Daveytl schreef:
Ik zal je zeggen, Davey.. Ik denk dat dit wel eens goed voor Barça kan zijn, aangezien het de laatste weken/maanden niet meer zo goed liep als voorheen, je ziet het zelf ook als je naar Barça kijkt. Er zit geen verrassing meer in, het is alleen nog maar eeuwig gebrei en allemaal zeer voorspelbaar. Een andere trainer voor de groep zou dit kunnen doorbreken, omdat ie een andere visie kan hebben, waardoor het spel van Barça in positieve zin hoop ik veranderd. De chemie tussen Pep en de groep is niet meer wat het geweest is.
Dat is ook een vrij voorspelbaar iets, na jaren achter elkaar alles gewonnen te hebben wat er te winnen viel, kan een trainer een groep ook niet meer 100 % motiveren, omdat het toch allemaal wel goed zal komen.
Nu neemt Tito Vilanova het over en ik denk dat dit geen verandering zal gaan brengen, aangezien Tito de assistent van Pep is/was en hij dus dezelfde filosofie als Pep uit zal dragen en dat is nu juist het hele probleem denk ik. Wat mij betreft zou er een andere trainer en assistent moeten komen die er een nieuw elan in brengen, meer variatie in het spel, maar wel de visie van Cruijff behouden blijft, want dat is het wel, het spel van Barça moet wel veranderen, maar wel redelijk behouden blijven met nieuwe visies en impulsen.