Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:23 

Hardtraxx Crew

Bye bye Terry
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:24 

Wordt opeens leuk die wedstrijd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:30 

Hardtraxx Crew

Wat een schitterende goal weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Ramires :worship:
wat een goal :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:35 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
wootum schreef:
Wat een schitterende goal weer :worship:

Een geniale goal idd, hij valt alleen aan de verkeerde kant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Schwalbe :') En commentaar houd je mond, niks overleg met de grens, de grensrechter vlagde nog geeneens.

Nee, dat van Drogba was geen schwalbe? :P Mooi Iniesta een kaart aan genaaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:55 

Project 141 schreef:
Schwalbe :') En commentaar houd je mond, niks overleg met de grens, de grensrechter vlagde nog geeneens.

Denk dat op gegeven moment de scheids zelf geen beslissing meer hoeft temaken en alles aan die 4 andere overlaat... Wel zielig voor Messi :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat Messi eindelijk eens een keer mist.. Gun het Chelsea meer dan Barca op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Mooi dat Messi eindelijk eens een keer mist.. Gun het Chelsea meer dan Barca op dit moment.

Gunstiger voor bayern
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:06 

Hardtraxx Crew

Het gaat inderdaad wat minder de laatste tijd met Barca, maar ik kan er met m'n verstand niet bij dat je in deze twee-luik voor Chelsea bent :P . Wat een ongeloofelijke kleurloze saaie club is dat zeg. Zit totaal geen voetbal in dat team, terwijl je bij barca toch weer heerlijke combinaties ziet waarbij een hoop ballen weer precies op maat met de juiste snelheid zijn. Maja, mooi dat er mensen zijn die niet van voetbal houden geintje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het gaat inderdaad wat minder de laatste tijd met Barca, maar ik kan er met m'n verstand niet bij dat je in deze twee-luik voor Chelsea bent :P . Wat een ongeloofelijke kleurloze saaie club is dat zeg. Zit totaal geen voetbal in dat team, terwijl je bij barca toch weer heerlijke combinaties ziet waarbij een hoop ballen weer precies op maat met de juiste snelheid zijn. Maja, mooi dat er mensen zijn die niet van voetbal houden geintje

Normaal gesproken ben ik altijd voor de voetballende ploeg.. Alleen word ik zo scheitziek van al dat gehemel van Barcelona, en vind ik de suprematie waarin ze nu zitten wel een beetje saai worden. En daarbij komt dat ik het eigenlijk Bayern het meest gun. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:11 

eindelijk Cuenca eruit, nu gaan ze winnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Helemaal eens met ruubiie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:14 

Drogba... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Torres nee joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

ik dacht ff dat hij ging missen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:38 

Bierkoning

Hahaha prachtig dit, al die barcafanboys waren al aan het juichen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol:
Heerlijk dit. Dat uitgerekend Torres moet scoren is toch godverdomme fantastisch?

DOIIIIIIIIII Barca :yay: :yay: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:39 

HEEL het seizoen bakt die Torres er niks van en nu scoort ie...

Ik zie 9gag al vol stromen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Heeft die trainingscursus van Drogba toch geholpen :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Dit ga je godverdomme toch niet menen?! Wat een schandalige anti-voetbal ploeg is dat Chelsea zeg. En wat een lafaard is die scheidsrechter. Want met anti-voetbal doel ik niet op het feit dat Chelsea met 11 man voor de eigen pot stond, maar aan die schandalige dingen die niks, maar dan ook niks met voetbal te maken hebben. Te beginnen met Terry. Wat bezield je in godsnaam? Vervolgens Lampard, diep donker rood. Je staat er boven op, en dan durf je het niet aan om Lampard eruit te sturen? Ga toch weg man! Daarna Drogba, die met een onnozele handsbal eigenlijk zijn team en zijn finale dupeert, maar er tot mijn grootste verbazing mee wegkomt ook! Nee, dit is geen voetbal, dit heeft daar niks mee te maken. En de enige reden dat Chelsea door is, is dankzij de scheidsrechter die te laf was om twee laatstgenoemde eruit te sturen. De scheids durfde geen enkele beslissing zelf te nemen. De ander 4 rond het veld, deden hun werk perfect. Dat mag wél gezegd worden. Maar die scheidsrechter zou nooit meer mogen fluiten.

Natuurlijk had Barça het zelf af moeten maken, maar soms zit ook echt alles tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:00 

Hardtraxx Addict

Sorry Chukkels, wat een onzin. Ja, ik ben ook voor Barça. Lampard had er inderdaad ook wel uit gekund, maar daar is alles dan ook wel weer mee gezegd. Soms zit het mee, soms zit het tegen(en wij Barcelona fans weten ook dondersgoed hoe het voelt als het meezit). Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld de penalty achteraf onterecht was. Dus staan we quite.

De schuld ligt bij Barça zelf. Verzuimen om het af te maken. Zo'n penalty moet erin en als dat niet gebeurd weet je dat het paniek wordt. Hadden ze zelf maar beter met de kansen om moeten gaan, simple as that. :)

Nou maar vurig hopen dat Bayern er met de cup vandoor gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Drogba had nog geen geel hé, dus die had sowieso niet het veld af gemoeten ;)
Voor Lampard was rood ook goed geweest, maar geel kan ook mijns inziens. Penalty kreeg Barca cadeau, en verder zat het ze arbitraal de rest van de wedstrijd ook zeker niet tegen.
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic