Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Hij heeft het over wedstrijden beslissen, niet over een nietzeggend doelpuntje maken. En daarin heeft hij gelijk, Ronaldo speelde zwak vandaag maar velde niet geheel toevallig wel het eindvonnis over Utd. Rode kaart was absurd, echt belachelijk.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Hunto wrote:Als de scheidsrechter had gezien dat Rafael de bal met zijn hand van de doellijn af haalde had het ook rood en een penalty geweest.
Rafael haalde de bal niet weg, de bal kwam tegen hem aan, dat is wat anders.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Firetrap wrote:Hij heeft het over wedstrijden beslissen, niet over een nietzeggend doelpuntje maken. En daarin heeft hij gelijk, Ronaldo speelde zwak vandaag maar velde niet geheel toevallig wel het eindvonnis over Utd. Rode kaart was absurd, echt belachelijk.
Hoe is die kaart belachelijk. Zo gevaarlijk inkomen, of beter gezegd die overtreding was inderdaad belachelijk.
Gewoon waar je rood voor moet geven volgens de spelregels. Leg de schuld bij de speler neer en niet bij de spelleiding kom op.

Ik heb trouwens dood zitten ergeren. Niet juichen na je doelpunt omdat het tegen je oude clubbie is kom op. Dan moet je die bonus ook maar niet accepteren.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ach maar dit is zo vaak met scheidsrechters en Real, waar de een rood krijgt voor iets, krijgt de Real speler geel of zelfs niks, kijk naar Arbeloa die een gele kaart krijgt bij die overtreding op Evra, wat ook rood moest zijn, eerder nog dan de actie van Nani.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
mrazura wrote:
Firetrap wrote:Hij heeft het over wedstrijden beslissen, niet over een nietzeggend doelpuntje maken. En daarin heeft hij gelijk, Ronaldo speelde zwak vandaag maar velde niet geheel toevallig wel het eindvonnis over Utd. Rode kaart was absurd, echt belachelijk.
Hoe is die kaart belachelijk. Zo gevaarlijk inkomen, of beter gezegd die overtreding was inderdaad belachelijk.
Gewoon waar je rood voor moet geven volgens de spelregels. Leg de schuld bij de speler neer en niet bij de spelleiding kom op.

Ik heb trouwens dood zitten ergeren. Niet juichen na je doelpunt omdat het tegen je oude clubbie is kom op. Dan moet je die bonus ook maar niet accepteren.
Die fout van Nani had ik geel voor gegeven, maargoed. Madrid had die motivatieboost wel nodig om te kunnen winnen.

Dat niet juichen vind ik juist respectvol van hem :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gisteren zitten kijken, was een leuke wedstrijd om te zien.
Ik vond de rode kaart wel terecht, gewoon een karatetrap die ontzettend slecht getimed was en gewoon gevaarlijk was voor de tegenstander.
Ik heb een gruwelhekel aan Ronaldo, maar hij speelt de laatste tijd wel erg goed!

Jammer dat United verloren heeft, ik vind dat een leuker team.

Laatste opmerking: Modric :worship:! Die vent kwam er in en meteen gebeurt er wat op dat veld. Speelde zo ontzettend goed.
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Khadber wrote:Gisteren zitten kijken, was een leuke wedstrijd om te zien.
Ik vond de rode kaart wel terecht, gewoon een karatetrap die ontzettend slecht getimed was en gewoon gevaarlijk was voor de tegenstander.
Ik heb een gruwelhekel aan Ronaldo, maar hij speelt de laatste tijd wel erg goed!

Jammer dat United verloren heeft, ik vind dat een leuker team.

Laatste opmerking: Modric :worship:! Die vent kwam er in en meteen gebeurt er wat op dat veld. Speelde zo ontzettend goed.
Dan schat je de situatie volgens mij helemaal verkeerd in. Een scheidsrechter op zo'n niveau moet dat toch ook gewoon zien. Hij probeert gewoon een balletje uit de lucht te pakken en is helaas geen Ronaldinho >.<
View on YouTube

PS. RVP liet het helaas weer afweten in een topwedstrijd.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Het feit dat men dit daadwerkelijk een rode kaart vindt getuigd mijn inziens van weinig voetbal knowhow, een gele kaart had wellicht gekund voor gevaarlijk spel, maar daar krijg je doorgaans nooit een kaart voor, enkel vrije trap tegen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ik vind het trouwes wel belachelijk dat Nani achteraf zelf nog 2 minute op de grond ligt te janke in de hoop dat de scheidrechter medelijden krijgt
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nani is in principe net zo'n huilebalk als dat Ronaldo was in zijn Man Utd tijd.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nielstil wrote:Ik vind het trouwes wel belachelijk dat Nani achteraf zelf nog 2 minute op de grond ligt te janke in de hoop dat de scheidrechter medelijden krijgt
jij denkt dat je er ongeschonden vanaf komt als je zo inkomt?

natuurlijk hoort ie niet zo in te komen maar ik ben er wel zeker van dat nani er niet gevoelloos uitgekomen is.

overigens had de scheids geen rood moeten geven maar gewoon geel.

dat was iig beter geweest voor het verloop van de wedstrijd.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
AniThing wrote:
nielstil wrote:Ik vind het trouwes wel belachelijk dat Nani achteraf zelf nog 2 minute op de grond ligt te janke in de hoop dat de scheidrechter medelijden krijgt

natuurlijk hoort ie niet zo in te komen maar ik ben er wel zeker van dat nani er niet gevoelloos uitgekomen is.

heb je ook gezien dat hij vanaf dat hij rechtstond nergens meer pijn had? Gewoon komedie gespeeld dus.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
nielstil wrote:
AniThing wrote:

heb je ook gezien dat hij vanaf dat hij rechtstond nergens meer pijn had? Gewoon komedie gespeeld dus.
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in maar in die 3 minuten dat hij op de grond lag ging de pijn natuurlijk ook al gedeeltelijk weg. En wie zegt dat hij geen pijn meer had... Komedie (Schwalbe/theater) wil ik het dus niet noemen
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nielstil wrote:
AniThing wrote:

heb je ook op ronaldo gelet?

elke keer als hij ging liggen bleef die liggen wachtend op fluitje..kwam niet....springt ineens weer op en loopt weer verder.
N
Dat is alleen belachelijk omdat hij alsnog van het veld werd gestuurd. Als hij hierdoor niet werd weggestuurd, is het gewoon een geniale actie.
H
Hardtraxxer
71 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Wanneer is AC Milan - Barca weer?
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
hardstyle4life wrote:Wanneer is AC Milan - Barca weer?
Dinsdag.
Eens even kijken welke we vanavond gaan kijken, lastige keuze.
En over gister.. Tja over de rode kaart kan flink gediscussieerd worden, je kan hem gewoon geven voor zo'n actie, maar als je deze specifieke situatie bekijkt zou je ook weer zeggen van niet. en hoe de wedstrijd zonder kaart zou zijn gelopen blijft de vraag. Maar al met al ben ik blij met de uitslag ^^
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Terechte rode kaart gister en over twee wedstrijden terechte overwinning. Halla Real!!
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Kettingzaag wrote:Halla Real!!
Image
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wesz91 wrote:
Kettingzaag wrote:Halla Real!!
Image
Ik gebruik altijd een beetje in straattaal Spaans.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Saaie pot zeg, PSG - Valencia, allebei flink ondermaats spel laten zien.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pisgeval.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Celtic supporters :worship:
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
stefan_helmond wrote:Celtic supporters :worship:
tjah..
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
:worship: :worship: :worship: Messi, JE BENT EEN HELD. :worship: :worship: :worship: