Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:37 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft het over wedstrijden beslissen, niet over een nietzeggend doelpuntje maken. En daarin heeft hij gelijk, Ronaldo speelde zwak vandaag maar velde niet geheel toevallig wel het eindvonnis over Utd. Rode kaart was absurd, echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:38 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Als de scheidsrechter had gezien dat Rafael de bal met zijn hand van de doellijn af haalde had het ook rood en een penalty geweest.

Rafael haalde de bal niet weg, de bal kwam tegen hem aan, dat is wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:01 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hij heeft het over wedstrijden beslissen, niet over een nietzeggend doelpuntje maken. En daarin heeft hij gelijk, Ronaldo speelde zwak vandaag maar velde niet geheel toevallig wel het eindvonnis over Utd. Rode kaart was absurd, echt belachelijk.

Hoe is die kaart belachelijk. Zo gevaarlijk inkomen, of beter gezegd die overtreding was inderdaad belachelijk.
Gewoon waar je rood voor moet geven volgens de spelregels. Leg de schuld bij de speler neer en niet bij de spelleiding kom op.

Ik heb trouwens dood zitten ergeren. Niet juichen na je doelpunt omdat het tegen je oude clubbie is kom op. Dan moet je die bonus ook maar niet accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:07 

Hardtraxx Veteran

Ach maar dit is zo vaak met scheidsrechters en Real, waar de een rood krijgt voor iets, krijgt de Real speler geel of zelfs niks, kijk naar Arbeloa die een gele kaart krijgt bij die overtreding op Evra, wat ook rood moest zijn, eerder nog dan de actie van Nani.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 03:18 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Firetrap schreef:

Hoe is die kaart belachelijk. Zo gevaarlijk inkomen, of beter gezegd die overtreding was inderdaad belachelijk.
Gewoon waar je rood voor moet geven volgens de spelregels. Leg de schuld bij de speler neer en niet bij de spelleiding kom op.

Ik heb trouwens dood zitten ergeren. Niet juichen na je doelpunt omdat het tegen je oude clubbie is kom op. Dan moet je die bonus ook maar niet accepteren.

Die fout van Nani had ik geel voor gegeven, maargoed. Madrid had die motivatieboost wel nodig om te kunnen winnen.

Dat niet juichen vind ik juist respectvol van hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

Gisteren zitten kijken, was een leuke wedstrijd om te zien.
Ik vond de rode kaart wel terecht, gewoon een karatetrap die ontzettend slecht getimed was en gewoon gevaarlijk was voor de tegenstander.
Ik heb een gruwelhekel aan Ronaldo, maar hij speelt de laatste tijd wel erg goed!

Jammer dat United verloren heeft, ik vind dat een leuker team.

Laatste opmerking: Modric :worship:! Die vent kwam er in en meteen gebeurt er wat op dat veld. Speelde zo ontzettend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:50 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Gisteren zitten kijken, was een leuke wedstrijd om te zien.
Ik vond de rode kaart wel terecht, gewoon een karatetrap die ontzettend slecht getimed was en gewoon gevaarlijk was voor de tegenstander.
Ik heb een gruwelhekel aan Ronaldo, maar hij speelt de laatste tijd wel erg goed!

Jammer dat United verloren heeft, ik vind dat een leuker team.

Laatste opmerking: Modric :worship:! Die vent kwam er in en meteen gebeurt er wat op dat veld. Speelde zo ontzettend goed.

Dan schat je de situatie volgens mij helemaal verkeerd in. Een scheidsrechter op zo'n niveau moet dat toch ook gewoon zien. Hij probeert gewoon een balletje uit de lucht te pakken en is helaas geen Ronaldinho >.<

PS. RVP liet het helaas weer afweten in een topwedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat men dit daadwerkelijk een rode kaart vindt getuigd mijn inziens van weinig voetbal knowhow, een gele kaart had wellicht gekund voor gevaarlijk spel, maar daar krijg je doorgaans nooit een kaart voor, enkel vrije trap tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het trouwes wel belachelijk dat Nani achteraf zelf nog 2 minute op de grond ligt te janke in de hoop dat de scheidrechter medelijden krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

Nani is in principe net zo'n huilebalk als dat Ronaldo was in zijn Man Utd tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ik vind het trouwes wel belachelijk dat Nani achteraf zelf nog 2 minute op de grond ligt te janke in de hoop dat de scheidrechter medelijden krijgt

jij denkt dat je er ongeschonden vanaf komt als je zo inkomt?

natuurlijk hoort ie niet zo in te komen maar ik ben er wel zeker van dat nani er niet gevoelloos uitgekomen is.

overigens had de scheids geen rood moeten geven maar gewoon geel.

dat was iig beter geweest voor het verloop van de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:04 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
nielstil schreef:

natuurlijk hoort ie niet zo in te komen maar ik ben er wel zeker van dat nani er niet gevoelloos uitgekomen is.

heb je ook gezien dat hij vanaf dat hij rechtstond nergens meer pijn had? Gewoon komedie gespeeld dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
AniThing schreef:
nielstil schreef:

heb je ook gezien dat hij vanaf dat hij rechtstond nergens meer pijn had? Gewoon komedie gespeeld dus.

Daar heb je gedeeltelijk gelijk in maar in die 3 minuten dat hij op de grond lag ging de pijn natuurlijk ook al gedeeltelijk weg. En wie zegt dat hij geen pijn meer had... Komedie (Schwalbe/theater) wil ik het dus niet noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
AniThing schreef:
nielstil schreef:

heb je ook op ronaldo gelet?

elke keer als hij ging liggen bleef die liggen wachtend op fluitje..kwam niet....springt ineens weer op en loopt weer verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:48 

nielstil schreef:
Dat is alleen belachelijk omdat hij alsnog van het veld werd gestuurd. Als hij hierdoor niet werd weggestuurd, is het gewoon een geniale actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:00 

Hardtraxxer

Wanneer is AC Milan - Barca weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:12 

Hardtraxx Elite

hardstyle4life schreef:
Wanneer is AC Milan - Barca weer?

Dinsdag.
Eens even kijken welke we vanavond gaan kijken, lastige keuze.
En over gister.. Tja over de rode kaart kan flink gediscussieerd worden, je kan hem gewoon geven voor zo'n actie, maar als je deze specifieke situatie bekijkt zou je ook weer zeggen van niet. en hoe de wedstrijd zonder kaart zou zijn gelopen blijft de vraag. Maar al met al ben ik blij met de uitslag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:14 

Hardtraxx Addict

Terechte rode kaart gister en over twee wedstrijden terechte overwinning. Halla Real!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:19 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Halla Real!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:33 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Kettingzaag schreef:
Halla Real!!

Afbeelding

Ik gebruik altijd een beetje in straattaal Spaans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:01 

Hardtraxx Elite

Saaie pot zeg, PSG - Valencia, allebei flink ondermaats spel laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Pisgeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:38 

Hardtraxx Veteran

Celtic supporters :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:51 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Celtic supporters :worship:

tjah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: Messi, JE BENT EEN HELD. :worship: :worship: :worship:
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic