Doen ze niet slecht. Maar Enoh verdient een wissel
Wat een knal van De Zeeuw en wat een counter!
hij heeft weer van die typische Enoh pasen. Net te kort.Mol wrote:Doen ze niet slecht. Maar Enoh verdient een wissel
Heeft hij vooral als hij wat nonchalanter wordt en dat moet hij niet worden, want hij heeft het juist van hard werken dus blijf dat dan ook doen. Verder is hij wel een held natuurlijk met zijn gebuffel!oostzaner wrote:hij heeft weer van die typische Enoh pasen. Net te kort.Mol wrote:Doen ze niet slecht. Maar Enoh verdient een wissel
doet me aan iets denken nuSkedoedelefloeps wrote:ff niet geheel on topic maar...
Emanuelson @ gay met dat korte haar zo

lauwOxbow wrote:doet me aan iets denken nuSkedoedelefloeps wrote:ff niet geheel on topic maar...
Emanuelson @ gay met dat korte haar zo![]()
zoiets formuleer je alsoostzaner wrote:Rood voor iemand die warm loopt wtf
nee hij voor utrecht.Daveytl wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Emanuelson, maar die speelde een SUPERwedstrijd!
Oxbow: Ben jij een Feyenoorder? Je kunt toch blij zijn dat een nederlandse club hier 3 punten pakt?
ik ben feyenoorder, altijd blij voor NL ploegen, maar dit moesten ook van tevoren 3 punten zijn, maar je moet reëel blijven, daramatisch spel van Ajax, sta je 2-0 voor speel je zo slecht... heel apartDaveytl wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Emanuelson, maar die speelde een SUPERwedstrijd!
Oxbow: Ben jij een Feyenoorder? Je kunt toch blij zijn dat een nederlandse club hier 3 punten pakt?
welk ajax keek jij danAlmighty wrote:Mooie wedstrijd van Ajax, 3 punten