Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb zo het idee, dat het echt een geflatteerde uitslag gaat worden, nu Milan achterin zoveel ruimte weg gaat geven!
Heb het gevoel dat Barca ook prima geholpen wordt door de scheids- en grensrechters.
Daar gaat ie weer hoor, Busquets :') Wat een walgelijk ventje
Ik snap trouwens ook niet dat ie Mascherano niet gewoon daar neerzet en een echte verdediger in het centrum. Je ziet aan kleine dingetjes dat Mascherano niet echt een verdediger is, terwijl ie op het middenveld fantastisch kan zijn, in ieder geval beter (en minder misselijkmakend) dan Busquets.
En wat zijn die Ambrosini & Mexes een aanfluiting zeg
Ik snap trouwens ook niet dat ie Mascherano niet gewoon daar neerzet en een echte verdediger in het centrum. Je ziet aan kleine dingetjes dat Mascherano niet echt een verdediger is, terwijl ie op het middenveld fantastisch kan zijn, in ieder geval beter (en minder misselijkmakend) dan Busquets.
En wat zijn die Ambrosini & Mexes een aanfluiting zeg
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Verschrikkelijk hoe allerlei paupers overal op het internet schreeuwen over corruptie, omkoping en weet ik veel wat.
Inderdaad. Dat gebeurd alleen bij clubs die niet onder een vergrootglas liggen, zoals Lyon.MacMichael wrote:Verschrikkelijk hoe allerlei paupers overal op het internet schreeuwen over corruptie, omkoping en weet ik veel wat.
Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Ben ik benieuwd naar je argumenten tegen die tweede penalty.mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Volgens mij draai je het een beetje om? Het gaat er juist om dat er argumenten zijn om een penalty te geven en niet omgekeerdkatamaran wrote:Ben ik benieuwd naar je argumenten tegen die tweede penalty.mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Barca terecht gewonnen. Ook al was die 2e penalty terecht of niet. Ze speelde betere kansen bij elkaar dan Milan. Hoewel ik het milan ook wel had gegund.
Heb iig al wel veel zin in de halve finale van Bayern
(ik veronderstel dat Madrid doorgaat)
Heb iig al wel veel zin in de halve finale van Bayern
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ha, zeg ik net dat ik blij ben dat hier nog wel met niveau wordt gereageerd en mensen geen kansloze opmerkingen maken, doe jij het!mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Volgens mij snap jij het niet helemaal, mja. Net alsof het enige antwoord op de vraag: ''Waarom is het geen overtreding?'' is ''Omdat het geen overtreding is.''mrazura wrote:Volgens mij draai je het een beetje om? Het gaat er juist om dat er argumenten zijn om een penalty te geven en niet omgekeerdkatamaran wrote:Ben ik benieuwd naar je argumenten tegen die tweede penalty.mrazura wrote:Messi zal wel ff koppie gegeven hebben voor de wedstrijd. Sloeg nergens op die 2e penalty.
Waar zou ik een tegenargument op moeten geven er was werkelijk waar niks aan de hand? Die speler hoeft toch niet te bewijzen dat hij niks gedaan heeft. Je kunt het vergelijken met het strafrecht. De dader moet bewijzen dat hij het niet was 
Ik weet dan niet waar jouw'n grens van ''niks aan de hand'' ligt.mrazura wrote:Waar zou ik een tegenargument op moeten geven er was werkelijk waar niks aan de hand? Die speler hoeft toch niet te bewijzen dat hij niks gedaan heeft. Je kunt het vergelijken met het strafrecht. De dader moet bewijzen dat hij het niet was
Dom gezeur over Kuipers. Hij floot best aardig. Die eerste penalty geeft iedere scheidsrechter, indien hij niet omgekocht is, en de tweede kun je ook penalty voor geven. Overtreding in de 16 is een penalty. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik zie Bayern nog wel winnen van Real en Barca 
-
A
Ramirez wrote:Ik zie Bayern nog wel winnen van Real en Barca

Word gewoon wéér een Barca - Real finale
Chelsea - Benfica 2-1, tenzij Benfica de vorm heeft die het tegen Zenit bijv. had, dan kunnen ze misschien wel stunten.Daveytl wrote:En wat wordt het vanavond?
Madrid - Apoel 4-0, obvious
-
C
Chelsea - Benfica 0-2
Real - Apoel 3-0
Gun het Benfica wel
Real - Apoel 3-0
Gun het Benfica wel
-
D
Heeft iemand een linkje voor een stream?
-
C
Ned. 3 zendt 1 wedstrijd uit. Chelsea - BenficaDysphoria wrote:Heeft iemand een linkje voor een stream?