Boring Arsenal! ff netjes op de plaats gezet door 1 van de titelkandidaten 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Haters
-
J
Milan 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Milan
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Wout1997 wrote:JEFSKIII wrote:Milan
-
N
stefan_helmond wrote:Gaat een spannende return worden!
-
J
Denk niet dat Barca doorgaat eerlijk gezegd, houd Milan wel vast
View on YouTube
Geniet ervan
Hopelijk dat Man Utd doorgaat, maar ik kijk meer dan ooit ontzettend uit naar Ronaldo. Je kan vinden wat je vind van zijn maniertjes, inmiddels heb ik daar zelf wel doorheen leren kijken. Op dit moment is die gewoon beter dan Messi.
Geniet ervan
Hopelijk dat Man Utd doorgaat, maar ik kijk meer dan ooit ontzettend uit naar Ronaldo. Je kan vinden wat je vind van zijn maniertjes, inmiddels heb ik daar zelf wel doorheen leren kijken. Op dit moment is die gewoon beter dan Messi.
Heerlijke epische beelden, laat de wedstrijd maar half zo episch zijn als deze promo en ik ben tevreden 
Heb er zin in. Hopelijk gaat Man Utd door, heb helemaal niks met Real.
wootum wrote:Heb er zin in. Hopelijk gaat Man Utd door, heb helemaal niks met Real.
nu ze tegen man utd spelen heb k ook niiks met real
maar als k voor een club ben uit spanje is t wel real
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Hoop op Utd ja
Kan echt niet wachten
Heb erg veel zin in Man U- Real 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Onterechte kaart 
Onterechte rode kaart idd.
Ik vind het overigens wel terecht & leuk dat Real door is.
Ik vind het overigens wel terecht & leuk dat Real door is.
Leuk!?! Sorry maar daar ben ik het echt nie mee eens. Real vind ik maar een bij elkaar geraapt... zooitje wil ik het natuurlijk niet noemen maar... Wel verdient gewonnen in tegenstelling tot de rode kaart idd.
In de laatste herhaling zie je hem nog wel even extra kracht zetten als ie contact maakt met Arbeloa. Of dat met opzet is weet ik niet.
Overigens mag het ook wel eens een keer tegen zitten voor Man Utd, ik kan er wel mee leven.
Overigens mag het ook wel eens een keer tegen zitten voor Man Utd, ik kan er wel mee leven.
Wat een walgelijke wedstrijd en wat een laag baltempo aan de kant van real. 10 minuten versnellen was gelukkig genoeg door die rode kaart. Robin speelde zoals gewoonlijk weer als een baas. Volgens de spelregels is dit gewoon rood trouwens.
-
N
United was gewoon doorgegaan als die beslissing niet gevallen was. Zo'n Ferguson moet toch helemaal kapot gaan vanavond als je zo genaaid wordt.
Hahahahahaha en Arbesoa komt weg met geel bij die overtreding op Evra (?) in de eerste helft. Ik heb wel genoten van de wedstrijd overigens, en zoals hierboven mij gezegd is, was de rode kaart het kantelmoment, Real was anders bij lange na niet bij machten om door de muur van Man Utd te komen.
Maar goed, nu kunnen we wel weer 2 wedstrijden genieten van Ronaldo, die is echt zo belangrijk en in topvorm, geweldig
Ohja en ik denk dat Dortmund ook nog wel een tot de laatste snik mee kan doen, wat een heerlijk team
Maar goed, nu kunnen we wel weer 2 wedstrijden genieten van Ronaldo, die is echt zo belangrijk en in topvorm, geweldig
Ohja en ik denk dat Dortmund ook nog wel een tot de laatste snik mee kan doen, wat een heerlijk team
-
N
Ronaldo heeft bij Madrid inderdaad net de laatste stap gemaakt naar de absolute top. Hij beslist nu ook wedstrijden zonder aanwezig te zijn in de wedstrijd, iets wat Messi nog moet leren.
Die regels tellen niet bij dit moment in deze wedstrijd: daar moet je als scheidsrechter doorheen kijken. Vooral omdat er absoluut geen opzet was in de actie.Volgens de spelregels is dit gewoon rood trouwens.
Last edited by Nerazzurro93 on 05 Mar 2013 23:34, edited 1 time in total.
Haha Ronaldo was bij Man Utd al top, volgens mij heeft hij daar de gouden bal gewonnen en nog niet bij Real, zegt mij dus genoeg dat Ronaldo bij Man Utd toen al de beste was.
Messi hoeft ook niet in vorm te zijn om te scoren, heb je gezien hoe hij scoorde tegen Real afgelopen zaterdag? Die man is op dit moment hopeloos uit vorm, maar scoort toch.
Messi hoeft ook niet in vorm te zijn om te scoren, heb je gezien hoe hij scoorde tegen Real afgelopen zaterdag? Die man is op dit moment hopeloos uit vorm, maar scoort toch.