Precies, het is dus best mogelijk om te overwinteren!El Mare wrote:Ik vind dat ze van Celtic "gewoon" 2 x moeten winnen en eventueel van Milan thuis.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tja, ze konden het Barca vorig jaar wel lastig maken. Misschien een uitzonderlijk sterkte wedstrijd van Celtic en zwak van Barcalona, maar toch wel opvallend.Stefann4 wrote:Precies, het is dus best mogelijk om te overwinteren!El Mare wrote:Ik vind dat ze van Celtic "gewoon" 2 x moeten winnen en eventueel van Milan thuis.
Dat had mijns inziens weinig met sterkte of zwakte te maken, dat was 100% geluk.
Ajax gaat weer gewoon 3e of 4e worden helaas
Ajax gaat weer gewoon 3e of 4e worden helaas
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
1ste wedstrijd van Frank de Boer, uit bij Milan. Wie won er Ajax. Vertrouwen is nu wat minder zonder Eriksen. Aldeweireld bakte er laatste wedstrijden helemaal niks van. Ajax moet daar gewoon voetbal spelen. En niet als PSV een stel kinderen elke bal die je hebt op doel peren. Dat gaan niet werken.
Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
---
En Celtic - Barca was een ongekende wedstrijd, zoals Celtic speelt kan bijna geen andere club. Supporters erachter, die sfeer is niet te evenaren. Mooie wedstrijd was dat.
Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
---
En Celtic - Barca was een ongekende wedstrijd, zoals Celtic speelt kan bijna geen andere club. Supporters erachter, die sfeer is niet te evenaren. Mooie wedstrijd was dat.
Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
nielstil wrote:Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
Zeker een kakkerlak of een gemeentegeld club supporter?
-
B
Lenny wrote:nielstil wrote:Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
Waar maak je dat uit op? man man man...
:') roze bril afdoen jongemanLenny wrote:nielstil wrote:Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
Ik ben trouwens een Madrid supporter. Maar ajax kan het echt ni hale tegen Barcelona en Milan. Uit tegen Celtic wordt ook geen makkie
Milaan thuis moet toch kunnen, en uit mss ook. Dan is 9 punten wel degelijk mogelijk hoor.
Ik denk dat ze het korfballend ook wel redden.Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.
Pommer wrote:Ik denk dat ze het korfballend ook wel redden.Lenny wrote: Ajax heeft kans op een 2de plek. Maar dan moeten ze gaan voetballen.

Sorry, word een beetje moe van al die (voetbal)cliché's.
Milaan uit gaat hem echt niet wordenHardstyleForEvah wrote:Milaan thuis moet toch kunnen, en uit mss ook. Dan is 9 punten wel degelijk mogelijk hoor.
Mijn gok:
Celtic thuis winst of gelijkspel, uit gelijkspel of verlies
Milaan thuis verlies en uit verlies
Barca thuis verlies en uit verlies
Celtic thuis winst of gelijkspel, uit gelijkspel of verlies
Milaan thuis verlies en uit verlies
Barca thuis verlies en uit verlies
We zullen zien man, ik verwacht het ook niet, maar vergeet 3 jaar terug niet (ja dat was een hele andere wedstrijd, maar is de selectie nu zoveel beter?).Steffnov wrote:Milaan uit gaat hem echt niet wordenHardstyleForEvah wrote:Milaan thuis moet toch kunnen, en uit mss ook. Dan is 9 punten wel degelijk mogelijk hoor.thuis zou kunnen, Celtic thuis moet, uit kan, en 2 keer Barca is kansloos. En dan hopen dat Milaan punten verspeelt in Glasgow
Edit: kon het niet laten om de selectie even op te zoeken, en hier is hij (scroll even omlaag): http://en.wikipedia.org/wiki/2010%E2%80 ... lan_season
Eerste punten zijn binnen, het jaar van La Décima
Waren me de wedstrijden wel, mooie eerste dag!
Vond ze het eerste uur toch niet echt goed voetballe vandaagWesz91 wrote:Eerste punten zijn binnen, het jaar van La Décima![]()
En Ramos die zelfs zijn eigen spelers blesseert, hij is dan ook gewoon een enorm domme mongool zonder hersenen 
Vanavond gaat het gebeuren. Denswil gaat Messi uit de wedstrijd spelen...
Parvuz wrote:Vanavond gaat het gebeuren. Denswil gaat Messi uit de wedstrijd spelen...
Da zul jij eens mee gaan makenLeonidas wrote:Parvuz wrote:Vanavond gaat het gebeuren. Denswil gaat Messi uit de wedstrijd spelen...
Ben wel benieuwd wat de neusjes vanavond gaan doen. Ik ben geneigd om te zeggen dat ze een vreselijk pak slaag krijgen. Als je tegen PEC Zwolle net 2-1 wint (wat 2-2 had moeten zijn) loopt Barca natuurlijk zo over je heen, maar aan de andere kant vind ik Ajax europees gezien altijd een stuk beter spelen.
Dat ze gaan verliezen lijkt me natuurlijk logisch, de vraag is met hoe veel
Dat ze gaan verliezen lijkt me natuurlijk logisch, de vraag is met hoe veel
Monsterscore verwacht ik niet. Maar denk niet dat Ajax echt aan de bak komt.
Jo, hoop ook da jouw clubje t goed gaat doenRawbin wrote:Ben wel benieuwd wat de neusjes vanavond gaan doen.