hidde schreef:
Sorry Chukkels, wat een onzin. Ja, ik ben ook voor Barça. Lampard had er inderdaad ook wel uit gekund, maar daar is alles dan ook wel weer mee gezegd. Soms zit het mee, soms zit het tegen(en wij Barcelona fans weten ook dondersgoed hoe het voelt als het meezit). Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld de penalty achteraf onterecht was. Dus staan we quite.
De schuld ligt bij Barça zelf. Verzuimen om het af te maken. Zo'n penalty moet erin en als dat niet gebeurd weet je dat het paniek wordt. Hadden ze zelf maar beter met de kansen om moeten gaan, simple as that.
Nou maar vurig hopen dat Bayern er met de cup vandoor gaat.
Natuurlijk, Barça moet het zelf afmaken, maar als de scheidsrechter ook daadwerkelijk alles tegen fluit, dan heeft het gewoon geen zin meer. Messi kreeg terecht geel, maar Iniesta? Dat was weer een schwalbe van Drogba. Of in ieder geval, hij haakte zichzelf. Verder waren alle duels afgefloten in het voordeel van Chelsea. En die penalty niet terecht? Drogba is duidelijk te laat toch? En als je hem dan raakt, dan is het terecht een penalty. En dat was overigens geen beslissing van scheids, maar van de 5e man of de grens, die overigens ook de rode kaart doorgaf. Als je als scheidsrechter dan daar niet op reageert, dan ben je al je geloofwaardigheid kwijt, dus daar moest hij wel, ook al wilde hij diep van binnen van niet.
Daveytl schreef:
Drogba had nog geen geel hé, dus die had sowieso niet het veld af gemoeten
Voor Lampard was rood ook goed geweest, maar geel kan ook mijns inziens. Penalty kreeg Barca cadeau, en verder zat het ze arbitraal de rest van de wedstrijd ook zeker niet tegen.
Drogba kreeg al geel bij die penalty toch? Ik zie het inderdaad niet staan op de website, maar dat werd zeker gezegd bij Sport 1 en ook dat hij er af had gemoeten bij die handsbal. Heeft hij die eerste kaart niet gekregen, is het nog lachwekkender, want als dat al geen gele kaart meer is, dan weet ik het ook niet meer.