Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 198  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:51 

Hardtraxx Crew

flevoboys schreef:
Good old Sport 1 :P .

Via Sopcast :cool:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:55 

Hardtraxx Crew

1-1 :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Gvd kuteinde
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:10 

Bierkoning

Napoliiiiiiiiiii :loving:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:16 

Hardtraxxer

Het Italiaanse voetbal zit echt weer in de lift. Ik zou het wel mooi vinden als Chelsea er uit wordt geknikkerd door Napoli.
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Bananenboot schreef:
Het Italiaanse voetbal zit echt weer in de lift. Ik zou het wel mooi vinden als Chelsea er uit wordt geknikkerd door Napoli.

Wat moet jij met de avatar van banaanslak?!?!?!?!?!
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat er vanavond wat te zien is. Enige leuke voetbal tot nu toe was van Ac Milan en Napoli :/
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:02 

Hardtraxx Crew

Leuke eerste helft bij Basel - Bayern zeg. Zijn genoeg kansen over en weer.

Man man man, wat een kansen van Basel :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Marseille - inter is ook een leuke pot.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:27 

Hardtraxx Crew

Hahaha 1-0 basel :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Marseille in de blessure tijd 1 - 0 :D Verdiend naar mijn mening
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:55 

I
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat Bayern en Inter even op hun plaats zijn gezet op het laatste moment, maakt ze misschien wakker.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:33 

Hardtraxx Crew

Hahahha wat een wedstrijd :worship: Wat zou dat een stunt zijn mocht Arsenal door gaan (en ik gun het ze zo!)
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:34 

Hardtraxx Newbie

haha wat een helden, nu gaan ze het ook doen ook
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:34 

Hardtraxx Elite

3-0 bambambabam wat zit ik te genieten. Samen met een maatje grote Arsenal fans. Gisteren zitten voorspellen zo van: 2-1? 1-2? En nu gewoon al 3-0!!
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:37 

Hardtraxx Elite

Ach, vind dit al erg sterk van ze :D Hopen idd op nog 2 goaltjes!!
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Prachtig mooie wedstrijd, jammer maar helaas :/
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.

Ik verbaasde me ook al over die bal van Song, zag er erg nonchalant uit! En dat op zo'n moment. Na de 3-0 dacht ik het kan nog. Jammer dat van Persie die bal er niet in kreeg. Wat speelde Milan overigens nonchalant en laks.. Al met al verdienden zowel Milan als Arsenal op basis van hun thuiswedstrijden om door te gaan, de gelukkigste ging dus door..
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:25 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
katamaran schreef:

Ik verbaasde me ook al over die bal van Song, zag er erg nonchalant uit! En dat op zo'n moment. Na de 3-0 dacht ik het kan nog. Jammer dat van Persie die bal er niet in kreeg. Wat speelde Milan overigens nonchalant en laks.. Al met al verdienden zowel Milan als Arsenal op basis van hun thuiswedstrijden om door te gaan, de gelukkigste ging dus door..

Of gewoon diegene die de meest goals heeft gemaakt. AC maakte meer goals, punt. Daarentegen hadden ze in de 2e helft nog veel kansen om ook een goal te maken. Arsenal in Milan helemaal niet.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
flevoboys schreef:
katamaran schreef:

Of gewoon diegene die de meest goals heeft gemaakt. AC maakte meer goals, punt.

Afbeelding
Wat vind ik dat altijd een klote argument. Hahaha, slaat nergens op. Voor de rest heb je gelijk.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:47 

Hardtraxx Veteran

Die Nicolas (?) Gaitan, wat is dat voor nare etterbak >.<
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:06 

Hardtraxx Veteran

Redelijke speler wel, die Messi. En wat een gemak, die wippertjes.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:09 

Bierkoning

Heb niks van deze ronde live meegekregen, lag gister al te slapen en zat vandaag met me bakkes in de kroeg. Maar ik zag dat het al 6-0 voor Barca stond op een gegeven moment :P

Wel leuk dat Benfica door is, echt een heerlijke ploeg om naar te kijken. Had ook al voorspelt dat ze minstens de kwartfinale gingen halen, en wie weet bij een gunstige loting (of zijn de volgende wedstrijden al vastgesteld?) gaan ze nog een ronde verder.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic