Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Wat een pot, wat een pot. Echt alles zat erin. Iemand buitenbewust zijn: check. Rodekaart: check. Prachtige aanvallen: check. Schwalbe: check. (terecht) gemiste penalty: check Afgekeurde goal: check Prachtige stift van Remirez: check Goal van Torres: ....check. :P

Wel mooi voor Torres. Blijft een held. In zijn tijd bij Liverpool was het voor mij de beste en sierlijkste spits ter wereld. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:14 

Hardtraxx Elite

ha-ha! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Sorry Chukkels, wat een onzin. Ja, ik ben ook voor Barça. Lampard had er inderdaad ook wel uit gekund, maar daar is alles dan ook wel weer mee gezegd. Soms zit het mee, soms zit het tegen(en wij Barcelona fans weten ook dondersgoed hoe het voelt als het meezit). Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld de penalty achteraf onterecht was. Dus staan we quite.

De schuld ligt bij Barça zelf. Verzuimen om het af te maken. Zo'n penalty moet erin en als dat niet gebeurd weet je dat het paniek wordt. Hadden ze zelf maar beter met de kansen om moeten gaan, simple as that. :)

Nou maar vurig hopen dat Bayern er met de cup vandoor gaat.

Natuurlijk, Barça moet het zelf afmaken, maar als de scheidsrechter ook daadwerkelijk alles tegen fluit, dan heeft het gewoon geen zin meer. Messi kreeg terecht geel, maar Iniesta? Dat was weer een schwalbe van Drogba. Of in ieder geval, hij haakte zichzelf. Verder waren alle duels afgefloten in het voordeel van Chelsea. En die penalty niet terecht? Drogba is duidelijk te laat toch? En als je hem dan raakt, dan is het terecht een penalty. En dat was overigens geen beslissing van scheids, maar van de 5e man of de grens, die overigens ook de rode kaart doorgaf. Als je als scheidsrechter dan daar niet op reageert, dan ben je al je geloofwaardigheid kwijt, dus daar moest hij wel, ook al wilde hij diep van binnen van niet.

Daveytl schreef:
Drogba had nog geen geel hé, dus die had sowieso niet het veld af gemoeten ;)
Voor Lampard was rood ook goed geweest, maar geel kan ook mijns inziens. Penalty kreeg Barca cadeau, en verder zat het ze arbitraal de rest van de wedstrijd ook zeker niet tegen.

Drogba kreeg al geel bij die penalty toch? Ik zie het inderdaad niet staan op de website, maar dat werd zeker gezegd bij Sport 1 en ook dat hij er af had gemoeten bij die handsbal. Heeft hij die eerste kaart niet gekregen, is het nog lachwekkender, want als dat al geen gele kaart meer is, dan weet ik het ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
hidde schreef:
Sorry Chukkels, wat een onzin. Ja, ik ben ook voor Barça. Lampard had er inderdaad ook wel uit gekund, maar daar is alles dan ook wel weer mee gezegd. Soms zit het mee, soms zit het tegen(en wij Barcelona fans weten ook dondersgoed hoe het voelt als het meezit). Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld de penalty achteraf onterecht was. Dus staan we quite.

De schuld ligt bij Barça zelf. Verzuimen om het af te maken. Zo'n penalty moet erin en als dat niet gebeurd weet je dat het paniek wordt. Hadden ze zelf maar beter met de kansen om moeten gaan, simple as that. :)

Nou maar vurig hopen dat Bayern er met de cup vandoor gaat.

Natuurlijk, Barça moet het zelf afmaken, maar als de scheidsrechter ook daadwerkelijk alles tegen fluit, dan heeft het gewoon geen zin meer. Messi kreeg terecht geel, maar Iniesta? Dat was weer een schwalbe van Drogba. Of in ieder geval, hij haakte zichzelf. Verder waren alle duels afgefloten in het voordeel van Chelsea. En die penalty niet terecht? Drogba is duidelijk te laat toch? En als je hem dan raakt, dan is het terecht een penalty. En dat was overigens geen beslissing van scheids, maar van de 5e man of de grens, die overigens ook de rode kaart doorgaf. Als je als scheidsrechter dan daar niet op reageert, dan ben je al je geloofwaardigheid kwijt, dus daar moest hij wel, ook al wilde hij diep van binnen van niet.

