Nou, hij rent veel achter de bal aan en zit veel te stangen op het middenveld, maar veel meer kan hij ook niet echt.mrazura wrote:Wat is uw definitie van jager? Kijken we wel naar dezelfde Enoh?Skedoedelefloeps wrote:Enoh is een goede jager, maar moet ook daarin slimmer zijn. Aan de bal een drama.
De Jong heeft potentie, maar is geen spits.
Van der Wiel speelt al sinds het WK al echt dramatisch, die jongen is bezig met welk hoertje die vanavond weer gaat oppikken bij de lokale bar ofzo. totaal niet met voetbal bezig die jongen. Al 2 seizoenen niet.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mja dan wijken wij onze redeneringen enigszins af over de definitie van jagen. Achter de baal aanlopen is zinloos en jagen per definitie niet.Skedoedelefloeps wrote:Nou, hij rent veel achter de bal aan en zit veel te stangen op het middenveld, maar veel meer kan hij ook niet echt.mrazura wrote:Wat is uw definitie van jager? Kijken we wel naar dezelfde Enoh?Skedoedelefloeps wrote:Enoh is een goede jager, maar moet ook daarin slimmer zijn. Aan de bal een drama.
De Jong heeft potentie, maar is geen spits.
Van der Wiel speelt al sinds het WK al echt dramatisch, die jongen is bezig met welk hoertje die vanavond weer gaat oppikken bij de lokale bar ofzo. totaal niet met voetbal bezig die jongen. Al 2 seizoenen niet.
Last edited by mrazura on 18 Oct 2011 22:15, edited 1 time in total.
ajax speelt echt als een team, knappen voor elkaar de vuile werkjes op, het zijn niet de egoïsten van de afgelopen weken
, ajax verdient hier imo de overwinning ook gewoon!
Wat een reuzenkans, altijd stiften die bal.
Jezus ze hebben kansen zat. Maar ze maken het niet af!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Siem wint wel de prijs voor naast het doel schieten
zul je zien, valt in de 88e minuut de gelijkmaker..

Ik gok op in de blessuretijd!Ruubiie wrote:zul je zien, valt in de 88e minuut de gelijkmaker..![]()
Door een fout van Greggiedennis wrote:Ik gok op in de blessuretijd!Ruubiie wrote:zul je zien, valt in de 88e minuut de gelijkmaker..![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Is altijd zo, moet echt 2-0 wordndennis wrote:Ik gok op in de blessuretijd!Ruubiie wrote:zul je zien, valt in de 88e minuut de gelijkmaker..![]()
*Heeft één van die droom-momentjes opeens uit het paranormale topic...waarin ik dacht dat het inderdaad 1-1 werd*
Kijken of het echt zo werkt. I'm dead serious here btw.
en is je onderbroek ook nat geworden tijdens die droom?Steffnov wrote:*Heeft één van die droom-momentjes opeens uit het paranormale topic...waarin ik dacht dat het inderdaad 1-1 werd*
Tophumor heb je.Ruubiie wrote:en is je onderbroek ook nat geworden tijdens die droom?Steffnov wrote:*Heeft één van die droom-momentjes opeens uit het paranormale topic...waarin ik dacht dat het inderdaad 1-1 werd*
gelukkig pas ik me aan aan jou hierSteffnov wrote:Tophumor heb je.Ruubiie wrote:en is je onderbroek ook nat geworden tijdens die droom?Steffnov wrote:*Heeft één van die droom-momentjes opeens uit het paranormale topic...waarin ik dacht dat het inderdaad 1-1 werd*
-
A
Christian 
En ook een topniveau comebacksRuubiie wrote:gelukkig pas ik me aan aan jou hier
En het blijkt, lol dat soort dromen.
Wat een heerlijke pass van Bulykin die goal seg 
heerlijk gecounterd!
0-2!
edit: de keeper is een kikker?

edit: de keeper is een kikker?
Last edited by Ruubiie on 18 Oct 2011 22:33, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ajajajjajajajajaja
Eindelijk 2-0 door De jong volgens de commentator
Wat een klippel
Wat een klippel
Nice
Goed verdedigd ook van die Tomaszak
Edit: Lodeiro? Leeft die ook nog
Goed verdedigd ook van die Tomaszak
Edit: Lodeiro? Leeft die ook nog
Toen ik hoorde dat hij De Jong zei, had ik eerst iets van "oh, dan gaat hij wel mis", toen keek ik beter en dacht ik WTFdennis wrote:Eindelijk 2-0 door De jong volgens de commentator
Wat een klippel
Steffnov, wat speelt FC Twente op dit moment?
Enoh vond ik samen met Janssen de allerbeste van het veld, Enoh de absolute aanjager van het felle druk zetten als de tegenstander de bal had en Janssen strooide idd met prima passes
Enoh vond ik samen met Janssen de allerbeste van het veld, Enoh de absolute aanjager van het felle druk zetten als de tegenstander de bal had en Janssen strooide idd met prima passes
ik vond enoh echt niet de beste man, 1 van de betere mannen van het veld: verthongen, die eindelijk zijn zaakjes achterin op orde had, samen met alderweireld een puike pot gespeeld, en verder vond ik dat iedereen redelijk, tot goed heeft gespeeld, uitzonderingen daargelaten (anita, vd wiel 1e helft)El Mare wrote:Steffnov, wat speelt FC Twente op dit moment?
verder onverwachte overwinning, dit is zeker goed voor het zelfvertrouwen
Last edited by Ruubiie on 18 Oct 2011 22:45, edited 1 time in total.
Ach ach, komtie daar mee aanzetten. Zo negatief ben ik toch niet,El Mare wrote:Steffnov, wat speelt FC Twente op dit moment?