Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
chelsea koopt niet om het hebben van spelers

Chelsea koopt om ze niet te hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
AniThing schreef:
chelsea koopt niet om het hebben van spelers

Chelsea koopt om ze niet te hebben? :P

nee zo bedoel k t niet

als er iemand goed speelt moet real ze altijd gelijk kopen, terwijl ze dan nog 3 a 4 betere spelers op de bank hebben zitten bij wijze van
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
El Mare schreef:
Vanavond hopen op Bayern, want ik zie een finale Geldski - Real niet zitten, dan kun je de finale net zo goed niet kijken.

en waarom niet dan?

Chelsea speelt (en wel terecht) veel te verdedigend, vind het echt antivoetbal en daar houd ik totaal niet van. Real heeft een stel dwazen in de selectie zitten, die dat ingefluisterd wordt door de slechtste verliezer in het voetbal Mourinho..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wildstylerz schreef:
El Mare schreef:
Vanavond hopen op Bayern, want ik zie een finale Geldski - Real niet zitten, dan kun je de finale net zo goed niet kijken.

en waarom niet dan?

Chelsea speelt (en wel terecht) veel te verdedigend, vind het echt antivoetbal en daar houd ik totaal niet van. Real heeft een stel dwazen in de selectie zitten, die dat ingefluisterd wordt door de slechtste verliezer in het voetbal Mourinho..

Mourinho is een baas met heel veel mensen kennis. Heb je die goal van Ramires wel gezien gister? Mooiere counters krijg je niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Och van zo'n goal en counter geniet ik ook zeker, maar dan ook alleen als het geslaagd is. Of net niet lukt ofzo, dat heb ik ook bij Barça, als zo'n aanval lukt of net niet geniet ik er ook van. Alleen de laatste tijd geniet ik veel minder van Barça dan voorheen, omdat het veel te veel gebrei is en er zit geen verrassing meer in, wat mij irriteert. Ik bedoel, als je ook ziet hoe het met de verdeling van de goals zit. Messi 63 en de meest scorende speler daarachter 11 goals, zegt mij genoeg dat de verrassing er af is bij Barça.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Och van zo'n goal en counter geniet ik ook zeker, maar dan ook alleen als het geslaagd is. Of net niet lukt ofzo, dat heb ik ook bij Barça, als zo'n aanval lukt of net niet geniet ik er ook van. Alleen de laatste tijd geniet ik veel minder van Barça dan voorheen, omdat het veel te veel gebrei is en er zit geen verrassing meer in, wat mij irriteert. Ik bedoel, als je ook ziet hoe het met de verdeling van de goals zit. Messi 63 en de meest scorende speler daarachter 11 goals, zegt mij genoeg dat de verrassing er af is bij Barça.

Wat mij ook steeds meer begint te ergeren, dat eindeloze gedribbel en gekaats van allemaal! Schiet gewoon vanaf de 16 faggs
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat ergert me de laatste tijd ook heel erg, er zit geen verrassing meer in en dat is al weken/maanden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Genoten gisteren. Heerlijk om die Barca fanboys al voor de 3e wedstrijd op rij met de mond gesnoerd te zien. Chelsea heeft groot gelijk. Dit is de enige manier hoe je Barca kunt bestrijden. De enige club die Barca kan bestrijden met hun gewone spel is Real. Elke andere club die hun gewone spel tegen Barca speelt is kansloos. Scheids was ook diep triest. Drogba raakt die kerel niet eens en Meireles kreeg ook onterecht geel. Prachtig dat Torres scoort.

Nu hopen dat Real die kutmoffen er nog uitkegelt en dan hebben we een mooie finale voor de boeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:51 

Hardtraxx Crew

WTF man, dit is toch geen hands :/

EDIT: Robben Robben Robben toch jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:53 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Hands wel, opzettelijk niet.

