Klopt, Amsterdamse arrogantie hèLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
-
A
"Wij zijn Ajax, wij zijn normaal de beste maar tegen Real Madrid niet want die zijn een klasse hoger" klinkt niet zo lekker
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Was een grapjePommer wrote:StumperdStrep wrote:Oh wat heb ik genoten van de eerste twee wedstrijden van Ajax.
Vanavond mijn cluppie FEYENOORD zien schitteren in de EL!
Toch wel jammer dat Feyenoord geen EL heeft gehaald ja.
Was genieten gisteravond, hala MadridLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zondag wordt genieten, als Ajax die tokkieclub uit Kutrecht opnieuw afmaaktWesz91 wrote:Was genieten gisteravond, hala MadridLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
Wie weet, nooit te vroeg juichen, word sws een chille voetbal zondag, derna el clásicoHoofdcoach wrote:Zondag wordt genieten, als Ajax die tokkieclub uit Kutrecht opnieuw afmaaktWesz91 wrote:Was genieten gisteravond, hala MadridLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
-
A
BVB en Ajax voor, goeie zaak
Moet zeggen, Ajax speelde helemaal niet verkeerd. En mooi voor dat graf City
-
A
Steek die maar in je hol. BVBWesz91 wrote:hala Madrid
-
D
Is die dubbelpost meer dan waard jaDaveytl wrote:Ajax![]()
over 2 weken city weer inpakken
maaaaar eerst zondag nog die walgelijke wedstrijd tegen de kakjes om half 1
waar ajax nooit zo goed in is..
maaaaar eerst zondag nog die walgelijke wedstrijd tegen de kakjes om half 1
waar ajax nooit zo goed in is..
Wat speelde city ondermaats gister 
Klopt, maar dat maakt (mij in ieder geval) niks uit. Winst = winst.nielstil wrote:Wat speelde city ondermaats gister
Wel jammer dat Sana die 4e er niet gewoon nog in kon prikken. Maar ja, wat verwacht je ook van zo'n prutser?
En wat was Babel weer goed
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha tuurlijk, altijd maar weer dat de tegenstander slecht was... Ajax was gewoon goed!nielstil wrote:Wat speelde city ondermaats gister
Ik denk dat dat hem als belg he-le-maal niks uit maakt, dus een onpartijdige reactie 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Blijkbaar niet onpartijdig want hij zet er een droevig gezichtje bij dus wel degelijk emotie!tommetjeuh wrote:Ik denk dat dat hem als belg he-le-maal niks uit maakt, dus een onpartijdige reactie
-
D
Heeft er weinig mee te maken naar mijn idee. Er zijn namelijk genoeg belgen die fan zijn van buitenlandse clubstommetjeuh wrote:Ik denk dat dat hem als belg he-le-maal niks uit maakt, dus een onpartijdige reactie
hoofdcoach: Daar heb je een .
Dellion: ik ben fan van Ritalin F.C
-
D
Kun jij nou nooit eens serieuze reacties geven?tommetjeuh wrote:hoofdcoach: Daar heb je een .
-
A
EN REAL? EN REAL? HALA MADRID? WAT DACHT JE VAN HAHA MADRIDnielstil wrote:Wat speelde city ondermaats gister
HAHA PEOP
Last edited by Almighty on 25 Oct 2012 14:38, edited 1 time in total.