heb er zin inwootum wrote:Ben benieuwd vanavond, Twente. Wordt een mooie wedstrijd denk ik.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldParvuz wrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
Haha ja, dat was geen schwalbe.Almighty wrote:Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldParvuz wrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
mooie was die gek flikkerde al op de bek, die steward die wou m gewoon nog een lekkere schop verkopenParvuz wrote:Haha ja, dat was geen schwalbe.Almighty wrote:Werd keihard in de knieholte onderuit gehaaldParvuz wrote:Respect voor die vent die bij Real - Milan het veld op liep haha. Wel een sukkel dat hij het zo vroeg in de wedstrijd doet.
En terecht.Skedoedelefloeps wrote: mooie was die gek flikkerde al op de bek, die steward die wou m gewoon nog een lekkere schop verkopen
-
A
View on YouTube
@ 23 sc de actie _0_
@ 23 sc de actie _0_
Last edited by Almighty on 20 Oct 2010 15:30, edited 1 time in total.
die trap van die steward is echt niceee 
Haha echt goed geraakt, vol op de wreef. 
Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
Haha geweldig, ken de Jong nog wa van leren.
Haha, Totti vs BalotelliMaximize wrote:Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
Wat moet Wilders jaloers zijn geweest op Totti.katamaran wrote:Haha, Totti vs BalotelliMaximize wrote:Haha die trap was inderdaad nice! Heeftie van Totti geleerd denk ik!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
en weer 1-1oostzaner wrote:eindelijk 1-0!
Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Goede reflex van keeper bij theo, de jong had gewoon moeten scorenwootum wrote:Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
Idd, of af moeten leggen op RuizSkedoedelefloeps wrote:Goede reflex van keeper bij theo, de jong had gewoon moeten scorenwootum wrote:Had gewoon 2-1 moeten zijn. Wat een kansen nog voor Theo en De Jong
jammer van twente deze hadden ze moeten pakken 
waarom floten ze arnautovic nu weer uit ??
ik had het twente publiek hoogzitten, maar bij deze daalt mn mening daar over
ze hadden moeten winnen, ook hadden ze geluk net als ajax bij de tegengoal die afgekeurd werd
ik had het twente publiek hoogzitten, maar bij deze daalt mn mening daar over
ze hadden moeten winnen, ook hadden ze geluk net als ajax bij de tegengoal die afgekeurd werd
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Omdat Arnautovic een verrader is. Hoe kan hij het in zijn botte kop halen te denken dat hij bij Inter kan slagen als hij het bij Twente 1 seizoen een beetje leuk doet? :')
vandaar ook zn mooie gelijkmakertomb wrote:Omdat Arnautovic een verrader is. Hoe kan hij het in zijn botte kop halen te denken dat hij bij Inter kan slagen als hij het bij Twente 1 seizoen een beetje leuk doet? :')
Jep!katamaran wrote:Gareth Bale koning!