heb er zin inwrote:Ben benieuwd vanavond, Twente. Wordt een mooie wedstrijd denk ik.
A
Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldwrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
Haha ja, dat was geen schwalbe.wrote:Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldwrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
mooie was die gek flikkerde al op de bek, die steward die wou m gewoon nog een lekkere schop verkopenwrote:Haha ja, dat was geen schwalbe.wrote:Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldwrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
En terecht.wrote: mooie was die gek flikkerde al op de bek, die steward die wou m gewoon nog een lekkere schop verkopen
A
View on YouTube
@ 23 sc de actie _0_
@ 23 sc de actie _0_
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
die trap van die steward is echt niceee 
Haha echt goed geraakt, vol op de wreef. 
Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
Haha geweldig, ken de Jong nog wa van leren.
Haha, Totti vs Balotelliwrote:Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
Wat moet Wilders jaloers zijn geweest op Totti.wrote:Haha, Totti vs Balotelliwrote:Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
D
Artist
last seen Apr 2019
en weer 1-1wrote:eindelijk 1-0!
Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
D
Artist
last seen Apr 2019
Goede reflex van keeper bij theo, de jong had gewoon moeten scorenwrote:Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
Idd, of af moeten leggen op Ruizwrote:Goede reflex van keeper bij theo, de jong had gewoon moeten scorenwrote:Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
jammer van twente deze hadden ze moeten pakken 
waarom floten ze arnautovic nu weer uit ??
ik had het twente publiek hoogzitten, maar bij deze daalt mn mening daar over
ze hadden moeten winnen, ook hadden ze geluk net als ajax bij de tegengoal die afgekeurd werd
ik had het twente publiek hoogzitten, maar bij deze daalt mn mening daar over
ze hadden moeten winnen, ook hadden ze geluk net als ajax bij de tegengoal die afgekeurd werd
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Omdat Arnautovic een verrader is. Hoe kan hij het in zijn botte kop halen te denken dat hij bij Inter kan slagen als hij het bij Twente 1 seizoen een beetje leuk doet? :')
vandaar ook zn mooie gelijkmakerwrote:Omdat Arnautovic een verrader is. Hoe kan hij het in zijn botte kop halen te denken dat hij bij Inter kan slagen als hij het bij Twente 1 seizoen een beetje leuk doet? :')