Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Prachtig voor de Barca fans dit. Zien ze eens dat ze niet onverslaanbaar zijn.

Dit maakt Barca ook niet meer goed in de return. Bayern blijft gewoon door hun verdediging prikken.

Dat zijn ze al 2 seizoenen niet meer. Zo'n afstraffing als deze komt voor mij echt niet als een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:43 

Hardtraxx Veteran

Laatste x 4-0 was 6 jaar geleden voor barca :P

Machiel schreef:
Hopen op Fener-Chelsea als Finale!

Zou leuk zijn ja :D ik heb een ticket ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 00:18 

Kraak... Piep...

Liever Benfica - Chelsea. ik vind Benfica een veel mooier team
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 07:17 

Donateur

Zenda schreef:
Slecht dat ze die handsballen misten idd, zie ook echt de toegevoegde waarde van die vijfde en zesde man niet als die de handsballen ook niet zien. Ik ergerde me wel kapot aan de commentator die steeds maar besloot dat de scheids een kaart had moeten geven oid >.<

Die eerste gele kaart bij hard inkomen op Messie was echt om te janken btw, daar had 'ie ook al z'n mening over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 08:56 

Hardtraxx Elite

Doeeeeeeei Barca ^^
Hopen op weer zo'n doelpuntenfestijn vanavond, maar deze x wel voor de Spanjaarden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:41 

Voor mij totaal onverwacht, maar wel genieten zeg. Wat een wedstrijd, als je het zo kunt noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:15 

Chukkels schreef:
Wordt een eitje voor Barça in de return. Ik verwacht dat het wel 6-0 wordt.

Are you serious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:24 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Chukkels schreef:
Wordt een eitje voor Barça in de return. Ik verwacht dat het wel 6-0 wordt.

Are you serious?

Dude :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:49 

Was 90 % kans op sarcasme natuurlijk, maar wou toch even checken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:01 

Is echt nog niet zo slecht bedacht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:03 

Kraak... Piep...

Nerazzurro93 schreef:

Ik denk niet dat Bayern zo erg inzakt als AC Milan toen.
Bayern hoeft maar een doelpuntje te maken en het is gedaan met barca, dan moeten ze 7-1 maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:07 

Barca kan iedere tegenstander na een half uur met 3-0 tegen de muur zetten, ook Bayern, dat nu gruwelijk overschat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:30 

Hardtraxx Crew

Nerazzurro93 schreef:
Barca kan iedere tegenstander na een half uur met 3-0 tegen de muur zetten, ook Bayern, dat nu gruwelijk overschat wordt.

Dude, gruwelijk overschat? Ze zijn nu al kampioen in Duitsland en ze maken ook nog kans op de nationale beker en de Champions League. Daarnaast hebben ze Barcelona gister compleet weggespeeld. Ik wens Barca veel succes, maar ik zie het niet gebeuren. Zeker niet als ze zo spelen als gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:35 

Kraak... Piep...

Zenda schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Dude, gruwelijk overschat? Ze zijn nu al kampioen in Duitsland en ze maken ook nog kans op de nationale beker en de Champions League. Daarnaast hebben ze Barcelona gister compleet weggespeeld. Ik wens Barca veel succes, maar ik zie het niet gebeuren. Zeker niet als ze zo spelen als gisteren.

Wat hier gezegd word. Bayern speelt echt zwaar goed.
Lijkt me persoonlijk nog mooier als barcelona ook thuis de grond in word gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:44 

0-3 in Camp Nou ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

hahahahahahaha ik ging helemaal stuk toen ik de uitslag hoorde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 12:51 

Kraak... Piep...

Maakt me echt geen drol uit wie er wint vanavond. Bijde partijen kunnen zorgen voor een mooie finale.

Champions League winnaar Bayern en Europa League Benfica lijkt mij het mooiste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:00 

Hardtraxx Veteran

Duitsland - Duitsland finale zou niet cool zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:02 

Bierkoning

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Bayern hoeft maar een doelpuntje te maken en het is gedaan met barca, dan moeten ze 7-1 maken.

6-1

Ik heb genoten gister! Zie het liefst Bayern - Real in de finale, al gun ik het Dortmund ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ik gok/hoop ook op een finale Madrid-Bayern. Maar ik denk dat Bayern het dan jammer genoeg net gaat halen als ik hun wedstrijd gisteren zo gezien heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:33 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:

6-1

Ik heb genoten gister! Zie het liefst Bayern - Real in de finale, al gun ik het Dortmund ook wel.

Ohja klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zenda schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Wat hier gezegd word. Bayern speelt echt zwaar goed.

Bayern was gisteren dus echt niet top he, wel beter, maar nog zeker niet op z'n best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Bayern was gisteren dus echt niet top he, wel beter, maar nog zeker niet op z'n best.

Dan weet ik niet wat jij van Bayern hebt gezien?
Dit was echt 1 van de beste wedstrijden die ze hebben gespeeld, en niet alleen omdat ze het oh zo almachtige barca hebben verslagen. Het hele team speelde gister 1 spel, iedereen hielp elkaar en zelfs Robben speelde goed samen en hielp de rest, en dat zegt wat.

De enige waar iets op aan te merken was was het spel van Gomez. Na de laatste 2 wedstrijden had ik wel meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Madrid speelt vrij ondermaats tot nu toe. Vééél te veel foute passes door de verdediging en veschrikkelijk veel balverlies door khedira op het middenveld... zo snel mogelijk vervangen door di maria en ozil dan naar het midden verschuive zou ik zegge
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:03 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk dit :D lekker voor die hala madrid roepers
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic