Dat eerste heb je gelijk in. Maar bij ajax was het een kwestie van onmacht, niet van niet willen of kunnen.
Vanavond
Ajax - ac milaan.
ik denk 1-1.
freddyyyy :D wrote:Vanavond
Ajax - ac milaan.
ik denk 1-2.
freddyadu8 wrote:freddyyyy :D wrote:Vanavond
Ajax - ac milaan.
ik denk 1-2.
oostzaner wrote:Vanavond
Ajax - ac milaan.
ik denk 1-3.
roberttt wrote:oostzaner wrote:Vanavond
Ajax - ac milaan.
ik denk 1-3.
Denk dat ze 2de worden in de groepKevin-Raw wrote:jaaa 1-1Vind het wel netjes!
![]()
Jammer dat real wel 3 punten hebt gepakt
Ja echt he, wat een grafhond die arbiter. Hoe duidelijk geen hands... wel heel zielig om daar een penal voor te geven. Verder luisterd de arbiter te veel naar het Spurs-publiek, als die een beetje opgefokt raken over een beslissing krijgen ze de scheids toch mee.Robster wrote:Twente is echt ff keihard in z'n poepert genaaid. Graf arbitrage
- Het was aangeschoten hands, dus pingel mag die geven. Leuke is dat een paar minuten ervoor hetzelfde gebeurde bij Crouch en daar werd geen pingel voor gegeven.katamaran wrote:Ja echt he, wat een grafhond die arbiter. Hoe duidelijk geen hands... wel heel zielig om daar een penal voor te geven. Verder luisterd de arbiter te veel naar het Spurs-publiek, als die een beetje opgefokt raken over een beslissing krijgen ze de scheids toch mee.Robster wrote:Twente is echt ff keihard in z'n poepert genaaid. Graf arbitrage
Klopt, de meesten waren dat waarschijnlijk al vergeten.Sainen wrote:Voor gisteravond had ik nooit gedacht dat ik me zo kon opwinden over de arbitrage. Ik hoop echt dat dit een staartje krijgt, maar dat zal wel niet gebeuren. (Net als de koopstoot van Eto'o tegen Janssen...)
idd, en psv knappe overwinning.Bisde wrote:Utrecht zwaar genoten, AZ moet zich schamen.