Borussia gaat winnen.

Samen met 2 vrienden €5,- inleggen. Kan per persoon toch dik 113 euro opleveren!
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic