10% van de tijd is ie voor Utreg, rest van de tijd is ie Anti-Ajax. Eckte Eckteoostzaner wrote:nee hij voor utrecht.Daveytl wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Emanuelson, maar die speelde een SUPERwedstrijd!
Oxbow: Ben jij een Feyenoorder? Je kunt toch blij zijn dat een nederlandse club hier 3 punten pakt?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
A
Ik vond het een leuke wedstrijd om naar te kijkenSkedoedelefloeps wrote:welk ajax keek jij danAlmighty wrote:Mooie wedstrijd van Ajax, 3 punten
Ajax - vetresten ?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
leuk en mooi groot verschil he ff dat we t wetenAlmighty wrote: Ik vond het een leuke wedstrijd om naar te kijken
-
A
Mooie club, altijd al gevondenkatamaran wrote:Arsenal eindbazen!
-
A
MuggenzifterSkedoedelefloeps wrote:leuk en mooi groot verschil he ff dat we t wetenAlmighty wrote: Ik vond het een leuke wedstrijd om naar te kijken
Almighty wrote:Mooie club, altijd al gevondenkatamaran wrote:Arsenal eindbazen!
100% utreg 100% anti-ajakkesAlmighty wrote:10% van de tijd is ie voor Utreg, rest van de tijd is ie Anti-Ajax. Eckte Eckteoostzaner wrote:nee hij voor utrecht.Daveytl wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Emanuelson, maar die speelde een SUPERwedstrijd!
Oxbow: Ben jij een Feyenoorder? Je kunt toch blij zijn dat een nederlandse club hier 3 punten pakt?
Last edited by Oxbow on 19 Oct 2010 23:26, edited 1 time in total.
-
A
Arsenal heeft wel behoorlijke makkelijke poule, dus wie weet dit jaar 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
nee details zijn belangrijk..Almighty wrote:MuggenzifterSkedoedelefloeps wrote:leuk en mooi groot verschil he ff dat we t wetenAlmighty wrote: Ik vond het een leuke wedstrijd om naar te kijken
en soms valt dat onder mierenneuken. 
Poule komen ze sowieso wel door, altijd eigenlijk wel. Maar dan komen de teams als Barca, Chelsea, Man Utd, Bayern, Real of Inter, en dan komen ze op een of andere manier ietsjes te kort. Maar wie weet dit jaarAlmighty wrote:Arsenal heeft wel behoorlijke makkelijke poule, dus wie weet dit jaar
-
A
En als 100% nou alles was?Oxbow wrote:100% utreg 100% anti-ajakkesAlmighty wrote:10% van de tijd is ie voor Utreg, rest van de tijd is ie Anti-Ajax. Eckte Eckteoostzaner wrote: nee hij voor utrecht.
Je snapt wat ik bedoelnee details zijn belangrijk..
Wordt een Feyenoord supporter dan! Die haten Ajax ook meer dan dat ze van hun eigen club houden.100% utreg 110% anti-ajakkes
Is ook wel logisch trouwens
Ja want clubs steunen is voor mietjes en rivalen de grond in haten is voor de echte, stoere bazen. :')Daveytl wrote:Wordt een Feyenoord supporter dan! Die haten Ajax ook meer dan dat ze van hun eigen club houden.100% utreg 110% anti-ajakkes
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Elke wedstrijd die ik van m zie, ga ik me steeds meer ergeren aan die misselijke kwal. Vond hem vandaag ook echt heel matig spelen.Trainfreak wrote:Suarez = Ego
@ Almighty
Ik ben gewoon 100% voor utrecht en heb een hekel aan dat arrogante ajax
maar daar moeten we verder geen discussie over gaan beginnen want die hebben we hier al vaak genoeg gehad
maar daar moeten we verder geen discussie over gaan beginnen want die hebben we hier al vaak genoeg gehad
Jij hebt ook de mentaliteit van een echte Feyenoord supporter!katamaran wrote:Ja want clubs steunen is voor mietjes en rivalen de grond in haten is voor de echte, stoere bazen. :')Daveytl wrote:Wordt een Feyenoord supporter dan! Die haten Ajax ook meer dan dat ze van hun eigen club houden.100% utreg 110% anti-ajakkes
-
A
Je bent toch wel lid van de Anti-Ajax hyve hè? Anders telt het niet 
-
A
Hate the game, not the playersOxbow wrote:@ Almighty
Fail uitspraak van de week! Ik hou al sinds ik een klein jochie ben van the game!Almighty wrote:Hate the game, not the players
Echter die Suarez is gewoon een kneus die een paar stompen verdiend!
Hij verneukt the game juist!
Wat zei nou eigenlijk die reserve speler van Auxerre dat hij rood kreeg?
Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
Zo'n kaartje kost al veel. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Omelet du fromageKepro wrote:Wat zei nou eigenlijk die reserve speler van Auxerre dat hij rood kreeg?
Dik verdiende overwinning overigens