Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 20 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 6 days ago
:)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Bye bye Terry
A
Wordt opeens leuk die wedstrijd :corn:
Hardtraxx Crew
last seen 15 hours ago
Wat een schitterende goal weer :worship:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ramires :worship:
wat een goal :worship: :worship:
Hardtraxx Crew
last seen 15 hours ago
Project 141 wrote:
wootum wrote:Wat een schitterende goal weer :worship:
Een geniale goal idd, hij valt alleen aan de verkeerde kant :P
Hardtraxx Crew
last seen 15 hours ago
Project 141 wrote:Schwalbe :') En commentaar houd je mond, niks overleg met de grens, de grensrechter vlagde nog geeneens.
Nee, dat van Drogba was geen schwalbe? :P Mooi Iniesta een kaart aan genaaid.
A
Project 141 wrote:Schwalbe :') En commentaar houd je mond, niks overleg met de grens, de grensrechter vlagde nog geeneens.
Denk dat op gegeven moment de scheids zelf geen beslissing meer hoeft temaken en alles aan die 4 andere overlaat... Wel zielig voor Messi :/
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Mooi dat Messi eindelijk eens een keer mist.. Gun het Chelsea meer dan Barca op dit moment.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Ruubiie wrote:Mooi dat Messi eindelijk eens een keer mist.. Gun het Chelsea meer dan Barca op dit moment.
Gunstiger voor bayern
Hardtraxx Crew
last seen 15 hours ago
Het gaat inderdaad wat minder de laatste tijd met Barca, maar ik kan er met m'n verstand niet bij dat je in deze twee-luik voor Chelsea bent :P . Wat een ongeloofelijke kleurloze saaie club is dat zeg. Zit totaal geen voetbal in dat team, terwijl je bij barca toch weer heerlijke combinaties ziet waarbij een hoop ballen weer precies op maat met de juiste snelheid zijn. Maja, mooi dat er mensen zijn die niet van voetbal houden geintje
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
wootum wrote:Het gaat inderdaad wat minder de laatste tijd met Barca, maar ik kan er met m'n verstand niet bij dat je in deze twee-luik voor Chelsea bent :P . Wat een ongeloofelijke kleurloze saaie club is dat zeg. Zit totaal geen voetbal in dat team, terwijl je bij barca toch weer heerlijke combinaties ziet waarbij een hoop ballen weer precies op maat met de juiste snelheid zijn. Maja, mooi dat er mensen zijn die niet van voetbal houden geintje
Normaal gesproken ben ik altijd voor de voetballende ploeg.. Alleen word ik zo scheitziek van al dat gehemel van Barcelona, en vind ik de suprematie waarin ze nu zitten wel een beetje saai worden. En daarbij komt dat ik het eigenlijk Bayern het meest gun. :thumbup:
A
eindelijk Cuenca eruit, nu gaan ze winnen :thumbsup:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Helemaal eens met ruubiie :cool:
D
Drogba... :sick:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Torres nee joh :lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ik dacht ff dat hij ging missen. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Hahaha prachtig dit, al die barcafanboys waren al aan het juichen xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol:
Heerlijk dit. Dat uitgerekend Torres moet scoren is toch godverdomme fantastisch?

DOIIIIIIIIII Barca :yay: :yay: :clap: :clap:
C
HEEL het seizoen bakt die Torres er niks van en nu scoort ie...

Ik zie 9gag al vol stromen!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Heeft die trainingscursus van Drogba toch geholpen :P !
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dit ga je godverdomme toch niet menen?! Wat een schandalige anti-voetbal ploeg is dat Chelsea zeg. En wat een lafaard is die scheidsrechter. Want met anti-voetbal doel ik niet op het feit dat Chelsea met 11 man voor de eigen pot stond, maar aan die schandalige dingen die niks, maar dan ook niks met voetbal te maken hebben. Te beginnen met Terry. Wat bezield je in godsnaam? Vervolgens Lampard, diep donker rood. Je staat er boven op, en dan durf je het niet aan om Lampard eruit te sturen? Ga toch weg man! Daarna Drogba, die met een onnozele handsbal eigenlijk zijn team en zijn finale dupeert, maar er tot mijn grootste verbazing mee wegkomt ook! Nee, dit is geen voetbal, dit heeft daar niks mee te maken. En de enige reden dat Chelsea door is, is dankzij de scheidsrechter die te laf was om twee laatstgenoemde eruit te sturen. De scheids durfde geen enkele beslissing zelf te nemen. De ander 4 rond het veld, deden hun werk perfect. Dat mag wél gezegd worden. Maar die scheidsrechter zou nooit meer mogen fluiten.

Natuurlijk had Barça het zelf af moeten maken, maar soms zit ook echt alles tegen.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Sorry Chukkels, wat een onzin. Ja, ik ben ook voor Barça. Lampard had er inderdaad ook wel uit gekund, maar daar is alles dan ook wel weer mee gezegd. Soms zit het mee, soms zit het tegen(en wij Barcelona fans weten ook dondersgoed hoe het voelt als het meezit). Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld de penalty achteraf onterecht was. Dus staan we quite.

De schuld ligt bij Barça zelf. Verzuimen om het af te maken. Zo'n penalty moet erin en als dat niet gebeurd weet je dat het paniek wordt. Hadden ze zelf maar beter met de kansen om moeten gaan, simple as that. :)

Nou maar vurig hopen dat Bayern er met de cup vandoor gaat.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Drogba had nog geen geel hé, dus die had sowieso niet het veld af gemoeten ;)
Voor Lampard was rood ook goed geweest, maar geel kan ook mijns inziens. Penalty kreeg Barca cadeau, en verder zat het ze arbitraal de rest van de wedstrijd ook zeker niet tegen.