Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
:D
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Heb zo het idee, dat het echt een geflatteerde uitslag gaat worden, nu Milan achterin zoveel ruimte weg gaat geven!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heb het gevoel dat Barca ook prima geholpen wordt door de scheids- en grensrechters.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Daar gaat ie weer hoor, Busquets :') Wat een walgelijk ventje :sick:

Ik snap trouwens ook niet dat ie Mascherano niet gewoon daar neerzet en een echte verdediger in het centrum. Je ziet aan kleine dingetjes dat Mascherano niet echt een verdediger is, terwijl ie op het middenveld fantastisch kan zijn, in ieder geval beter (en minder misselijkmakend) dan Busquets.

En wat zijn die Ambrosini & Mexes een aanfluiting zeg xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Never change a winning team :P !
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Verschrikkelijk hoe allerlei paupers overal op het internet schreeuwen over corruptie, omkoping en weet ik veel wat.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
MacMichael wrote:Verschrikkelijk hoe allerlei paupers overal op het internet schreeuwen over corruptie, omkoping en weet ik veel wat.
Inderdaad. Dat gebeurd alleen bij clubs die niet onder een vergrootglas liggen, zoals Lyon.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Ben ik benieuwd naar je argumenten tegen die tweede penalty. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
katamaran wrote:
mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Volgens mij draai je het een beetje om? Het gaat er juist om dat er argumenten zijn om een penalty te geven en niet omgekeerd :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Barca terecht gewonnen. Ook al was die 2e penalty terecht of niet. Ze speelde betere kansen bij elkaar dan Milan. Hoewel ik het milan ook wel had gegund.

Heb iig al wel veel zin in de halve finale van Bayern :drool: (ik veronderstel dat Madrid doorgaat)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ha, zeg ik net dat ik blij ben dat hier nog wel met niveau wordt gereageerd en mensen geen kansloze opmerkingen maken, doe jij het!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
mrazura wrote:
katamaran wrote:
Volgens mij draai je het een beetje om? Het gaat er juist om dat er argumenten zijn om een penalty te geven en niet omgekeerd :lol:
Volgens mij snap jij het niet helemaal, mja. Net alsof het enige antwoord op de vraag: ''Waarom is het geen overtreding?'' is ''Omdat het geen overtreding is.'' xd Elk argument kent hier een tegenargument, bij overtredingen. Bijvoorbeeld: Het was een overtreding omdat het een gestrekt been was. Of het was geen overtreding omdat het bijvoorbeeld geen gestrekt been was.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Waar zou ik een tegenargument op moeten geven er was werkelijk waar niks aan de hand? Die speler hoeft toch niet te bewijzen dat hij niks gedaan heeft. Je kunt het vergelijken met het strafrecht. De dader moet bewijzen dat hij het niet was xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
mrazura wrote:Waar zou ik een tegenargument op moeten geven er was werkelijk waar niks aan de hand? Die speler hoeft toch niet te bewijzen dat hij niks gedaan heeft. Je kunt het vergelijken met het strafrecht. De dader moet bewijzen dat hij het niet was xd
Ik weet dan niet waar jouw'n grens van ''niks aan de hand'' ligt. :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Dom gezeur over Kuipers. Hij floot best aardig. Die eerste penalty geeft iedere scheidsrechter, indien hij niet omgekocht is, en de tweede kun je ook penalty voor geven. Overtreding in de 16 is een penalty. :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik zie Bayern nog wel winnen van Real en Barca :)
A
Ramirez wrote:Ik zie Bayern nog wel winnen van Real en Barca :)
Image

Word gewoon wéér een Barca - Real finale :yawn:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En wat wordt het vanavond? ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Daveytl wrote:En wat wordt het vanavond? ^^
Chelsea - Benfica 2-1, tenzij Benfica de vorm heeft die het tegen Zenit bijv. had, dan kunnen ze misschien wel stunten.
Madrid - Apoel 4-0, obvious :P
C
Chelsea - Benfica 0-2
Real - Apoel 3-0

Gun het Benfica wel
D
Heeft iemand een linkje voor een stream?
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Firstrow :)?
C
Dysphoria wrote:Heeft iemand een linkje voor een stream?
Ned. 3 zendt 1 wedstrijd uit. Chelsea - Benfica
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
rojadirecta.me ;)