Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 198  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

Geen nagels meer over, maar gelukkig toch de 2-1 over de streep getrokken. Heerlijk! :yay:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:42 

Ik zeg het niet graag, maar dit is gewoon klasse van Ajax, zeker met 10 man. Dan kan Messi wel niet meedoen, maar dan nog is Barcelona op papier 10x beter.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

Daarom... Van die psverts die zeuren dat Barcelona met een B elftal speelt... Neymar, Pique, Mascherano, Puyol etc zijn idd B-spelers :lol:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Daarom... Van die psverts die zeuren dat Barcelona met een B elftal speelt... Neymar, Pique, Mascherano, Puyol etc zijn idd B-spelers :lol:

En van die pessimisten die zeggen dat Barca 'op halve kracht' speelt. Vandaar ook dat half Barca geel kreeg en ze allemaal verschrikkelijk gefrustreerd over het veld liepen. >.<
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:57 

Bierkoning

Geweldig dit :worship: :worship: :worship: :worship:

urbandesigner schreef:

Die mogen überhaupt niks zeggen, die moeten donderdag weer tegen fc bal op het dak 7 waar ze ook nog eens van verloren de eerste wedstrijd.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:58 

Hardtraxx Crew

Shit, dan ga ik even m'n reactie verwijderen :)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:02 

El Mare schreef:
Nerazzurro93 schreef:
1-0 Ajax. Siem de Jong.

Hou jij het nou maar gewoon bij Italiaans voetbal :lol:

Ik heb er blijkbaar best wel kijk op ^^
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:04 

Hardtraxx Veteran

Dit was geweldig (L)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:06 

Bierkoning

wootum schreef:
Shit, dan ga ik even m'n reactie verwijderen :)

Ik bedoel diegenen die het weer gaan lopen baggetaliseren (of hoe je dat ook schrijft) :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:17 

Hardtraxx Addict

Supporter overleden, R.I.P

En meteen misselijk makende plaatjes door al die kakkerlakjes en boertjes, dat ze maar gelijk neervallen zondag

Overigens nog steeds jammer dat Tyton ze nek niet brak bij het pools kampioenschap paalduiken
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Supporter overleden, R.I.P

En meteen misselijk makende plaatjes door al die kakkerlakjes en boertjes, dat ze maar gelijk neervallen zondag

Overigens nog steeds jammer dat Tyton ze nek niet brak bij het pools kampioenschap paalduiken

psv, grootste meelopertjesclub ('joa ik ben voorj psveuh omdaj mn vrienduu t oik zain !!!') die er is. Miscchien nog wel een grotere aversie tegen dit clubje dan feyenoord.

Ajax gaat de kwartfinale halen !
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:30 

Hardtraxx Crew

Mooi om te zien dat op een avond waar Ajax een knappe overwinning op Barcelona boekt, je alleen maar reacties ziet over Feyenoord en PSV :lol: (Ajax ook, maar die hebben dan ook gespeeld vandaag). Niveau van sommige mensen.... Geniet je nou echt meer van een reactie te geven over een speler/persoon what ever die voor een andere club is, dan van de overwinning :lol: Tis maar waar je je druk om kunt maken zeg, sjezus.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:38 

Bierkoning

Het is wel zo dat de Ajax supporter in het algemeen al-tijd aangevallen wordt (vooral als het even slecht gaat), dus ik kan me voorstellen dat je op deze manier toch even een lange neus ( :P) kan maken naar al die mensen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:39 

Hardtraxx Veteran

PSV'ers met name Waterreus, hou godvergeten je bek dicht man, deze overwinning bagatelliseren dat het pas echt historisch is zou zijn als ze de volgende ronde van de CL halen. Het is gewoon historisch dat Ajax van Barça wint en dat dit een geweldige overwinning is, maar nee meneertje Waterreus noemt dit geen historische overwinning.

Walgelijke subjectieve man :x
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:48 

Hardtraxxer

Goed gedaan van Ajax! Als ik het zo bekijk zou het dus betekenen dat PSV met 6-1 van Barca zou winnen. Toch nog goed nieuws in Eindhoven :woot:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:49 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar Manchester City, nu Barca. Volgend jaar maar gewoon de Champions League pakken xd ?
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:50 

Hardtraxx Addict

:sleep:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:56 

El Mare schreef:
PSV'ers met name Waterreus, hou godvergeten je bek dicht man, deze overwinning bagatelliseren dat het pas echt historisch is zou zijn als ze de volgende ronde van de CL halen. Het is gewoon historisch dat Ajax van Barça wint en dat dit een geweldige overwinning is, maar nee meneertje Waterreus noemt dit geen historische overwinning.

Walgelijke subjectieve man :x

Ben het wel eens met hem hoor. We moeten nu niet gaan overdrijven over Barcelona. Het is nergens voor nodig dat die club zo opgehemeld moet worden en het moet niet zo speciaal gevonden worden om er tegen te winnen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:59 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro, denk alsjeblieft even na over wat je zegt ;)
Kijk alleen al naar de ervaring van de spelers, de waarde van de spelers en de competities waar ze in spelen. Dit is erg speciaal en dit ga je de komende tien jaar denk ik niet meer meemaken.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:00 

Hardtraxx Veteran

Ja ja, niet dus >.<
We verslaan een club die de afgelopen jaren alleenheerser was in Europa, ook vanavond was dit een historisch moment, want je verslaat die club dus, misschien niet helemaal met een op volle oorlog sterke ploeg, maar ja met Neymar, Xavi, Iniesta, Piqué, Puyol noem ik toch nog wel spelers van zeer redelijk niveau.

Mja waarom ga ik eigenlijk hier op in :lol:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Het is wel zo dat de Ajax supporter in het algemeen al-tijd aangevallen wordt (vooral als het even slecht gaat), dus ik kan me voorstellen dat je op deze manier toch even een lange neus ( :P) kan maken naar al die mensen.

Dat is gewoon afgunst. Ze kunnen het niet hebben dat wij de beste zijn

En nu wachten op de happers
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:06 

Ja het is ook knap dat Ajax daarvan wint, maar om het nu een historische overwinning te noemen gaat me wat te ver. De waarde van deze wedstrijd is gewoon 0 als je niet doorgaat. Deze reactie is typisch iets Nederlands (en kom niet aan met kut Italiaan want ik ben zelf ook half Nederlander maar niet in dit geval). Jezelf heel klein maken en heel overdreven blij zijn met een overwinning waar je niet aan had gedacht. De mentaliteit is gewoon om te janken.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:08 

Hardtraxx Addict

Hee Nerazzuro, hoe gaat het met Internazionale? :)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:12 

Unleashed schreef:
Hee Nerazzuro, hoe gaat het met Internazionale? :)

Slecht. De continuïteit is er nog niet en dat heeft een aantal redenen. Ten eerste mag Mazzarri gewaagder spelen door er een extra spits in te brengen waardoor de productiviteit omhoog zal gaan. Ten tweede moet er nog gewerkt worden aan het aanpakken van wedstrijden waarin de tegenstander zich ingraaft. Men weet dan niet snel genoeg openingen te zoeken en daardoor kan de tegenstander zich vaak herpakken. Een technisch vaardige speler met een goede pass op het middenveld zal dit probleem verhelpen. Die is al in huis, maar Mazzarri weigert Kovacic op te stellen. Hij is zo iemand die snel openingen vindt.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:13 

Hardtraxx Veteran

Italianen kunnen het spel niet maken :') Productiviteit kennen ze in Italië niet.
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic