Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
als ajax supporter zie ik het zelfs gebeuren dat je geen enkel punt haalt en misschien 3x scoort

als je het al namelijk zwaar hebt tegen een pec zwolle dan moet je je zelf gewoon uitschrijven voor de CL

CL-wedstrijden staan los van de rest, die kun je niet vergelijken met eredivisie-wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
AniThing schreef:
als ajax supporter zie ik het zelfs gebeuren dat je geen enkel punt haalt en misschien 3x scoort

als je het al namelijk zwaar hebt tegen een pec zwolle dan moet je je zelf gewoon uitschrijven voor de CL

CL-wedstrijden staan los van de rest, die kun je niet vergelijken met eredivisie-wedstrijden.

als je CL speelt hoor je zwolle gewoon van de mat te vegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

Onzin, waarom zou dat per definitie moeten? Je kunt wel eens een offday hebben. Wat wel zo is, is dat je vaak ziet, als je tegen een sterke tegenstander speelt, je vaak optrekt aan dat niveau. Is ook bij Nederlands elftal zo, wedstrijden tegen Italië als voorbeeld genomen, zijn bijvoorbeeld vaak veel hoger van niveau dan als je tegen Andorra of Estland speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Onzin, waarom zou dat per definitie moeten? Je kunt wel eens een offday hebben. Wat wel zo is, is dat je vaak ziet, als je tegen een sterke tegenstander speelt, je vaak optrekt aan dat niveau. Is ook bij Nederlands elftal zo, wedstrijden tegen Italië als voorbeeld genomen, zijn bijvoorbeeld vaak veel hoger van niveau dan als je tegen Andorra of Estland speelt.

dan heeft ajax al weken een offday
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Succes aan Ajax vanavond, maar ik vrees het ergste.. Zeker omdat Barcalona nu meteen al tegen Ajax moet. Ik gok dat ze daarom wel een redelijk doelsaldo willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

Ja laatste wedstrijd was beter geweest. Die wil Barca nog wel eens laten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:20 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Als je tegen PEC Zwolle net 2-1 wint (wat 2-2 had moeten zijn) loopt Barca natuurlijk zo over je heen

Ja, en Barca wint nipt van Sevilla in de blessuretijd en Real speelt gelijk tegen Villareal. Wat wil je nou zeggen? Natuurlijk is Barca groter en beter dan Ajax, maar zolang de bal rond is en er rare dingen kunnen gebeuren in een wedstrijd hoef je je niet al bij voorbaat neer te leggen bij een nederlaag.

Citaat:

Laten we elk Nederlands team maar uit Europa halen en laten we het Nederlands elftal ook maar uitschrijven voor het WK en EK. Want als we al niet van Estland kunnen winnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:22 

Hardtraxx Veteran

Jep en Celtic moet als laatste tegen Barcalona. Goed pech met het schema dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:27 

Khadber schreef:
Jep en Celtic moet als laatste tegen Barcalona. Goed pech met het schema dus.

Volgens mij moest Ajax de afgelopen 2 jaar op de laatste speelronde tegen Real Madrid dat toen beide keren al geplaatst was. Nog steeds een onhaalbare kaart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:45 

Bierkoning

Kom op Ajax, maak me 80 euro rijker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

:lol: hopsa das 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

2e helft kijk ik zonder commentaar. wat heeft die vent een hoop stront in zen kop joh :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

Ajax speelt zeer verdienstelijk, jammer dat Moisander zo dom is om 5 minuten nadat hij een waarschuwing krijgt weer een overtreding te maken, waaruit Messi de vrije trap raak schiet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:36 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ajax speelt zeer verdienstelijk, jammer dat Moisander zo dom is om 5 minuten nadat hij een waarschuwing krijgt weer een overtreding te maken, waaruit Messi de vrije trap raak schiet :(

Duarte maakte de overtreding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Klopt, maar wij (Ajax) hebben gewoon de beste kansen gehad en 1-1 was echt niet gek geweest, ik ben iig uiterst tevreden tot nu toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:44 

Bierkoning

nielstil schreef:
2e helft kijk ik zonder commentaar. wat heeft die vent een hoop stront in zen kop joh :thumbdown:

Ik erger me echt groen en geel aan die vent, ziet de nos dat nou echt zelf niet?

