Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:15 

Het spel maken kan op een aantal manieren. Dat is niet alleen maar de bal op het middenveld en achterin rondtikken zonder daadwerkelijk iets voor elkaar te krijgen zoals jij dat zal vinden. Ten tweede moet ik zeggen dat de Azzurri ontzettend aanvallend spelen. Ik zou de speelstijl totaalvoetbal durven te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:36 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Het is wel zo dat de Ajax supporter in het algemeen al-tijd aangevallen wordt (vooral als het even slecht gaat), dus ik kan me voorstellen dat je op deze manier toch even een lange neus ( :P) kan maken naar al die mensen.

Lees eens even de laatste pagina's van het eredivisietopic door ;) Worden vrij weinig Ajax supporters aangevallen, alleen maar cynische reacties over hoe slecht psv is (wat de laatste tijd natuurlijk ook is). Hoe het op andere fora/sites is weet ik niet, daar lees ik nooit reacties. Ik ga er iig niet van uit dat Ajax supporters meer aangevallen worden dan Feyenoord of PSV supporters.

Daarnaast boeit het me ook echt niet wat er gezegd wordt over welke club dan ook, al scheld/lach/bekritiseer je de hele dag door :P Het valt me gewoon op hoe laag het niveau van sommigen is. Tyton die z'n nek mag breken (Oh van mij mag De Boer wel onder een tram komen, zelfde soort reactie...), PSV dat de grootste meelopersclub is met supporters die dat alleen maar zijn omdat vrienden van hun dat ook zijn (zijn Ajax supporters dan doorgesnoven mensen met het IQ van een opgegeten boterham die keepers aanvallen ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:43 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Ja het is ook knap dat Ajax daarvan wint, maar om het nu een historische overwinning te noemen gaat me wat te ver. De waarde van deze wedstrijd is gewoon 0 als je niet doorgaat. Deze reactie is typisch iets Nederlands (en kom niet aan met kut Italiaan want ik ben zelf ook half Nederlander maar niet in dit geval). Jezelf heel klein maken en heel overdreven blij zijn met een overwinning waar je niet aan had gedacht. De mentaliteit is gewoon om te janken.

Een overwinning levert toch nog wel een miljoen op. :P

Over de wedstrijd: Geweldige eerste helft, spannende tweede helft. Echt genoten van de strijd en het goede voetbal de eerste helft. Maar na de tweede goal sloeg de sfeer meteen om, omdat een supporter in de gracht viel. Zag er erg slecht uit, ik hoop het beste voor hem, het is nog niet bevestigd dat hij dood is.

Meteen na de rust penalty en rode kaart de volgende domper. Hierna gevochten als leeuwen, af en toe goed weggekomen, maar toch een geweldige overwinning. Hulde aan de spelers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 09:21 

Donateur

Verschillende bronnen zeggen verschillende dingen :x

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/ite ... -harde-val

en telegraaf zegt weer dat hij alleen hoofdletsel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 09:30 

Hardtraxx Veteran

Prachtig voor het Nederlandse voetbal. Had dit echt totaal niet verwacht. Ookal speelde Barca zonder Messi, ik had hoogstens een gelijkspelletje verwacht en dat als De Jong en Sightorson gewoon mee deden.

Ajax speelde totaal niet laf en had op een gegeven moment gewoon meer balbezit dan Barca, dat is de afgelopen 5 jaar niet gebeurd denk ik. Jammer dat Veltman die rode kaart pakte en niet koos voor laten lopen. Mja das denk ik onervarenheid en de adrenaline om te laten zien wat hij kan. Mja maakte de wedstrijd wel spannender.

Als Ajax nou ook nog bij Milan een goed resultaat kan neerzetten klimt Nederland misschien weer wat plaatsjes op de Europese ladder. Wat zou het mooi zijn als we volgend jaar weer 2 clubs in de groepsfase weten te krijgen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 09:53 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Verschillende bronnen zeggen verschillende dingen :x

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/ite ... -harde-val

en telegraaf zegt weer dat hij alleen hoofdletsel heeft.

Heb het eens gevolgd. Van gisteravond 23:00 heeft de Telegraaf de kop het artikel drie keer veranderd. Het begon met zwaargewond, toen overleden en toen terug naar zwaargewond. Wat een pannenkoekenbron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

Maar is dat zo hoog dan die tribune? Lijkt niet zo heel hoog. Ik weet wel dat als je verkeerd terecht komt dat zelfs de hoogte van een stoepje dodelijk kan zijn maar je zou jezelf toch wel enigszins op kunnen vangen van die hoogte? Breek je misschien je enkel ofzo maar das altijd minder erg dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:19 

Donateur

Parvuz schreef:
Maar is dat zo hoog dan die tribune? Lijkt niet zo heel hoog. Ik weet wel dat als je verkeerd terecht komt dat zelfs de hoogte van een stoepje dodelijk kan zijn maar je zou jezelf toch wel enigszins op kunnen vangen van die hoogte? Breek je misschien je enkel ofzo maar das altijd minder erg dan dit.

Volgens mij 8 meter, dan komt best hard aan headfirst op het beton.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:21 

Donateur

Ja dat dacht ik dus ook toen ik een foto zag. Als je die steward 3x doet zit je al aan die wering lijkt het wel? Heb nog nooit op de eerste ring gezeten ook dus geen idee hoe ver het uiteindelijk is, maar het moet wel echt head first gegaan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Is nog best hoog dan idd. Niet zo gek dat het een keer mis gaat natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:39 

Donateur

Parvuz schreef:
Is nog best hoog dan idd. Niet zo gek dat het een keer mis gaat natuurlijk.

Is al vaker mis gegaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:42 

Hardtraxx Veteran

Oke, nja dan is het helemaal tijd dat ze er wat aan gaan doen. Net als bij Zwolle van die tribunes er bij bouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:16 

Hardtraxx Veteran

Damn, das een beste plas bloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:19 

Hardtraxx Veteran

Bij de 2-0 zie je zo ook niet juichen, ook wel respect daar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

Man United bijna vliegtuigramp gehad. Gaat lekker deze ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:21 

Bierkoning

Parvuz schreef:

Echt jammur dat zu niet neergestort zyn hahahahaha WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT FR12
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ja echt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Déjà vu in München
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:08 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:

Volgens mij 8 meter, dan komt best hard aan headfirst op het beton.

Het is ongeveer 5 meter, een behoorlijke val zeker als je op je hoofd/buik land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

dat is knap want het gebeurde volgens mij nadat ze de 2-0 scoorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:17 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:

Dat wijf net voor de camera moge ze van mijn part ook naar benede kegele... heb eens wat respect joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:

Nee gebeurde voor de 2-0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:

Dat wijf net voor de camera moge ze van mijn part ook naar benede kegele... heb eens wat respect joh

Of anders spreek je jezelf tegen, ook al is het sarcasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Parvuz schreef:

Echt jammur dat zu niet neergestort zyn hahahahaha WIE NIET SPRINGT WIE NIET SPRINGT FR12

Ja want alle Feyenoorders denken zo. Domme opmerking Jurre
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic