Yup, "makkelijker" om kaarten te krijgen met Europese wedstrijdenHenk-Jan wrote:Zelfde hier, Dortmund uit is eigenlijk wel een zekerheidje.Firetrap wrote:Heeerlijk! Wellicht een paar keer naar de Arena, of naar alle drie de thuiswedstrijden. En Dortmund uit is ook een serieuze optie.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
A
BVB 4 - 0 Ajax
BVB 2 - 3 AJAX
Ga niet meer heen
Ga niet meer heen
-
A
RealistHenk-Jan wrote:BVB 2 - 3 AJAX
Ga niet meer heen
-
A
Gaat Ajax nog goed af, zeg.
Ajax moet scoren, zie het alleen niet gebeuren en denk dat Dortmund de overwinning gaat halen(ook al hoop ik dat Ajax gaat winnen)
Danku nogEntourage wrote:http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/

Sana moest er 1e helft al uit sonde dat sulejmani niet fit is. Babel speelde wel als een baas.
-
A

Zonde, ze hebben erg goed gespeeld tegen zo'n goeie tegenstander.
Maar ik baal nog meer van City, had bijna 120 euro gewonnen maar ze moesten zo nodig 2 goals weggeven de laatste 5 minuten :')
Maar ik baal nog meer van City, had bijna 120 euro gewonnen maar ze moesten zo nodig 2 goals weggeven de laatste 5 minuten :')
Zonde voor Ajax. Babel speelde wel echt heel erg goed! Lichtpuntje voor later?
Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
Genoeg lichtpuntjes gezien, waren zeker niet kansloos, gelijkspel had terecht geweest, helaas van z'n stink duits doelpunt dan nog pff. Moisander ging daar wel even compleet de mist in, terwijl die eigenlijk een goede wedstrijd speelde. Boerigter & Sana vond ik zeer zwak, derk door te weinig wedstrijdritme en Sana omdat die nog te licht is voor dit soort wedstrijden. Poulsen, vermeer en vooral Babel (pff wat een inzet, 100%) vond ik zeer sterk spelen. Blind deed het ook niet slecht.
Het wordt nu lastig, maar ze moeten er zeker voor gaan, het is niet kansloos.
Genoeg lichtpuntjes gezien, waren zeker niet kansloos, gelijkspel had terecht geweest, helaas van z'n stink duits doelpunt dan nog pff. Moisander ging daar wel even compleet de mist in, terwijl die eigenlijk een goede wedstrijd speelde. Boerigter & Sana vond ik zeer zwak, derk door te weinig wedstrijdritme en Sana omdat die nog te licht is voor dit soort wedstrijden. Poulsen, vermeer en vooral Babel (pff wat een inzet, 100%) vond ik zeer sterk spelen. Blind deed het ook niet slecht.
-
A
Jij mag van mij ook hoofdpijn krijgen, schurkp-stylez wrote:Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
Almighty ik dacht dat jij voor ajax was?
-
A
Ik was neutraal
Buiten Ajax volg ik Dortmund ook op de voet, vond alles prima vanavond
De meesten zijn jaloers dat hun cluppie niet in de CL speelt, wees gewoon trots op ONS ALLER AJAX en laat de rest gewoon stikkenp-stylez wrote:Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
-
E
Ons aller Ajax klinkt zo nichterig.
Je lijkt wel zo'n tiener moeder met een vmbo kader diploma die op fb probeert te laten zien dat ze wel degelijk van wanten weet.El Mare wrote:De meesten zijn jaloers dat hun cluppie niet in de CL speelt, wees gewoon trots op ONS ALLER AJAX en laat de rest gewoon stikkenp-stylez wrote:Sommige mogen hier nu echt een ziekte krijgen. Almighty enzo.
Madrid die Man City van het veld gespeeld heeft
2 domme tegendoelpunten, maar wat een wedstrijd hebben ze gespeeld!
Anderlecht ook goed stand gehouden tegen een (slecht) AC Milan
Anderlecht ook goed stand gehouden tegen een (slecht) AC Milan
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Niet aardig
Last edited by Trampoline on 19 Sep 2012 08:06, edited 2 times in total.