Maar goed, eerste helft heel verdienstelijk gespeeld. Jammer dat Poulsen het bijna eigenhandig verneukt in de tweede helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
nielstil schreef:

Ik erger me echt groen en geel aan die vent, ziet de nos dat nou echt zelf niet?

Maar goed, eerste helft heel verdienstelijk gespeeld. Jammer dat Poulsen het bijna eigenhandig verneukt in de tweede helft.

Wie was die commentator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Pommer schreef:
nielstil schreef:

Wie was die commentator?

Frank Snoeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Oké, ja ik kijk al lang geen NOS meer als het om Europees voetbal gaat en zeker niet als Barça en/of Real spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:49 

Bierkoning

El Mare schreef:
Oké, ja ik kijk al lang geen NOS meer als het om Europees voetbal gaat en zeker niet als Barça en/of Real spelen.

Heb ik ook tijden niet gedaan maar ik heb Sport1 geruild voor Fox Sports, dus ik ben helaas gedwongen nu. Gaat nog een zwaar CL seizoen worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:09 

Hardtraxx Elite

Goed geprobeerd jongens, goed geprobeerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

eerste helft was netjes gespeeld van ajax

alleen btje jammer dat Poulsen dacht dat ie een paar keer bij barcelona speelde

duarte en denswil speelden een goede wedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

Eerste helft was best goed. Veel echte kansen had Barca niet. Tweede helft zag je het gewoon in elkaar storten. Wat gewoon normaal is. 2 belangrijke spelers vertrokken, De Jong die niet lang mee kan spelen.
Wat heb ik me zitten ergeren aan die Franks Snoeks. Man man man houdt gewoon je mond in plaats van al die bullshit te verkondigen. Ook Poulsen irriteerde me. Nooit een pass vooruit durven geven. Alleen maar terug. En al dat onnodige knullige balverlies... >.< Had gewoon Schöne erin gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:41 

Hardtraxx Veteran

Barcelona speelt eigenlijk maar 3 soorten wedstrijden.
1. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen dik.
2. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen met kleine marge.
3. Het loopt niet zo lekker maar wel efficiënt.

Ik denk dat de wedstrijd tegen Ajax een wedstrijd van de 3e categorie was. En dat is mede de verdienste van Ajax zelf. Ze werden niet weggetikt. Op 2 a 3 aanvallen na.

En ik vind het heldig dat Duarte een paar weken terug nog in het Polman Stadion tegen Ado Den Haag speelde en nu gewoon een redelijke goede pot gespeeld heeft in Camp Nou. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:15 

Hardtraxxer

Helaas werden de fouten die Ajax maakte keihard afgestraft. 1-0 Domme overtreding van Duarte was onnodig. 2-0 Poulsen moet het gat dichtlopen, maar sjokt als een opa achter zijn man aan, waardoor er een overtal situatie ontstaat. 3-0 Denswil stapt niet uit, waardoor hij buitenspel voor Piqué opheft. 4-0 Één woord Poulsen.

Poulsen is in de Eredivisie nog wel nuttig, maar voor dit niveau komt hij zwaar te kort, bracht alleen maar onrust, terwijl hij juist rust zou moeten brengen. Voor de rest viel het wel mee allemaal, niet de afstraffing die verwacht werd. Jammer dat die penalty er niet in ging, want Ajax verdiende wel een doelpunt. Ook had Ajax iets van 44% balbezit dat komt niet echt vaak bij een uitploeg in Camp Nou, ook al is het statistiek waar je verder niks aan hebt.

Messi is echt een geweldenaar, al was hij in de eerste helft vrij onzichtbaar buiten die vrije trap om. Tweede helft werd Ajax een stuk slordiger en Barca wist daar wel mee om te gaan. Een groot pluspunt vond ik het spel van Bojan. Ik hoop dat hij dat doortrekt naar de Eredivisie. Verder hoop ik dat De Boer het zelfde doet met Blind als een paar jaar geleden met Anita. Ik denk dat Blind een goede verdedigende middenvelder kan zijn. Hij kan goed voetballen, heeft een goede positionering en is redelijk fel in duels. Met Boilesen hebben we gewoon een goede linksback.
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic