Van Lyon winnen, Real gelijkspelletje 
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mja Dynamo was die 2 wedstrijden wel echt dramatisch slecht. En Ajax kan in Frankrijk toch echt winnen, als ze zo spelen, dan zie ik dat misschien nog wel gebeuren ook. Real heeft iig zijn plicht wederom gedaan 
Van der Wiel is ook weer helemaal terug, fluitconcert heeft hem kennelijk goed gedaan.
Alleen Anita speelde niet zo goed
Die erin kwam voor sulejmani vond ik ook beetje tegenvallen. Hij heeft echt geen versnelling en hij is niet de snelste 
Yup op elke positie beter.Skedoedelefloeps wrote:Chapeau Ajax, chapeau, kan niet anders zeggen dan dat er gedomineerd werd en de doelpunten mooi uitgespeelde kansen waren. Gepresteerd zoals het als kampioen van Nederland hoort te presteren, zeker tegen Dynamo, alleen de echte test komt pas in Lyon, die moeten winnen en dat kan gevaarlijk worden, Lyon kwalitatief denk ik wel een beter elftal, maar we zullen zien.
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
captain obvious strikes again. Niet iedereen hoeft zo snel te zijn als boerrighter. Hij kan goed acties maken. Vond hem niet heel slecht. Hij had ook nog bijna een goaltje.mrazura wrote:Alleen Anita speelde niet zo goedDie erin kwam voor sulejmani vond ik ook beetje tegenvallen. Hij heeft echt geen versnelling en hij is niet de snelste
Yup op elke positie beter.Skedoedelefloeps wrote:Chapeau Ajax, chapeau, kan niet anders zeggen dan dat er gedomineerd werd en de doelpunten mooi uitgespeelde kansen waren. Gepresteerd zoals het als kampioen van Nederland hoort te presteren, zeker tegen Dynamo, alleen de echte test komt pas in Lyon, die moeten winnen en dat kan gevaarlijk worden, Lyon kwalitatief denk ik wel een beter elftal, maar we zullen zien.
Ik vind hem wel slecht0xygen wrote:captain obvious strikes again. Niet iedereen hoeft zo snel te zijn als boerrighter. Hij kan goed acties maken. Vond hem niet heel slecht. Hij had ook nog bijna een goaltje.
Wereldgoalkatamaran wrote:Goaltje van Benfica.
Opvallend dat ze gelijk spelen trouwens, ik schat Benfica echt heel hoog in, kwartfinale kandidaat als ze een niet al te moeilijke loting hebben.
is dit de enige wedstrijd die je hebt gekeken ofzo?mrazura wrote:Ik vind hem wel slecht0xygen wrote:captain obvious strikes again. Niet iedereen hoeft zo snel te zijn als boerrighter. Hij kan goed acties maken. Vond hem niet heel slecht. Hij had ook nog bijna een goaltje., welke acties?
Lukoki maakt altijd wel een zieke actie als hij invalt, gister vond ik hem ook wat minder ondanks die kans!
Spitsenprobleem bij Ajax. Ik heb de oplossing. Cruijff in de spits! Die houdt makkelijk 4 man bezig! 
Napoli - Man city heeft wel een heel leuke start seg 
Robben?wootum wrote:Bayern al voorMooie goal zeg!
Riberydennis wrote:Robben?wootum wrote:Bayern al voorMooie goal zeg!
Heeft er iemand een link van ajax voor me? Aangezien ik nog steeds geen tv heb (hoe gepest)
Die Mario Gomez blijft ook maar scoren he.
Als hij in vorm is, is hij gruwelijk in vorm, en als hij dat niet is, is hij gruwelijk uit vorm. Aparte spits! Maar een geweldenaar, heb het niet zo met hem, maar moet wel zeggen dat hij wel een klassieke topspits is.wootum wrote:Die Mario Gomez blijft ook maar scoren he.
En @ Real:
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Enoh is echt zo achterlijk he...
Jup.Skedoedelefloeps wrote:Enoh is echt zo achterlijk he...
Hopelijk houdt Ajax dit vol. De kansen zijn er wel, maar wel aan twee kanten!
Kom op, nog 10 minuten! Spanning neemt extreme vormen aan! 
Hoe houd je een wedstrijd spannend?
God weer mis!
Hoe kan dit ooit goed gaan?
God weer mis!
Hoe kan dit ooit goed gaan?