Babel heeft in ieder geval zn kaartje afgegeven! Wat was hij positief aanwezig.
Babel heeft in ieder geval zn kaartje afgegeven! Wat was hij positief aanwezig.
Haha sorry voor de overdreven reactie biertje teveeltommetjeuh wrote:Oh jeetje.
Ik vond trouwens een gelijkspel ook gewoon verdient dus daar gaat het niet om, die reactie was gewoon van het niveau:
p-stylez wrote:Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
Genoeg lichtpuntjes gezien, waren zeker niet kansloos, gelijkspel had terecht geweest, helaas van z'n stink duits doelpunt dan nog pff. Moisander ging daar wel even compleet de mist in, terwijl die eigenlijk een goede wedstrijd speelde. Boerigter & Sana vond ik zeer zwak, derk door te weinig wedstrijdritme en Sana omdat die nog te licht is voor dit soort wedstrijden. Poulsen, vermeer en vooral Babel (pff wat een inzet, 100%) vond ik zeer sterk spelen. Blind deed het ook niet slecht.
Het wordt nu lastig, maar ze moeten er zeker voor gaan, het is niet kansloos.
Fuuuuuuuck je hebt me doortommetjeuh wrote:Je lijkt wel zo'n tiener moeder met een vmbo kader diploma die op fb probeert te laten zien dat ze wel degelijk van wanten weet.El Mare wrote:De meesten zijn jaloers dat hun cluppie niet in de CL speelt, wees gewoon trots op ONS ALLER AJAX en laat de rest gewoon stikkenp-stylez wrote:Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
Genoeg lichtpuntjes gezien, waren zeker niet kansloos, gelijkspel had terecht geweest, helaas van z'n stink duits doelpunt dan nog pff. Moisander ging daar wel even compleet de mist in, terwijl die eigenlijk een goede wedstrijd speelde. Boerigter & Sana vond ik zeer zwak, derk door te weinig wedstrijdritme en Sana omdat die nog te licht is voor dit soort wedstrijden. Poulsen, vermeer en vooral Babel (pff wat een inzet, 100%) vond ik zeer sterk spelen. Blind deed het ook niet slecht.
Het wordt nu lastig, maar ze moeten er zeker voor gaan, het is niet kansloos.
Serieus, hoe kom je eroptommetjeuh wrote: Je lijkt wel zo'n tiener moeder met een vmbo kader diploma die op fb probeert te laten zien dat ze wel degelijk van wanten weet.
Toch nog 1-2...Chris Two wrote:Nette goal Benzema... op links wel 2 man vrij... waar is ajax mee bezig man.
Lijkt net of ze 1-2 man te weinig op veld hebben
Eriksen is ook lekker bezig zeg (NOT).. simpel pasje verspelen etc
Dat is ook vrij logisch, kijk één keer het verschil in begroting. Die spelers daar zijn niet voor niets stuk voor stuk beter dan de spelers van Ajax. Real Madrid speelde daarbj opgeteld ook nog niet eens voluitChris Two wrote:Nette goal Benzema... op links wel 2 man vrij... waar is ajax mee bezig man.
Lijkt net of ze 1-2 man te weinig op veld hebben
Eriksen is ook lekker bezig zeg (NOT).. simpel pasje verspelen etc
StumperdStrep wrote:Oh wat heb ik genoten van de eerste twee wedstrijden van Ajax.
Vanavond mijn cluppie FEYENOORD zien schitteren in de EL!
We hebben te maken met een echteStrep wrote:Oh wat heb ik genoten van de eerste twee wedstrijden van Ajax.
Feyenoord en schitteren?? hahahaStrep wrote:Oh wat heb ik genoten van de eerste twee wedstrijden van Ajax.
Klopt toch, ze hebben immers al 3 sterren.Lyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
Ja echt komisch manLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"
Valt me nog mee dat het niet in jouw whatsapp status staatHoofdcoach wrote:Ja echt komisch manLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"![]()
lag echt dubbel van het lachen toen ik ze dat hoorde zingen
![]()
kwam niet meer bij moest de tv gewoon zacht zetten
Wat moet erin staan?mrazura wrote:Valt me nog mee dat het niet in jouw whatsapp status staatHoofdcoach wrote:Ja echt komisch manLyst wrote:Wel komisch, Ajax werd compleet gedomineerd en dat publiek bleef maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste"![]()
lag echt dubbel van het lachen toen ik ze dat hoorde zingen
![]()
kwam niet meer bij moest de tv gewoon zacht zetten