Met je verjaardags geld zekerHardstyleForEvah wrote:Jezus, we snappen het nu onderhand welhardcoresjors wrote:Jij mag nog niet gokken xDHardstyleForEvah wrote:Als ik geld op zou zetten wie de CL zou winnen![]()
Vandaar ook die 'ALS' en je kunt toch ook illegaal gokken
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Neuh, mijn 4 euro in de maand zakgeld, aangezien ik nog niet mag werken op mijn leeftijd 
4 euro in de maand? damn...HardstyleForEvah wrote:Neuh, mijn 4 euro in de maand zakgeld, aangezien ik nog niet mag werken op mijn leeftijd
Crisis is voelbaar!Broken Balance wrote:4 euro in de maand? damn...HardstyleForEvah wrote:Neuh, mijn 4 euro in de maand zakgeld, aangezien ik nog niet mag werken op mijn leeftijd
Ik hoop dat je begrijpt dat ik sarcastisch was he...Broken Balance wrote:4 euro in de maand? damn...HardstyleForEvah wrote:Neuh, mijn 4 euro in de maand zakgeld, aangezien ik nog niet mag werken op mijn leeftijd
Jaaaa man...HardstyleForEvah wrote:Ik hoop dat je begrijpt dat ik sarcastisch was he...Broken Balance wrote:4 euro in de maand? damn...HardstyleForEvah wrote:Neuh, mijn 4 euro in de maand zakgeld, aangezien ik nog niet mag werken op mijn leeftijd
-
N
Dat wordt weer Classico nummer zoveel, maar wel vet dat het de finale is. Mourinho pakt m denk ik.
Bayern pakt barca dwaasNerazzurro93 wrote:Dat wordt weer Classico nummer zoveel, maar wel vet dat het de finale is. Mourinho pakt m denk ik.
Precies, Finale Real - Bayern hoop ik. Dat word nog spannend, Classico zal geen spanning meer inzitten.hardcoresjors wrote:Bayern pakt barca dwaasNerazzurro93 wrote:Dat wordt weer Classico nummer zoveel, maar wel vet dat het de finale is. Mourinho pakt m denk ik.
Ik denk (hoop) ook Madrid - Bayern finale. Hopen op een slechte dag voor dortmund ook 
in de europa league gaat Basel volgens mij de vloer aanvege met chelsea als ze op zo een hoog niveau blijven spelen
in de europa league gaat Basel volgens mij de vloer aanvege met chelsea als ze op zo een hoog niveau blijven spelen
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
juist!Wesz91 wrote:Precies, Finale Real - Bayern hoop ik. Dat word nog spannend, Classico zal geen spanning meer inzitten.hardcoresjors wrote:Bayern pakt barca dwaasNerazzurro93 wrote:Dat wordt weer Classico nummer zoveel, maar wel vet dat het de finale is. Mourinho pakt m denk ik.
Ik hoop op Bayern - Real !
Club met gezonde financiële huishouding vs. club met honderden miljoenen aan schuld, ook bij een bank die door Nederlands belastinggeld overeind gehouden is.
Club met gezonde financiële huishouding vs. club met honderden miljoenen aan schuld, ook bij een bank die door Nederlands belastinggeld overeind gehouden is.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
bayern & Dortmund hebben dus een goede generale gehad vandaag...
4-0 om 1-6
4-0 om 1-6
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Barca zat vorig jaar op ongeveer 460 miljoen schuld, Real 170. En doen er momenteel alles aan om die schuld nog lager te krijgen.urbandesigner wrote:Ik hoop op Bayern - Real !
Ik ook!hardcoresjors wrote:En ik haat barca!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
hala madrid kijken of ze kunnen winnen van bilbao
Wordt een eitje voor Barça in de return. Ik verwacht dat het wel 6-0 wordt.
Zelden vertoond zo'n overmacht tegen Barcelona. Echt een geweldige pot van Bayern, met een geweldige Robben. De arbitrage was overigens echt dramatisch.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lekker hoor es gibt nür ein gas voll gas 
Slecht dat ze die handsballen misten idd, zie ook echt de toegevoegde waarde van die vijfde en zesde man niet als die de handsballen ook niet zien. Ik ergerde me wel kapot aan de commentator die steeds maar besloot dat de scheids een kaart had moeten geven oidWize wrote:De arbitrage was overigens echt dramatisch.
Precies, dit! Wat liep ik er me trouwens aan te irriteren, dat Robben alles met links deed (en ja dit is al langer bekend, maar het viel wel HEEL erg op deze keer). Voor de rest heerlijke pot van Robben en al helemaal van Bayern, petje afWize wrote:Zelden vertoond zo'n overmacht tegen Barcelona. Echt een geweldige pot van Bayern, met een geweldige Robben. De arbitrage was overigens echt dramatisch.