Heerlijk die 3-1
En waarom kunnen ze nou niet zo in de eredivisie fluiten? Kuipers laat lekker veel doorspelen zonder bij elk akkefietje een gele kaart te geven.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Hopelijk Duitse finale _0_
Hoppa alle Spaanse clubs naar huis, ben helemaal klaar met Barcalona en Madrid.
-
N
Ik sta perplex na deze ronde, totaal onverwacht voor mij. Zal wel komen omdat ik geen Sport 1 heb. Maar dan nog: hoe kan Mourinho verliezen en op zo'n manier. En waar ik me ook over verbaas: Ozil speelde ongelofelijk slecht terwijl hij vreselijk goed is. Leek alsof hij er geen zin in had. Duitse finale, keer wat anders.
Khad toto op Bayern en Dortmund
Nu Basel en Fener nog
Nu Basel en Fener nog
Heb je wel is gezien wat d'r op de Nederlandse velden loopt te fluiten?wootum wrote:Heerlijk die 3-1En waarom kunnen ze nou niet zo in de eredivisie fluiten? Kuipers laat lekker veel doorspelen zonder bij elk akkefietje een gele kaart te geven.
Benfica en Chelsea gaan doorhardcoresjors wrote:Khad toto op Bayern en Dortmund![]()
Nu Basel en Fener nog
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Basel kan verrassen, Fener geloof ik niet in.
Iedereen zei ook dat Real door ging xD
We gaan zien
We gaan zien
Real dicht meer kans in om de finale te halen da Barça. Het uitdoelpunt van Real gaat volgende week zeer beslissend zijn en ik ben bang als hekelhebbend persoon van Real dat zij ontsnappen.
Pff wat een afgang, maar ik heb nog een beetje hoop.. Dortmund uit, altijd lastig! Maar ze moeten zichzelf wel heel goed bijelkaar kunnen rapen willen ze nog 3-0 gaan winnen...
Klopt, ik ben hier ook bang voor ( ook anti Madrid hier), maar laten we hopen dat BVB een keer scoort in Madrid. Dan is het toch wel (BIJNA) afgelopen.El Mare wrote:Real dicht meer kans in om de finale te halen da Barça. Het uitdoelpunt van Real gaat volgende week zeer beslissend zijn en ik ben bang als hekelhebbend persoon van Real dat zij ontsnappen.
Niet de gelukkigste reclame tijdens een volledig Duitse Champions League-finale...
-
J
wootum wrote:Niet de gelukkigste reclame tijdens een volledig Duitse Champions League-finale...
Grensrechter staat ook nog mooi met z'n arm in de lucht 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Zoooo vet dit 
wootum wrote:Niet de gelukkigste reclame tijdens een volledig Duitse Champions League-finale...
Had liever Dortmund zien winnen. Vele malen beter dan Bayern