Prachtig dit Apoël Nikosija
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
C
Netjes dit! Cyprus gaat afgebroken worden vannacht!
Wat een keepert ook, haha. Nu Basel nog en het feest is compleet!wootum wrote:Hahahah geweldig dat Apoel
Ben zo blij dat die vieze vuile gore Franse oplichters eruit gedonderd zijn door die Cyprioten, ik sprong bijna een gat in de lucht 
niet alleen zij hoor, kijk ook maar naar napoliProject 141 wrote:Eindelijk weer eens een echt leuke verrassing in de CL
Hardstyleking wrote:niet alleen zij hoor, kijk ook maar naar napoliProject 141 wrote:Eindelijk weer eens een echt leuke verrassing in de CL
Leverkusen dat doorgaat ten koste van Valencia en beide Manchester clubs eruit vind ik al verrassingen, maar inderdaad, APOEL is wel de grootste
Rond de 40e minuut in slaap gevallen tijdens Barca - Leverkussen haha. Heb 2e goal niet gezien. In de rust werd ik wakker en heb ik de boel maar afgesloten en verder gaan slapen.
Voortaan maar niet op bed gaan liggen voetbal kijken.
Net wel samenvatting bekeken. 1 Woord: Messi.
Net wel samenvatting bekeken. 1 Woord: Messi.
Ook zo mooi die blijdschap van die gasten van Apoel
Gingen helemaal uit hun plaat, echt leuk om te zien.
Fantastisch ook hoe bescheiden die Messi ook blijft. Kunnen andere (mindere) voetballers een hoop van leren
Er zijn alleen maar mindere voetballers haha.Rawbin wrote:Fantastisch ook hoe bescheiden die Messi ook blijft. Kunnen andere (mindere) voetballers een hoop van leren
Hahaha daar geef ik je idd helemaal gelijk inParvuz wrote:Er zijn alleen maar mindere voetballers haha.Rawbin wrote:Fantastisch ook hoe bescheiden die Messi ook blijft. Kunnen andere (mindere) voetballers een hoop van leren
en dat klopt ook El Mare, maar Messi is van zichzelf ook gewoon zo
Ligt eraan wat voor mensen hij om zich heen heeft he. Ik weet nog goed dat Rijkaard hem wilde verpatsen toen hij teveel met Deco en Ronaldinho optrok in het nachtleven.
True? zie messi dat echt niet doenEl Mare wrote:Ligt eraan wat voor mensen hij om zich heen heeft he. Ik weet nog goed dat Rijkaard hem wilde verpatsen toen hij teveel met Deco en Ronaldinho optrok in het nachtleven.
View on YouTubeRik wrote:True? zie messi dat echt niet doenEl Mare wrote:Ligt eraan wat voor mensen hij om zich heen heeft he. Ik weet nog goed dat Rijkaard hem wilde verpatsen toen hij teveel met Deco en Ronaldinho optrok in het nachtleven.?
Haha die pretface van Messi, onbetaalbaarkatamaran wrote:View on YouTubeRik wrote:True? zie messi dat echt niet doenEl Mare wrote:Ligt eraan wat voor mensen hij om zich heen heeft he. Ik weet nog goed dat Rijkaard hem wilde verpatsen toen hij teveel met Deco en Ronaldinho optrok in het nachtleven.?
Zo, Basel word ook van de mat getikt zie ik al weer..
http://www.vi.nl/nieuws/217642/Dat-Gome ... lemaal.htm
En ondertussen heeft ie er toch al vier hangen, waarschuwing tegen onderschatten?
En ondertussen heeft ie er toch al vier hangen, waarschuwing tegen onderschatten?