Pommer schreef:
Het is wel zo dat de Ajax supporter in het algemeen al-tijd aangevallen wordt (vooral als het even slecht gaat), dus ik kan me voorstellen dat je op deze manier toch even een lange neus (

) kan maken naar al die mensen.
Lees eens even de laatste pagina's van het eredivisietopic door

Worden vrij weinig Ajax supporters aangevallen, alleen maar cynische reacties over hoe slecht psv is (wat de laatste tijd natuurlijk ook is). Hoe het op andere fora/sites is weet ik niet, daar lees ik nooit reacties. Ik ga er iig niet van uit dat Ajax supporters meer aangevallen worden dan Feyenoord of PSV supporters.
Daarnaast boeit het me ook echt niet wat er gezegd wordt over welke club dan ook, al scheld/lach/bekritiseer je de hele dag door

Het valt me gewoon op hoe laag het niveau van sommigen is. Tyton die z'n nek mag breken (Oh van mij mag De Boer wel onder een tram komen, zelfde soort reactie...), PSV dat de grootste meelopersclub is met supporters die dat alleen maar zijn omdat vrienden van hun dat ook zijn (zijn Ajax supporters dan doorgesnoven mensen met het IQ van een opgegeten boterham die keepers aanvallen ofzo?)