Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Asyrian wrote:Prachtig voor de Barca fans dit. Zien ze eens dat ze niet onverslaanbaar zijn.

Dit maakt Barca ook niet meer goed in de return. Bayern blijft gewoon door hun verdediging prikken.
Dat zijn ze al 2 seizoenen niet meer. Zo'n afstraffing als deze komt voor mij echt niet als een verrassing.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Laatste x 4-0 was 6 jaar geleden voor barca :P

Machiel wrote:Hopen op Fener-Chelsea als Finale!
Zou leuk zijn ja :D ik heb een ticket ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Liever Benfica - Chelsea. ik vind Benfica een veel mooier team
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zenda wrote: Slecht dat ze die handsballen misten idd, zie ook echt de toegevoegde waarde van die vijfde en zesde man niet als die de handsballen ook niet zien. Ik ergerde me wel kapot aan de commentator die steeds maar besloot dat de scheids een kaart had moeten geven oid >.<
Die eerste gele kaart bij hard inkomen op Messie was echt om te janken btw, daar had 'ie ook al z'n mening over.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Doeeeeeeei Barca ^^
Hopen op weer zo'n doelpuntenfestijn vanavond, maar deze x wel voor de Spanjaarden :thumbsup:
N
Voor mij totaal onverwacht, maar wel genieten zeg. Wat een wedstrijd, als je het zo kunt noemen.
S
Chukkels wrote:Wordt een eitje voor Barça in de return. Ik verwacht dat het wel 6-0 wordt.
Are you serious?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Spablauw wrote:
Chukkels wrote:Wordt een eitje voor Barça in de return. Ik verwacht dat het wel 6-0 wordt.
Are you serious?
Dude :lol:
S
Was 90 % kans op sarcasme natuurlijk, maar wou toch even checken ;).
N
Is echt nog niet zo slecht bedacht hoor.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:Is echt nog niet zo slecht bedacht hoor.
Ik denk niet dat Bayern zo erg inzakt als AC Milan toen.
Bayern hoeft maar een doelpuntje te maken en het is gedaan met barca, dan moeten ze 7-1 maken.
N
Barca kan iedere tegenstander na een half uur met 3-0 tegen de muur zetten, ook Bayern, dat nu gruwelijk overschat wordt.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Nerazzurro93 wrote:Barca kan iedere tegenstander na een half uur met 3-0 tegen de muur zetten, ook Bayern, dat nu gruwelijk overschat wordt.
Dude, gruwelijk overschat? Ze zijn nu al kampioen in Duitsland en ze maken ook nog kans op de nationale beker en de Champions League. Daarnaast hebben ze Barcelona gister compleet weggespeeld. Ik wens Barca veel succes, maar ik zie het niet gebeuren. Zeker niet als ze zo spelen als gisteren.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zenda wrote:
Nerazzurro93 wrote:Barca kan iedere tegenstander na een half uur met 3-0 tegen de muur zetten, ook Bayern, dat nu gruwelijk overschat wordt.
Dude, gruwelijk overschat? Ze zijn nu al kampioen in Duitsland en ze maken ook nog kans op de nationale beker en de Champions League. Daarnaast hebben ze Barcelona gister compleet weggespeeld. Ik wens Barca veel succes, maar ik zie het niet gebeuren. Zeker niet als ze zo spelen als gisteren.
Wat hier gezegd word. Bayern speelt echt zwaar goed.
Lijkt me persoonlijk nog mooier als barcelona ook thuis de grond in word gespeeld.
S
0-3 in Camp Nou ofzo :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hahahahahahaha ik ging helemaal stuk toen ik de uitslag hoorde :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Maakt me echt geen drol uit wie er wint vanavond. Bijde partijen kunnen zorgen voor een mooie finale.

Champions League winnaar Bayern en Europa League Benfica lijkt mij het mooiste :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Duitsland - Duitsland finale zou niet cool zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:
Bayern hoeft maar een doelpuntje te maken en het is gedaan met barca, dan moeten ze 7-1 maken.
6-1

Ik heb genoten gister! Zie het liefst Bayern - Real in de finale, al gun ik het Dortmund ook wel.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik gok/hoop ook op een finale Madrid-Bayern. Maar ik denk dat Bayern het dan jammer genoeg net gaat halen als ik hun wedstrijd gisteren zo gezien heb :(
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Pommer wrote:
Broken Balance wrote:
6-1

Ik heb genoten gister! Zie het liefst Bayern - Real in de finale, al gun ik het Dortmund ook wel.
Ohja klopt
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Broken Balance wrote:
Zenda wrote:
Wat hier gezegd word. Bayern speelt echt zwaar goed.
Bayern was gisteren dus echt niet top he, wel beter, maar nog zeker niet op z'n best.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
El Mare wrote: Bayern was gisteren dus echt niet top he, wel beter, maar nog zeker niet op z'n best.
Dan weet ik niet wat jij van Bayern hebt gezien?
Dit was echt 1 van de beste wedstrijden die ze hebben gespeeld, en niet alleen omdat ze het oh zo almachtige barca hebben verslagen. Het hele team speelde gister 1 spel, iedereen hielp elkaar en zelfs Robben speelde goed samen en hielp de rest, en dat zegt wat.

De enige waar iets op aan te merken was was het spel van Gomez. Na de laatste 2 wedstrijden had ik wel meer verwacht.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Madrid speelt vrij ondermaats tot nu toe. Vééél te veel foute passes door de verdediging en veschrikkelijk veel balverlies door khedira op het middenveld... zo snel mogelijk vervangen door di maria en ozil dan naar het midden verschuive zou ik zegge
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Heerlijk dit :D lekker voor die hala madrid roepers