Ja dat hebben veel spelers gezegt dat ze blijven, en 8/10 gaan ze uit eindelijk toch, voetbal wereld he 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Dat gedoe met Neymar zit wel meer achter, dan was 'ie al wel hier gekomen inmiddels.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
chelsea verdiend nuff said
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
barca had gewoon moeten winnen. en wat neymar betreft, als hij over een paar jaar in spanje voor barca speelt. zal hij het een stuk moeilijker krijgen.. in spanje zijn de verdedigers namelijk iets beter..
-
A
Hopen dat Bayern de CL gaat winnen
Trouwens, die handsbal van Drogba moest gewoon z'n 2e geel zijn. En die gele kaart voor Lampard was ook wel mild, een gros van de scheidsrechters had hem er afgestuurd. Dan komt Chelsea echt nog goed weg, dan hadden ze Barca niet kunnen stoppen. En als dat wel lukte speel je een finale zonder Terry, Lampard, Drogba, Meireles en Ramires. Nou, als je me vraagt wie de 5 belangrijkste spelers (afgezien van de keeper) van Chelsea zijn...
Wat is fldat voor onzin zeg, Drogba had nog geen eens geel.
Echt, dit op de scheids afschuiven... :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Iddhidde wrote:Wat is fldat voor onzin zeg, Drogba had nog geen eens geel.![]()
Precies, al zou ik het eerder 'slordig' noemen, qua spel was Barça veel beter, maarja dan moet je die kansen maar afmaken en het nooit 2-1 laten worden. Eigen schuld, niks te scheidsrechter.
Ik ben al jaren Madrid supporter. Maar als 1 club moest doorgaan gisteren was het barcelona. Wat een pauperploeg is dat Chelsea ook. Verdienden niet eens om in de kwartfinale te staan.
En wat is die drogba een walgelijke vent.
En wat is die drogba een walgelijke vent.
haha al die barca/messi fappers staan al een week droog

Oh, my fault. Hoorde zoiets gister.hidde wrote:Wat is fldat voor onzin zeg, Drogba had nog geen eens geel.![]()
Dan ben ik dus getrollt door Schelvisje.
http://www.sport1.nl/nieuws/33922-mirak ... barca.html
Maar zeg nou allemaal zelf, Barca had hier toch gewoon net zo goed met 4-1 kunnen winnen? Of moeten zelfs. Dit is echt meer kunst en vliegwerk dan een goede tactiek van Chelsea, c'mon zeg. En dan Di Matteo prijzen.
Hoop dat ik vanavond niks hoef te missen. Moet werken tot 20.00, maar loopt waarschijnlijk wel iets uit 
Leuk dat er een keer iemand barca 'verslaat'. Jammer dat het chelsea moet zijn, heb een gods gruwelijke hekel aan drogba
Vanavond hopen op lekker veel doelpuntjes....
Alleen vanwege robben gun ik het bayern!
Vanavond hopen op lekker veel doelpuntjes....
Vanwege Marcello, Pepe, Sergio Ramos, Ronaldo etc gun ik het Bayern ookteupie wrote:Alleen vanwege robben gun ik het bayern!
Maar nu wordt het nog een x interessant om CL te volgen !teupie wrote:Leuk dat er een keer iemand barca 'verslaat'. Jammer dat het chelsea moet zijn, heb een gods gruwelijke hekel aan drogba![]()
Vanavond hopen op lekker veel doelpuntjes....![]()
CL volgen? nog 2 wedstrijden en dan zit het er weer op.Inemiene wrote:Maar nu wordt het nog een x interessant om CL te volgen !teupie wrote:Leuk dat er een keer iemand barca 'verslaat'. Jammer dat het chelsea moet zijn, heb een gods gruwelijke hekel aan drogba![]()
Zo, ben ik het er volledig mee eens!wootum wrote:Vanwege Marcello, Pepe, Sergio Ramos, etc gun ik het Bayern ookteupie wrote:Alleen vanwege robben gun ik het bayern!
Begin steeds meer sympathie voor Ronaldo te krijgen! Die kerel kan me een partij voetballen en verder doet hij weinig kwaad?!
Dat is waar.. meestal boeit het me niet.. nu word het nog spannendddddParvuz wrote:CL volgen? nog 2 wedstrijden en dan zit het er weer op.Inemiene wrote:Maar nu wordt het nog een x interessant om CL te volgen !teupie wrote:Leuk dat er een keer iemand barca 'verslaat'. Jammer dat het chelsea moet zijn, heb een gods gruwelijke hekel aan drogba![]()
Chelsea mag niet winnen !
Want om zoveel redenen meer, verliest Belgische Competitie dan rechtstreeks ticket naar CL volgend seizoen
( Beker winnen en in de Premier League buiten de top drie eindigen )
Vanavond hopen op Bayern, want ik zie een finale Geldski - Real niet zitten, dan kun je de finale net zo goed niet kijken.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
en waarom niet dan?El Mare wrote:Vanavond hopen op Bayern, want ik zie een finale Geldski - Real niet zitten, dan kun je de finale net zo goed niet kijken.
El Mare wrote:Vanavond hopen op Bayern, want ik zie een finale Geldski - Real niet zitten, dan kun je de finale net zo goed niet kijken.
geldski :')
er gaat 3x zoveel geld in real
en dan nog gaat chelsea normaal met ze spelersaankopen om...Project 141 wrote:Hoewel ik Chelsea aanhanger ben, moet ik wel zeggen dat de schuld van Chelsea groter is dan die van Real
real koopt om te hebben en en wil altijd de beste spelers hebben
om ze vervolgens zo de goot in te schuiven omdat ze 3 weken later weer iemand willen kopen
chelsea koopt niet om het hebben van spelersProject 141 wrote:60 miljoen TorresAniThing wrote:en dan nog gaat chelsea normaal met ze spelersaankopen om...Project 141 wrote:Hoewel ik Chelsea aanhanger ben, moet ik wel zeggen dat de schuld van Chelsea groter is dan die van Real
real koopt om te hebben en en wil altijd de beste spelers hebben
om ze vervolgens zo de goot in te schuiven omdat ze 3 weken later weer iemand willen kopen