APOEL eindigt eerste in een poule met Zenit, Porto en Shakhtar...dat was echt geen zekerheid geweest. Zie ze Lyon zomaar uitschakelen.p-stylez wrote:O. Lyon - Apoel Nicosea
dat was sowieso volgende ronde geweest![]()
THE PAIN AHHH
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lekker boeiende wedstrijd is Leverkusen - Barca 
Ik snap dus echt helemaal niets van Bayer Leverkusen, wat een tactiek. Wat is hun doel nou? Een eerloos verlies lijden tegen Barca thuis. Volle bak in het stadion. Vreselijk, spelen op 0-0 en na de 0-1 mooi doorgaan met blinde ballen naar voren... Het is verdomme Champions League, alles of niets, ook al is het Barca. Gewoon alles geven en eervol het strijdtoneel verlaten. Wel door of niet door, daar gaat het dan niet om. Maar denken ze nou echt dat ze even winnen in Camp Nou? Kom op zeg, ik vind dit zo apart... En het is gewoon bijna een feit dat met aanvallend voetbal Barca makkelijker te bestrijden is als met een blok beton achterin. Dat gaatje vinden ze wel binnen 180 minuten. Alleen Inter is een apart geval, meer een incident.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Dat verdedigen van abidal hahahaha 
Maar die tactiek van de eerste helft was gewoon hersenloos, dat doe je gewoon niet in eigen huis terwijl er nog geen resultaat staat. Schande. Kijk, dit is beter. En het werpt direct z'n vruchten af. Duitsers...Project 141 wrote:Nou dat gaatje komt er nu ook maar heel toevallig, en het is meteen een goal. Eerste kans die ze hebben gehad. Dus de tactiek werkt best, alleen zullen ze balen dat ie er toch inligt. Verwacht nou de 2de helft wel wat meer power van Leverkusen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Heerlijke wedstrijd gezien, sfeer was echt top!
-
A
Hij was in de BayArena gisteren 
Seedorf al na 12 minuten gewisseld. Jammer
1-0 boateng wat een geweldig doelpunt!!!
Boateng blijft een vreemde vogel, maar als hij scoort, doet hij het ook geniaal.
Verschrikkelijk om Arsenal te zien voetballen, wat een aanfluiting. En nu is VP zelfs he-le-maal nergens. Niet dat hij er op dit moment heel veel aan kan doen..
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Oct 2021
Ben voor Arsenal maar Milan speelde wel erg goed moet ik toegeven. Die goal van Boateng 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Milan was beestig, Arsenal had geen schijn van kans. Mooi elftal hebben ze, veel flair, leuk om te kijken.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Als je die wedstrijd live ziet, ervaar je hem heeel andersProject 141 wrote:Ja maar dan vraag ik me dus af waar ie een heerlijke wedstrijd heeft gezienAlmighty wrote:Hij was in de BayArena gisteren
-
A
Goal van Zenith, lol
Ik moest trainen en bier drinken dus heb echt helemaal niks gezien, maar aan de uitslagen te zien waren het wel leuke wedstrijden. Morgen maar even de samenvattingen kijken op Sport1 dan.
HahaPommer wrote:Ik moest bier drinken.
btje lame dat t niet op NL 3 word uitgezonden
op de Belgische zenders ook nietThe Anim0l wrote:btje lame dat t niet op NL 3 word uitgezonden
Sopcastnielstil wrote:op de Belgische zenders ook nietThe Anim0l wrote:btje lame dat t niet op NL 3 word uitgezonden