7-0 ROBBEN!!
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Inderdaad, lekker dit zeg.. Stond pas 3-0 toen ik inschakelde
.
-
C
Barcalona #2? Volgens mij is bayern ook maar net door dan xD
Marseille verslaat Inter met 2 doelpunten in de slotseconden 
Hoeveel zouden ze Real geboden hebbenSteffnov wrote:Marseille verslaat Inter met 2 doelpunten in de slotseconden
Over 2 wedstrijden he.Project 141 wrote:volgens mij is het 2-1?Steffnov wrote:Marseille verslaat Inter met 2 doelpunten in de slotseconden
Jij weet hetEl Mare wrote:Inter eruit, de grootste pauperclub samen met Real.
El Mare wrote:Inter eruit, de grootste pauperclub samen met Real.
Ik vind Marseille echt een geweldige club. Mooie achterban en een schitterend stadion. Was gister echt blij toen ze Inter (
) uitgeschakeld hadden.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ik ookwootum wrote:Ik vind Marseille echt een geweldige club. Mooie achterban en een schitterend stadion. Was gister echt blij toen ze Inter () uitgeschakeld hadden.
Vanavond nog even Napoli supporten!Wout1997 wrote:ik ookwootum wrote:Ik vind Marseille echt een geweldige club. Mooie achterban en een schitterend stadion. Was gister echt blij toen ze Inter () uitgeschakeld hadden.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Napoli & Marseille bazenteams
napoli doet het de laatste tijd wel aardig hoor
napoli doet het de laatste tijd wel aardig hoor
Komop Napoli
Heb er ook maar ff een 10tje op gezet dus beter winnen ze haha
Heb er ook maar ff een 10tje op gezet dus beter winnen ze haha
El Mare wrote:Ik hoop van harte dat Napoli doorgaat
Zoals van der Sar zou zeggen: Inderdaad.katamaran wrote:El Mare wrote:Ik hoop van harte dat Napoli doorgaat
Ze zijn wel goed bezig, al een paar kansen gehad!katamaran wrote:El Mare wrote:Ik hoop van harte dat Napoli doorgaat
Shit 1-0. Wel spannend voor de wedstrijd 
Godver, kom op Napoli! Cavani mist ook z'n kansjes, terwijl ie ze normaal maakt...
Maar wat is die Inler ook een heerlijke speler
De man achter de successen van Udinese in de competitie. Samen met Di Natale en Sanchez natuurlijk. Maar inderdaad, een echt balafpakker met een gigantisch schot in de benen. Echt een krachtspeler.Pommer wrote:Godver, kom op Napoli! Cavani mist ook z'n kansjes, terwijl ie ze normaal maakt...
Hij is een topspits, maar zijn maniertjes en gedragingen, bah bah en nog eens bah, van dat Afrikaanse temperamentRuubiie wrote:Maar chelsea heeft Drogba.
-
C
Luiz vuile smeerkees... die overtreding was echt smering in die hoek..
Napoli wil wel, mooi kansjes
Napoli wil wel, mooi kansjes
-
C
FMLFMLFML KUT CHELSEA!