Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Poulsen is nergens nuttig die slome lijer die tikt alles terug ook in de Eredivisie als Ajax 0-0 staat in de 80ste minuut. Contract ontbinden! De rest kan je stom noemen, maar als dat niet was gebeurd waren ze wel op een andere manier erin gegaan. 4-0 had niet gehoeven, als iemand de wedstrijd niet heeft gekeken en ziet 4-0 die denkt dat Ajax totaal is weggespeeld, en dat was niet zo. Grote kansen op doelpunten, alleen geen koele killer heeft Ajax.

Anita was opgeleid voor cvm, maar door Jol op LB gezet. Door de Boer weer op CVM gezet. Blind is opgeleid als CV, en op LB gezet. Beste CVM is Sporkslede.
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Blind heeft in de jeugd altijd controlerende middenvelder gespeeld.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Parvuz wrote:Barcelona speelt eigenlijk maar 3 soorten wedstrijden.
1. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen dik.
2. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen met kleine marge.
3. Het loopt niet zo lekker maar wel efficiënt.
Ik weet niet of je de laatste 3 competitiewedstrijde van barcelona gezien hebt, maar als ze dit niveau aanhoude gaan ze er in de kwartfinales uitligge als de loting tegen zit. Vorig weekend 3-2 gewonnen door een doelpunt (best onverdiend) in de 94e minuut. Ze hadde amper kansen en hun balbezit was toen ook niet denderend te noemen
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
nielstil wrote:
Parvuz wrote:Barcelona speelt eigenlijk maar 3 soorten wedstrijden.
1. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen dik.
2. Ze tikken een tegenstander zoek en winnen met kleine marge.
3. Het loopt niet zo lekker maar wel efficiënt.
Ik weet niet of je de laatste 3 competitiewedstrijde van barcelona gezien hebt, maar als ze dit niveau aanhoude gaan ze er in de kwartfinales uitligge als de loting tegen zit. Vorig weekend 3-2 gewonnen door een doelpunt (best onverdiend) in de 94e minuut. Ze hadde amper kansen en hun balbezit was toen ook niet denderend te noemen
Nope niet gezien, we hebben helaas geen Sport1 thuis. :( Ik moet het doen met de uitslagen die op twitter staan en de hele korte samenvattingen van de Sport1 app.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Naar voor Ajax, want dit was wel een goede kans op drie punten!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Wat is Balotelli een viesvuil teringmannetje, duimen erafschroeven en door Julio Poch in de Adriatische Zee laten dumpen a.u.b.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Zag dit op facebook voorbij komen :P
Koop nu de biografie van mike van der hoorn.

IK MIKE KLUNGEL VAN DER HOORN.

HOODDSTUK 1: hoe maak je de meest belachelijke eigen goal ooit.

HOOFDSTUK 2: hoe verziek je een EK voor jong oranje binnen 5 minuten.

HOOFDSTUK 3: hoe verziek ik een CL wedstrijd in 5 minuten en pleur ik 1 miljoen weg.

Extra hoofdstuk: mijn bijbaan als clown.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
:lol: :lol: :lol: :lol:

Maarja wel dom van 'm .
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Balotelli :worship:

1-1 is een terechte uitslag. Ajax Moet de kansen die ze krijgen gewoon beter benutten. Over de penalty, het was gewoon een overtreding dan is het de beslissing voor de scheids of de overtreding te zwaar was.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Hoe kan ik zoveel mogelijk mensen in 1 post kwaad op me krijgen..... Neem vooral een voorbeeld aan onze Wout...
urbandesigner wrote:Wat is Balotelli een viesvuil teringmannetje, duimen erafschroeven en door Julio Poch in de Adriatische Zee laten dumpen a.u.b.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zonde van Ajax en dom van vd Hoorn, terecht of ontrecht, hij laat zich simpel uit de tent lokken. Want even daarvoor had ie ook op de stip gekunt toen van Rhijn of ze kuit werd getikt door Montolivo, toen trok ie Ballo ook al tegen de grond.

Hij is niet Ajax waardig, klaar. Trots op Denswil, kreeg kippenvel toen hij scoorde. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
HardstyleForEvah wrote:Hoe kan ik zoveel mogelijk mensen in 1 post kwaad op me krijgen..... Neem vooral een voorbeeld aan onze Wout...
urbandesigner wrote:Wat is Balotelli een viesvuil teringmannetje, duimen erafschroeven en door Julio Poch in de Adriatische Zee laten dumpen a.u.b.
Hoezo quote je me ?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
:corn:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Supermario, terecht gelijkspel ^^
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rawbin wrote: HOODDSTUK 1: hoe maak je de meest belachelijke eigen goal ooit.
Hahaha hier ga ik nog steeds stuk om als ik die zie :lol:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Balotelli vind ik een mispunt in het voetbal. De enige prijs die hij verdient is die voor beste acteur in het veld.

Daarnaast is het in de herhaling duidelijk zichtbaar wie de overtreding werkelijk maakt. Hij trekt natuurlijk wel aan shirt van Pipo, maar Pipo is toch echt degene die v/d Hoorn mee naar beneden sleurt. En je ziet Pipo ook gewoon denken: 'Komt de bal aan? Komt de bal aan? Nee. Dan ga ik maar liggen.'

Image

Image
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Onterecht is wel de juiste conclusie, maar shit happens.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ben het er mee eens dat het een onterechte penalty was. Maar vanaf de positie van de scheids zie je de arm van Van der Hoorn om Balotelli heen gaan, en in die richting gaat hij ook naar de grond. Dus kan me enigszins begrijpen wat de scheids heeft gezien. Gewoon ontzettend dom van Van der Hoorn. Als hij Balotelli niet vast had gepakt had hij waarschijnlijk gewoon een vrije trap mee gekregen.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Ik ben het zeker met jullie eens, maar die 5de/6de man (achter de goal) hoort dit toch wel goed te zien, ik krijg steeds meer het idee dat die er voor janlul staan...
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Maar hoe kan dit??? Lucky Ajax heeft toch altijd de scheids mee?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
HardstyleForEvah wrote:Ik ben het zeker met jullie eens, maar die 5de/6de man (achter de goal) hoort dit toch wel goed te zien, ik krijg steeds meer het idee dat die er voor janlul staan...
http://www.nusport.nl/balgevoel/3556290 ... npipo.html :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat moment gaat waarschijnlijk uiteindelijk bepalen dat niet Ajax maar AC Milan door gaat >.<
Kut actie van Van der Hoorn, maar ook slecht van de scheids. Balotelli lag de hele wedstrijd bij het minste of geringste, in zo'n geval gewoon niet geven.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
HardstyleForEvah wrote:Ik ben het zeker met jullie eens, maar die 5de/6de man (achter de goal) hoort dit toch wel goed te zien, ik krijg steeds meer het idee dat die er voor janlul staan...
Precies dit! Die lui zien nooit iets wat ze wel horen te zien...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Na die 1-0 van Denswil wist ik eigenlijk al dat die 1-1 er nog achteraan zou komen. Net als bij Duitsers heb je bij Italianen pas echt gewonnen als het eindsignaal geklonken heeft.
En over die 5/6e man, die zijn aangesteld om te zien of de bal wel/niet over de lijn is gegaan. Zij mogen verder niks zeggen, maar toch doen ze dit waarschijnlijk uit een reflex of zo. Iets anders kan ik er niet van maken. Die grensrechter had er niks van kunnen zien volgens mij.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Waarom quote je me ?