Zit er een teupie in Ajax ? 
jup teupie sanaAlmighty wrote:Zit er een teupie in Ajax ?
jup teupie sanaAlmighty wrote:Zit er een teupie in Ajax ?
Hoofdcoach wrote:Haha tuurlijk, altijd maar weer dat de tegenstander slecht was... Ajax was gewoon goed!nielstil wrote:Wat speelde city ondermaats gister
Dit dus. Kan me geen hol schelen wie van die 2 wontommetjeuh wrote:Ik denk dat dat hem als belg he-le-maal niks uit maakt, dus een onpartijdige reactie
:')Almighty wrote:EN REAL? EN REAL? HALA MADRID? WAT DACHT JE VAN HAHA MADRIDnielstil wrote:Wat speelde city ondermaats gister
HAHA PEOP
Komt allemaal goed, alleen maar goed voor de puntenverdeling deze uitslag.Almighty wrote:Steek die maar in je hol. BVBWesz91 wrote:hala Madrid
3-3, heb wel zin in doelpunteteupie wrote:Wat denken we ervan vanavond?
ik zet op 2-0
city heeft 1 punt hoorAniThing wrote:laat dortmund en real maar gelijk spelen....
ajax winnen
dortmund 8
real 7
ajax 6
city 0
maak je nog gewoon kans op cl verlenging met laatste pot
jij moet het naar je zin hebbe nuAnonymous wrote:3-3, heb wel zin in doelpunteteupie wrote:Wat denken we ervan vanavond?
ik zet op 2-0
Mond houden kakkerlakangie071 wrote:Denk dat het alsnog 3-2 of 4-2 wordt
haha begin was mooi janielstil wrote:jij moet het naar je zin hebbe nuAnonymous wrote:3-3, heb wel zin in doelpunteteupie wrote:Wat denken we ervan vanavond?
ik zet op 2-0
Maar krijg misschien toch gelijkHoofdcoach wrote:Mond houden kakkerlakangie071 wrote:Denk dat het alsnog 3-2 of 4-2 wordt