Ja, dat bedoel ik ook haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:54 

Hardtraxx Addict

Man man man nu al een penalty. Ik hoop dat Robben goed in vorm is om dit goed te maken :( Laat maar terwijl ik dit typ haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:01 

Bierkoning

Zal ik het dan toch maar zeggen? Ik vind Ronaldo dit jaar beter dan Messi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Is ook gewoon zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:06 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Genoten gisteren. Heerlijk om die Barca fanboys al voor de 3e wedstrijd op rij met de mond gesnoerd te zien. Chelsea heeft groot gelijk. Dit is de enige manier hoe je Barca kunt bestrijden. De enige club die Barca kan bestrijden met hun gewone spel is Real. Elke andere club die hun gewone spel tegen Barca speelt is kansloos. Scheids was ook diep triest. Drogba raakt die kerel niet eens en Meireles kreeg ook onterecht geel. Prachtig dat Torres scoort.

Nu hopen dat Real die kutmoffen er nog uitkegelt en dan hebben we een mooie finale voor de boeg.

Ik geniet ervan dat alle Realfanboys/overige Barca haters nu al 3 wedstrijden achter elkaar zitten te rukken op t feit dat t bij Barça even niet wil lukken in de wetenschap dat dat nu nog heel even kan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:09 

Hardtraxx Crew

hidde schreef:
Ik geniet ervan dat alle Realfanboys/overige Barca haters nu al 3 wedstrijden achter elkaar zitten te rukken op t feit dat t bij Barça even niet wil lukken in de wetenschap dat dat nu nog heel even kan. :)

Hoezo? Het is toch stoer om anti-barcelona te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:12 

Hardtraxx Addict

Hoppaaa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:12 

Hardtraxx Crew

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Is dit serieus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Bayern gaat hem winnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:39 

Hardtraxx Addict

Moeten ze eerst maar eens wat minder slordig met hun kansen omgaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:40 

Bierkoning

mrazura schreef:
Pommer schreef:

Ja, ben jij dat ook? :P

Ik hoor al die analisten en presentators alleen maar over Messi dit, Messi dat, records etc etc. En Ronaldo vinden ze allemaal een vervelende vent en geen teamspeler en weet ik wat er nog meer mis mee is, maar hij presteert gewoon minstens zo goed als Messi, en eigenlijk zelfs beter, hij is ook completer in mijn ogen.

Edit: Ik had misschien beter 'dit moment' kunnen zeggen ipv 'dit jaar'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:44 

Hardtraxx Elite

Bayern is in mijn ogen de sterkere ploeg en verdienen het meer om door te gaan. We zullen zien in de 2de helft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Alsof Ronaldo nu nog wél vervelend is, en géén teamspeler >.<
Man, wat is die vent goed de laatste tijd. Messi liet het gisteren af weten terwijl dat toch wel een wedstrijd is waar hij zich zou moeten onderscheiden. Iniesta & Xavi waren trouwens wel weer akelig goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:14 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Alsof Ronaldo nu nog wél vervelend is, en géén teamspeler >.<
Man, wat is die vent goed de laatste tijd. Messi liet het gisteren af weten terwijl dat toch wel een wedstrijd is waar hij zich zou moeten onderscheiden. Iniesta & Xavi waren trouwens wel weer akelig goed.

Dat bedoel ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
mrazura schreef:
Pommer schreef:

Ja, ben jij dat ook? :P

Ik hoor al die analisten en presentators alleen maar over Messi dit, Messi dat, records etc etc. En Ronaldo vinden ze allemaal een vervelende vent en geen teamspeler en weet ik wat er nog meer mis mee is, maar hij presteert gewoon minstens zo goed als Messi, en eigenlijk zelfs beter, hij is ook completer in mijn ogen.

Edit: Ik had misschien beter 'dit moment' kunnen zeggen ipv 'dit jaar'

Ja misschien ben ik ook wel niet geheel objectief. Ik irriteer me altijd mateloos als hij vrije trappen neemt. Alleen al hoe hij gaat staan wat een poot xd en dan heeft hij pijn aan ze poot na het schieten gek he als je het op zon debiele manier doet xd
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic