Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

Poulsen is nergens nuttig die slome lijer die tikt alles terug ook in de Eredivisie als Ajax 0-0 staat in de 80ste minuut. Contract ontbinden! De rest kan je stom noemen, maar als dat niet was gebeurd waren ze wel op een andere manier erin gegaan. 4-0 had niet gehoeven, als iemand de wedstrijd niet heeft gekeken en ziet 4-0 die denkt dat Ajax totaal is weggespeeld, en dat was niet zo. Grote kansen op doelpunten, alleen geen koele killer heeft Ajax.

Anita was opgeleid voor cvm, maar door Jol op LB gezet. Door de Boer weer op CVM gezet. Blind is opgeleid als CV, en op LB gezet. Beste CVM is Sporkslede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:02 

Hardtraxxer

Blind heeft in de jeugd altijd controlerende middenvelder gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Barcelona speelt eigenlijk maar 3 soorten wedstrijden.
1. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen dik.
2. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen met kleine marge.
3. Het loopt niet zo lekker maar wel efficiƫnt.

Ik weet niet of je de laatste 3 competitiewedstrijde van barcelona gezien hebt, maar als ze dit niveau aanhoude gaan ze er in de kwartfinales uitligge als de loting tegen zit. Vorig weekend 3-2 gewonnen door een doelpunt (best onverdiend) in de 94e minuut. Ze hadde amper kansen en hun balbezit was toen ook niet denderend te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:00 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Parvuz schreef:
Barcelona speelt eigenlijk maar 3 soorten wedstrijden.
1. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen dik.
2. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen met kleine marge.
3. Het loopt niet zo lekker maar wel efficiƫnt.

Ik weet niet of je de laatste 3 competitiewedstrijde van barcelona gezien hebt, maar als ze dit niveau aanhoude gaan ze er in de kwartfinales uitligge als de loting tegen zit. Vorig weekend 3-2 gewonnen door een doelpunt (best onverdiend) in de 94e minuut. Ze hadde amper kansen en hun balbezit was toen ook niet denderend te noemen

Nope niet gezien, we hebben helaas geen Sport1 thuis. :( Ik moet het doen met de uitslagen die op twitter staan en de hele korte samenvattingen van de Sport1 app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Naar voor Ajax, want dit was wel een goede kans op drie punten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 22:59 

Hardtraxx Veteran

Wat is Balotelli een viesvuil teringmannetje, duimen erafschroeven en door Julio Poch in de Adriatische Zee laten dumpen a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Zag dit op facebook voorbij komen :P

Citaat:
Koop nu de biografie van mike van der hoorn.

IK MIKE KLUNGEL VAN DER HOORN.

HOODDSTUK 1: hoe maak je de meest belachelijke eigen goal ooit.

HOOFDSTUK 2: hoe verziek je een EK voor jong oranje binnen 5 minuten.

HOOFDSTUK 3: hoe verziek ik een CL wedstrijd in 5 minuten en pleur ik 1 miljoen weg.

Extra hoofdstuk: mijn bijbaan als clown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:

Maarja wel dom van 'm .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:13 

Hardtraxx Elite

Balotelli :worship:

1-1 is een terechte uitslag. Ajax Moet de kansen die ze krijgen gewoon beter benutten. Over de penalty, het was gewoon een overtreding dan is het de beslissing voor de scheids of de overtreding te zwaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:18 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan ik zoveel mogelijk mensen in 1 post kwaad op me krijgen..... Neem vooral een voorbeeld aan onze Wout...
urbandesigner schreef:
Wat is Balotelli een viesvuil teringmannetje, duimen erafschroeven en door Julio Poch in de Adriatische Zee laten dumpen a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:25 

Hardtraxx Veteran

Zonde van Ajax en dom van vd Hoorn, terecht of ontrecht, hij laat zich simpel uit de tent lokken. Want even daarvoor had ie ook op de stip gekunt toen van Rhijn of ze kuit werd getikt door Montolivo, toen trok ie Ballo ook al tegen de grond.

Hij is niet Ajax waardig, klaar. Trots op Denswil, kreeg kippenvel toen hij scoorde. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Hoe kan ik zoveel mogelijk mensen in 1 post kwaad op me krijgen..... Neem vooral een voorbeeld aan onze Wout...
urbandesigner schreef:

Hoezo quote je me ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 00:06 

Hardtraxx Elite

Supermario, terecht gelijkspel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 10:24 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
HOODDSTUK 1: hoe maak je de meest belachelijke eigen goal ooit.

Hahaha hier ga ik nog steeds stuk om als ik die zie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 10:46 

Hardtraxx Elite

Balotelli vind ik een mispunt in het voetbal. De enige prijs die hij verdient is die voor beste acteur in het veld.

Daarnaast is het in de herhaling duidelijk zichtbaar wie de overtreding werkelijk maakt. Hij trekt natuurlijk wel aan shirt van Pipo, maar Pipo is toch echt degene die v/d Hoorn mee naar beneden sleurt. En je ziet Pipo ook gewoon denken: 'Komt de bal aan? Komt de bal aan? Nee. Dan ga ik maar liggen.'

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:16 

Hardtraxx Veteran

Onterecht is wel de juiste conclusie, maar shit happens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:29 

Hardtraxx Veteran

Ben het er mee eens dat het een onterechte penalty was. Maar vanaf de positie van de scheids zie je de arm van Van der Hoorn om Balotelli heen gaan, en in die richting gaat hij ook naar de grond. Dus kan me enigszins begrijpen wat de scheids heeft gezien. Gewoon ontzettend dom van Van der Hoorn. Als hij Balotelli niet vast had gepakt had hij waarschijnlijk gewoon een vrije trap mee gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het zeker met jullie eens, maar die 5de/6de man (achter de goal) hoort dit toch wel goed te zien, ik krijg steeds meer het idee dat die er voor janlul staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:18 

Hardtraxxer

Maar hoe kan dit??? Lucky Ajax heeft toch altijd de scheids mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het zeker met jullie eens, maar die 5de/6de man (achter de goal) hoort dit toch wel goed te zien, ik krijg steeds meer het idee dat die er voor janlul staan...

http://www.nusport.nl/balgevoel/3556290 ... npipo.html :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

Dat moment gaat waarschijnlijk uiteindelijk bepalen dat niet Ajax maar AC Milan door gaat >.<
Kut actie van Van der Hoorn, maar ook slecht van de scheids. Balotelli lag de hele wedstrijd bij het minste of geringste, in zo'n geval gewoon niet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:14 

Hardtraxx Crew

Precies dit! Die lui zien nooit iets wat ze wel horen te zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Na die 1-0 van Denswil wist ik eigenlijk al dat die 1-1 er nog achteraan zou komen. Net als bij Duitsers heb je bij Italianen pas echt gewonnen als het eindsignaal geklonken heeft.
En over die 5/6e man, die zijn aangesteld om te zien of de bal wel/niet over de lijn is gegaan. Zij mogen verder niks zeggen, maar toch doen ze dit waarschijnlijk uit een reflex of zo. Iets anders kan ik er niet van maken. Die grensrechter had er niks van kunnen zien volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Waarom quote je me ?
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic