Via Sopcastflevoboys wrote: Good old Sport 1.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het Italiaanse voetbal zit echt weer in de lift. Ik zou het wel mooi vinden als Chelsea er uit wordt geknikkerd door Napoli.
Wat moet jij met de avatar van banaanslak?!?!?!?!?!Bananenboot wrote:Het Italiaanse voetbal zit echt weer in de lift. Ik zou het wel mooi vinden als Chelsea er uit wordt geknikkerd door Napoli.

Hopen dat er vanavond wat te zien is. Enige leuke voetbal tot nu toe was van Ac Milan en Napoli 
Leuke eerste helft bij Basel - Bayern zeg. Zijn genoeg kansen over en weer.
Man man man, wat een kansen van Basel
Man man man, wat een kansen van Basel
Marseille - inter is ook een leuke pot.
Marseille in de blessure tijd 1 - 0
Verdiend naar mijn mening
-
E
I
Mooi dat Bayern en Inter even op hun plaats zijn gezet op het laatste moment, maakt ze misschien wakker.
Hahahha wat een wedstrijd
Wat zou dat een stunt zijn mocht Arsenal door gaan (en ik gun het ze zo!)
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Oct 2021
haha wat een helden, nu gaan ze het ook doen ook
3-0 bambambabam wat zit ik te genieten. Samen met een maatje grote Arsenal fans. Gisteren zitten voorspellen zo van: 2-1? 1-2? En nu gewoon al 3-0!!
Ach, vind dit al erg sterk van ze
Hopen idd op nog 2 goaltjes!!
Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.
Prachtig mooie wedstrijd, jammer maar helaas 
Ik verbaasde me ook al over die bal van Song, zag er erg nonchalant uit! En dat op zo'n moment. Na de 3-0 dacht ik het kan nog. Jammer dat van Persie die bal er niet in kreeg. Wat speelde Milan overigens nonchalant en laks.. Al met al verdienden zowel Milan als Arsenal op basis van hun thuiswedstrijden om door te gaan, de gelukkigste ging dus door..katamaran wrote:Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.
Of gewoon diegene die de meest goals heeft gemaakt. AC maakte meer goals, punt. Daarentegen hadden ze in de 2e helft nog veel kansen om ook een goal te maken. Arsenal in Milan helemaal niet.flevoboys wrote:Ik verbaasde me ook al over die bal van Song, zag er erg nonchalant uit! En dat op zo'n moment. Na de 3-0 dacht ik het kan nog. Jammer dat van Persie die bal er niet in kreeg. Wat speelde Milan overigens nonchalant en laks.. Al met al verdienden zowel Milan als Arsenal op basis van hun thuiswedstrijden om door te gaan, de gelukkigste ging dus door..katamaran wrote:Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.
Roebén wrote:Of gewoon diegene die de meest goals heeft gemaakt. AC maakte meer goals, punt.flevoboys wrote:Ik verbaasde me ook al over die bal van Song, zag er erg nonchalant uit! En dat op zo'n moment. Na de 3-0 dacht ik het kan nog. Jammer dat van Persie die bal er niet in kreeg. Wat speelde Milan overigens nonchalant en laks.. Al met al verdienden zowel Milan als Arsenal op basis van hun thuiswedstrijden om door te gaan, de gelukkigste ging dus door..katamaran wrote:Balen.. maar wat bezielt die Song om die bal, in zo'n veel belovende tegenaanval voor de sluiting van de markt, zo'n blinde ros naar voren te geven... Koscielny was voor mij the MOTM.

Wat vind ik dat altijd een klote argument. Hahaha, slaat nergens op. Voor de rest heb je gelijk.
Die Nicolas (?) Gaitan, wat is dat voor nare etterbak 
Redelijke speler wel, die Messi. En wat een gemak, die wippertjes.
Heb niks van deze ronde live meegekregen, lag gister al te slapen en zat vandaag met me bakkes in de kroeg. Maar ik zag dat het al 6-0 voor Barca stond op een gegeven moment 
Wel leuk dat Benfica door is, echt een heerlijke ploeg om naar te kijken. Had ook al voorspelt dat ze minstens de kwartfinale gingen halen, en wie weet bij een gunstige loting (of zijn de volgende wedstrijden al vastgesteld?) gaan ze nog een ronde verder.
Wel leuk dat Benfica door is, echt een heerlijke ploeg om naar te kijken. Had ook al voorspelt dat ze minstens de kwartfinale gingen halen, en wie weet bij een gunstige loting (of zijn de volgende wedstrijden al vastgesteld?) gaan ze nog een ronde verder.