'T lijkt me een goed idee als jij eens gaat slapen en over een weekje even opnieuw even naar de wedstrijd kijkt. Betwijfel of je tot dezelfde conclusie komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Als je de penalty geeft, 'moet' je idd geel geven. Maar het was geen penalty denk ik, aangezien hij hem volgens mij niet raakte.
En tijdens de wedstrijd heb ik ook totaal niet het gevoel gehad dat er tegen Barca gefloten werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:27 

Hardtraxx Addict

Nee welnee, helemaal niet. De scheids floot gewoon een redelijke wedstrijd, tuurlijk, er zaten fouten tussen. Maar een scheids maakt nou eenmaal gemiddeld 300 beslissingen per wedstrijd geloof ik, dus daar zitten hoe dan ook fouten tussen. Maar partijdig? Hell no.

Chukkels je bent officieel de eerste die ik tegenkom die het op de scheids af probeert te schuiven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

:worship:

:lol: Ben zo blij dat Chelsea wint, van mij part doekt men nu FC Barcelona en Real Madrid op. De Spaanse burger lijd massaal onder de werkloosheid. En uitgerekend deze 2 ploegen staan voor meer dan 1,5 miljard euro in schuld bij de Spaanse staat. Och ga dan toch wandelen, Spaanse staat staat gewoon tussen 2 vuren, ofwel Real & Barca laten betalen en daar de burger een deel mee steunen, maar Real & Barca tenonder zien gaan, of hen zo laten verder doen, en de economie verder zien inzakken. Noord-Europa met z'n sterke economieën kan maar blijven opdraaien voor de zwakke Zuid-Europeese landen. Maar uitgerekend zij hebben wel de 'beste' voetbalploegen.

In Griekenland is men oa. de Akropolis aan het verhuren om geld te verdienen. Laat Spanje Messi Iniesta, Ronaldo etc. maar eens verkopen!

Hardtraxx Veteran

eindelijk barca's verdiende loontje :D morge real winnen dan chelsea - real madrid wat een droom finale mijn 2 favo clubs in plaats van al die kontenkruipers barca fans
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:31 

Wildstylerz schreef:
eindelijk barca's verdiende loontje :D morge real winnen dan chelsea - real madrid wat een droom finale mijn 2 favo clubs in plaats van al die kontenkruipers barca fans

:lol: :lol: Real toch niet man. Bayern Munchen - Chelsea ... Een Noord-Europese finale, dat is waar ik van droom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Wildstylerz schreef:

:lol: :lol: Real toch niet man. Bayern Munchen - Chelsea ... Een Noord-Europese finale, dat is waar ik van droom :D

zal ik jouw eens uitleggen.

toen ik een klein jongetje was en in groep 3 zat op de basisschool wilde ik onder voetbal en begon ik het te gaan volgen toen vond ik real madrid helemaal geweldig! met ronaldo , raul, figo , beckham ook nog dus dat was toen mijn clubje en roberto carlos (L) toen in 2006 had ik een echt shirt van real madrid ik was zo blij :D en chelsea vond ik de beste engelse club dus voor mij een droom finale als dat zou zijn al ben ik een van de enige die barca nie mag, had net op facebook eeen discussie tegen 20 man die voor barca was en ik als enige voor chelsea , kijk maar wie er ut laatst lacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:35 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
:lol: Ben zo blij dat Chelsea wint, van mij part doekt men nu FC Barcelona en Real Madrid op. De Spaanse burger lijd massaal onder de werkloosheid. En uitgerekend deze 2 ploegen staan voor meer dan 1,5 miljard euro in schuld bij de Spaanse staat. Och ga dan toch wandelen, Spaanse staat staat gewoon tussen 2 vuren, ofwel Real & Barca laten betalen en daar de burger een deel mee steunen, maar Real & Barca tenonder zien gaan, of hen zo laten verder doen, en de economie verder zien inzakken. Noord-Europa met z'n sterke economieën kan maar blijven opdraaien voor de zwakke Zuid-Europeese landen. Maar uitgerekend zij hebben wel de 'beste' voetbalploegen.

In Griekenland is men oa. de Akropolis aan het verhuren om geld te verdienen. Laat Spanje Messi Iniesta, Ronaldo etc. maar eens verkopen!

Jahoor, de Spaanse staatsschuld bedraagt bijna 80% van het bbp en jij denkt dat die 1,5 miljard schuld bij de clubs het verschil maakt. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:36 

Mijn buitelandse clubs zijn Arsenal en Real Madrid, hoop dus dat Real Madrid de CL pakt.

Heerlijk dat die kutclub van een Barcelona eruit is, en die Messi. :lol:

Het is wachten tot Neymar naar Europa komt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn favo buitenlandse clubs zijn barca, Arsenal en Bayern München, dus ik hoop dat BM de finale haalt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Mijn buitelandse clubs zijn Arsenal en Real Madrid, hoop dus dat Real Madrid de CL pakt.

messi zorge voor de 1-0 van chelsea in de vorige wedstrijd en mist hier een penalty net :P geweldig dit en vooral geweldig dat chelsea bleef staan met maar 10 man en al helemaal die revanche van die wedstrijd in 2009 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:39 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:

Kun je lang wachten vrees ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Lekker voor iniesta karma is a bitch :D wk2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Die van mij Arsenal, AS Roma & Valencia, dus ik ben voor...... oh wait....

Naja, mij maakt het nu niks meer uit. Ik gun het ze alle drie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:41 

Wildstylerz schreef:
JEFSKIII schreef:

messi zorge voor de 1-0 van chelsea in de vorige wedstrijd en mist hier een penalty net :P geweldig dit en vooral geweldig dat chelsea bleef staan met maar 10 man en al helemaal die revanche van die wedstrijd in 2009 :cool:

Ik vind Messi steeds minder worden ten opzichte van afgelopen jaren.

Neymar steekt er een stuk bovenuit daalijk, dat is een grote trucjesdoos en is nog maar 19.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Een ding blijft natuurlijk scheef. Die penal had er gewoon in gemoeten. En bij die bal op de paal kwam Chelsea gigantisch goed weg. De vingers van Cech 3 cm korter en hij zat. Dus voor het zelfde geld was het gewoon 4-1 of misschien 4-2. Sterker nog, dat moest het gewoon zijn. Dan was er helemaal niemand geweest die nog de charme in Chelsea zag en er respect voor had. En niemand die kwam met het: ''Perfect uitgespeeld, wat een tactiek!''. Maar dan kwam er: ''Verdiend gewonnen Barca, Chelsea verdiende niets, anti-voetbal.''
Mijn mening is dat Chelsea met meer geluk dan wijsheid hier door gaat naar de finale. Thuis was het nog wel met enig vernuft, maar daarnet was het toch niet meer dan achter in staan en zorgen dat ze er niet langs komen. Wat praktisch elk team zou doen. Barca heeft het met pech en gebrek aan scherpte verzuimt af te maken. En dan daarbij zie ik Chelsea toch totaal geen kans maken in de finale. Toch wel gewoon een redelijk zwak team, en de 3 beste spelers er niet bij. Afgezien van Lampard, die er dus wel bij is.
Barca heeft gewoon een dip, het zit niet mee en muren worden niet meer zo makkelijk neer gehamerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Prachtig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:44 

hidde schreef:
JEFSKIII schreef:

Verwacht deze zomer dat hij naar Real Madrid zal gaan, en anders volgend jaar.

Lucas, Casemiro, Neymar, Ganso, allemaal wereldtoppers(in wording) die rijp zijn voor een europese topclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:48 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
hidde schreef:
JEFSKIII schreef:

Verwacht deze zomer dat hij naar Real Madrid zal gaan, en anders volgend jaar.

Lucas, Casemiro, Neymar, Ganso, allemaal wereldtoppers(in wording) die rijp zijn voor een europese topclub.

Nah, hij blijft tot na het WK2014 in Brazilië. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Lang leve FIFA. ^^

Ik vind het wel jammer dat er veel zijn die Messi nu te kort doen door te zeggen dat hij er niets van bakt in grote wedstrijden, blablabla. En dat hij steeds minder wordt. Wat een momentopname zeg, heerlijk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:51 

Hardtraxx Addict

Tsja, Messi speelde ook niet best, hij is niet echt in vorm, maar hij wordt tekort gedaan ja,
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic