Sport1 HD 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
C
Nette goal van Benfica!
Ik hoop dat Geldski zo genadeloos hard onderuit gaat tegen Barça he, ik heb nu meer dan eens een gruwelijke pesthekel aan die club, bah bah en nog eens bah 
dat gevoel heb ik dus ookRamirez wrote:Ik zie Bayern nog wel winnen van Real en Barca
jammer dat chelsea door is (hetzelfde had er gestaan als benfica door was.
)
ik dacht echt die gaat naast, maar die zat vol in de kruisingProject 141 wrote:Chelsea![]()
Dikke pegel trouwens van Meireles
Zitten jullie er ook al klaar voor? 
Ik zit te wachten.... maar ik wordt altijd zo moe van waterkneus en van Halst...
Hopen dat Pepe vanalles breekt vanavond, mag het eigenlijk niet zeggen maar wat een smeerlap..
Haha ja als ik die zin terug lees dan kan je dat er inderdaad ook uit halenProject 141 wrote:Ik las het van dat je hoopte dat ie veel gng breken bij anderendacht al
Haha, verwacht dat dit helemaal uit de hand gaat lopen 
Het was geen pingel, maar eerste pass van vriend robben was goed!wootum wrote:Haha, verwacht dat dit helemaal uit de hand gaat lopen
Nee, was ook geen penalty. Maar als je ziet hoe fel iedereen nu al reageert.The Indicator wrote:Het was geen pingel, maar eerste pass van vriend robben was goed!wootum wrote:Haha, verwacht dat dit helemaal uit de hand gaat lopen
1-0 trouwens
BOEM BOEM BOEM JAAAAA 1-0 WEG WEG WEG MADRID!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hahaha kut Madrid.
Dat was fucking buitenspel man! Hij staat in de baan van het schot. KutWebb!
Kijk dan deze herhaling. Hij staat een halve meter buitenspel.The Indicator wrote:Ach ga weg, niks buitenspel.
De commentator herhaalt het nog eens: geen buitenspel.
Hij hoeft niet aangeraakt te worden om hinderlijk buitenspel te staan. Lees anders nog ff de regels door.The Indicator wrote:De commentator herhaalt het nog eens: geen buitenspel.
Ach, hij is goedgekeurd en het is gewoon 1-0 zoals het hoort!
Bayern heeft helemaal niks te vertellen gehad tot aan het onterechte doelpunt. Enorm onverdiend en weer door een blunder van Webb dat een wedstrijd een andere wending krijgt. Erg sneu dit.The Indicator wrote:Ach, hij is goedgekeurd en het is gewoon 1-0 zoals het hoort!