Laat Milan maar winnen, ik ben een beetje Barca-moe 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heb een zwak voor Barca en ben beetje anti Milan dus... go Barca.
En het is al weer 1-0 enigendoelpunt onze eigen Mark van Bommel
Edit:
1-1 ibrahimovic
Edit:
1-1 ibrahimovic
Last edited by dennis on 23 Nov 2011 21:06, edited 1 time in total.
Eindelijk weer is fatsoenlijk voetbal op een avondje.
Dit is wel apart. Messi eerst penalty afgekeurd. Omdat hij stil tont. Kreeg geel en mag hem over nieuw doen. Daaruit scoort hij wel dus nu 2-1
Jep, gaat vlotwootum wrote:Lekker wedstrijdje
Valencia gaat ook los tegen Racing Genk, al 4-0
Ja die kaart snapte ik ook niet helemaal dat hij overnieuw moest leek me duidelijk.dennis wrote:Dit is wel apart. Messi eerst penalty afgekeurd. Omdat hij stil tont. Kreeg geel en mag hem over nieuw doen. Daaruit scoort hij wel dus nu 2-1
Wat een geniale goal van Boateng 
Zo he wat een goalwootum wrote:Wat een geniale goal van Boateng
WAAAAAAATTTTwootum wrote:Wat een geniale goal van Boateng
Dat is 1 van de beste/mooiste goals die ik in lange tijd op zo'n niveau heb gezien
Daveytl wrote:WAAAAAAATTTTwootum wrote:Wat een geniale goal van Boateng![]()
![]()
![]()
Dat is 1 van de beste/mooiste goals die ik in lange tijd op zo'n niveau heb gezien
Wat een doelpunt!!!
Niet overdrijven davey zo1 maakte ik er ook wel per seizoenDaveytl wrote:WAAAAAAATTTTwootum wrote:Wat een geniale goal van Boateng![]()
![]()
![]()
HHAHAHAHAAH DIE WATERREUS WAT EEN KNUPPEL DAT COMMENTAAR OP DIE KEEPER
Komt door zn voornaamProject 141 wrote:Wat een vent, die van PersieOngelooflijk hoeveel hij er intrapt!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
die scheids weer bij AM-BA. Geen touw aan vast te knopen. 1ste Doelpunt had moeten worden afgekeurd voor buitenspel btw
ik vond de scheids daar juist fantastisch, gruwelijk moeilijke pot om te fluiten
Kan je het zelf beter? Misschien zelf keertje wedstrijdje fluiten..WZY wrote:die scheids weer bij AM-BA. Geen touw aan vast te knopen. 1ste Doelpunt had moeten worden afgekeurd voor buitenspel btw
Ja, een eigen doelpunt dat buitenspel is, geloof je nou echt zelf wat je zegtWZY wrote:die scheids weer bij AM-BA. Geen touw aan vast te knopen. 1ste Doelpunt had moeten worden afgekeurd voor buitenspel btw
Wtf is er met die Boateng aan de hand, laatst scoorde die ook al een hattrick in 20 minuten ofzo en nu dit. Terwijl die het vorige seizoen en ook begin dit seizoen nog geen pepernoot raakte
Een voetballer die wordt gedreven door frustratie en kracht, die hattrick was pure frustratie dat hij op de bank begon. Alle 3 toch volgens mij ook strak in de kruising. Jammer dat hij het soms ook anders uit, die frustratie.... wat een gekke kerel, maar desalniettemin een wonderschone goal, hele grote klasse! Verder deze avond ook respect voor apoel nicosia.Pommer wrote:Wtf is er met die Boateng aan de hand, laatst scoorde die ook al een hattrick in 20 minuten ofzo en nu dit. Terwijl die het vorige seizoen en ook begin dit seizoen nog geen pepernoot raakte
Haha toen ik nog in de E7 zat welProject 141 wrote:Haha dat zal het zijn, jij schiet er zeker ook zoveel inmrazura wrote:Komt door zn voornaamProject 141 wrote:Wat een vent, die van PersieOngelooflijk hoeveel hij er intrapt!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Xavi neemt deel aan het spel door voor de bal te gaan en stond buitenspel ten tijden van de voorzet. Denk na voordat je reageert trololo. De scheids gaaf een paar x een vrije bal waar voordeel nodig was en met die penalty zat die volledig mis waar hij er in de 2de helft wel 1 moest geven. Ook had de beste man wel een rode kaart mogen geven, zo een beetje elke speler van AC met een gele kaart had de 2de ook verdiend. Het scheidsrechter niveau is gewoon laag in t algemeen, maar dat komt in een wedstrijd als dit ook door het hoge tempoEl Mare wrote:Ja, een eigen doelpunt dat buitenspel is, geloof je nou echt zelf wat je zegtWZY wrote:die scheids weer bij AM-BA. Geen touw aan vast te knopen. 1ste Doelpunt had moeten worden afgekeurd voor buitenspel btw![]()
![]()
Het argument van ga zelf eens fluiten is hetzelfde als ga zelf eens producen voordat je kritiek geeft. Vrij nutteloos dus
Vond de scheids niet slecht. Een scheids neemt gemiddeld 300(!!!) beslissingen per wesstrijd geloof ik. Je kán gewoon niet verwachten dat het allemaal de goede beslissingen zijn. De scheidsrechters kun je daar nooit de schuld van geven, het zijn ook mensen. Focus je gezeur dan op FIFA, die geen hulpmiddelen wilt invoeren. Vond Stark gewoon een fatsoenlijke pot fluiten en de amusementswaarde van de wedstrijd was gewoon zeeeer hoog. Had Stark er Milanezen afgestuurd zou het veel lager zijn.
Goal van Boaten was van ongekende klasse.
Goal van Boaten was van ongekende klasse.