Cupmatch welnielstil wrote:Man. City - Napoli is anders ook wel enorm spannend
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat baal ik dat ik het niet kan zien, tyfusziggo
Zo dan! Daar komen ze wel goed weg zeg! Toch knap de 0 - 0 gehouden.
En iedereen maar zeiken over Vermeer 
Pfffff kon de laatste 10 minuten niet meer zitten..
Maar uiteindelijk wel een goede uitslag. Had winst voor Ajax kunnen zijn, maar ook voor Lyon.
Wat is het verschil in doelpunten nu
?
Maar uiteindelijk wel een goede uitslag. Had winst voor Ajax kunnen zijn, maar ook voor Lyon.
Wat is het verschil in doelpunten nu
Uittrappen kan die gewoon totaal niet. Goede keeper was het altijd al wel, maar niet heel erg zeker.mrazura wrote:En iedereen maar zeiken over Vermeer
Moeilijkste ballen heeft hij, en de makkelijkste ballen laat ie gaan.
Ajax 8 (6-3)Daveytl wrote:Pfffff kon de laatste 10 minuten niet meer zitten..
Wat is het verschil in doelpunten nu?
Lyon 5 (2-6)
dus 7
Mwoh, kan nog wel eens fout gaan hoorStokbrood wrote:Ajax 8 (6-3)Daveytl wrote:Pfffff kon de laatste 10 minuten niet meer zitten..
Wat is het verschil in doelpunten nu?
Lyon 5 (2-6)
dus 7
Ajax krijgt denk ik wel met een nulletje of 4 op de broek.
Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na! 
Jij bent ook de leukste thuis zekerChukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!
En in de Eredivisie meer doelpunten tegen dan RKC :')Chukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!
Leuk he, kansloze statistieken
Real Madrid doet hetzelfde hoorChukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!
Dat zeg ik toch? Samen met Real Madrid is Ajax de enige die 4x de 0 heeft gehouden in de CLnielstil wrote:Real Madrid doet hetzelfde hoorChukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!Maar die hebben wel 10 goals meer gemaakt
Mijn fout, slecht gelezenChukkels wrote:Dat zeg ik toch? Samen met Real Madrid is Ajax de enige die 4x de 0 heeft gehouden in de CLnielstil wrote:Real Madrid doet hetzelfde hoorChukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!Maar die hebben wel 10 goals meer gemaakt
Tegen Utrecht 6 tegengoals!Chukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!
Ik vind wel dat Vermeer gister goed gekeept heeft!
Verder waren Jan en Toby goed!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dit gaat Ajax niet meer weggeven hoor 
+1, Ajax vergelijken met Real en Barca, ga je schamen!Steffnov wrote:En in de Eredivisie meer doelpunten tegen dan RKC :')Chukkels wrote:Ajax is defensief gewoon net zo sterk als Real Madrid en beter dan onder andere Barcelona! In 5 wedstrijden 4x de 0 houden, dat doet niemand hun na!
Leuk he, kansloze statistieken
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zagreb speelt thuis dus max 2-0 voor Lyon.
Zagreb scoort 2x tegen Real uit dus kan ook tegen Lyon scoren
Verder zal real met een B team tegen Ajax spelen
Wanneer is die wedstrijd, want Ajax begint langzamerhand ook met een B-team te spelen 
Aan de andere kant zal het B-team van Madrid (nog steeds met spelers als Kaka en Sahin, en Di Maria die dan weer fit is) zich maar al te graag laten zien, om Mourinho te overtuigen van een basisplek tegen Barca. Daarnaast weet ik zeker dat ze die perfecte score willen halen, en het record van beste puntenaantal + doelsaldo op hun naam willen krijgen.Hoofdcoach wrote:Zagreb speelt thuis dus max 2-0 voor Lyon.
Zie Lyon het alleen verknallen in Zagreb.
Wat hoop ik dat die schijt Italianen ingemaakt worden!Wesz91 wrote:Vanavond AC - Barca, zin an!
Idd. haha. Helemaal weg getikt worden! Uitslag 0-5. 3x Messi. Gewoon omdat het kan.wootum wrote:Wat hoop ik dat die schijt Italianen ingemaakt worden!Wesz91 wrote:Vanavond AC - Barca, zin an!