Goede uitgangspositie voor Dortmund, nu thuis afmaken!
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die redding van de gea was zo fucking overdreven, sloeg echt nergens op. Als jij je been 6 meter in de lucht kan zwiepen kun je ook gewoon je arm 20 cm opzij doen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Ik dacht hetzelfde, echter die redding op het schot van Coentrao eerste helft was erg fraai.
Die was super.Firetrap wrote:Ik dacht hetzelfde, echter die redding op het schot van Coentrao eerste helft was erg fraai.
Jammer dat Madrid er niet ff 1 bij scoorde. Van Persie was trouwens weer ouderwets dramatisch
Het was gewoon jammer dat hij de bal niet goed raakte,.....Daveytl wrote:Die was super.Firetrap wrote:Ik dacht hetzelfde, echter die redding op het schot van Coentrao eerste helft was erg fraai.
Jammer dat Madrid er niet ff 1 bij scoorde. Van Persie was trouwens weer ouderwets dramatisch
-
J
Niet erg veel van gezien, alhoewel die ene beweging van hem wel nice was, 2 man het bos in.Daveytl wrote:Die was super.Firetrap wrote:Ik dacht hetzelfde, echter die redding op het schot van Coentrao eerste helft was erg fraai.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Persie inderdaad ongelukkig maar zelfs dan is hij nog gevaarlijk. Neem een Rooney, die is bij een slechte wedstrijd gewoon volledig uit beeld
dat heeft Robin dan weer niet.
Van Persie heeft ook wedstrijden dat hij totaal onzichtbaar is. Maar die gast speelt internationaal al-tijd belabberd, hoe kan dat toch?Firetrap wrote:Persie inderdaad ongelukkig maar zelfs dan is hij nog gevaarlijk. Neem een Rooney, die is bij een slechte wedstrijd gewoon volledig uit beelddat heeft Robin dan weer niet.
-
J
Het team wat erom heen speelt?
Lijkt me sterk.JEFSKIII wrote:Het team wat erom heen speelt?
-
J
Vanavond Arsenal - Bayern Munchen kijken
En hopen dat Arsenal wint
Nog 3 uurtjes! Zenuwen beginnen nu echt te komen

Schaam jeJEFSKIII wrote:Vanavond Arsenal - Bayern Munchen kijken![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ben stiekem wel voor Bayern, ook al vind ik Arsenal ook geen slechte clubAsyrian wrote:Nog 3 uurtjes!
Barca, Real M. daarentegen
-
J
Prepare yourselluffffffAsyrian wrote:Nog 3 uurtjes! Zenuwen beginnen nu echt te komen![]()
Want haten is coolWout1997 wrote: Barca, Real M. daarentegen
-
J
Grafduitsers
Triest figuur dat...stefan_helmond wrote:Wat een stumpert die Sagna.
Hahahaha u mad Jeff xD
-
J
Ja idd, en die kut Ribery van jullie, verminkte
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Koekoek!JEFSKIII wrote:Nee Arsenal rolt ze op hoor Bas, let maar op
-
J
LulFiretrap wrote:Koekoek!JEFSKIII wrote:Nee Arsenal rolt ze op hoor Bas, let maar op
Had jij serieus verwacht dat Arsenal ging winnen dan, Jeff?
-
J
Ja, waarom zou dat zo raar zijn?
Maargoed, Wenger moet optyfen of gewoon volgend seizoen 3 topaankopen doen, dan zit het wel snor
Maargoed, Wenger moet optyfen of gewoon volgend seizoen 3 topaankopen doen, dan zit het wel snor
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Arsenal presteert ondermaats en Bayern buitenaards. Dan is het niet zo moeilijk bedenken wie wint.